Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Bare vent til du fyller 25 Slimda, da bikker man en grense som gjør at man føler seg kjempegammel:p Neida, føler meg som jeg er 14 enda, dvs jeg føler meg nok 19 når jeg blir 25. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 25 er i grunn en perfekt alder. Da vil jeg være sikker på å komme inn på alle utesteder lovlig, og det er jo den eneste grunnen til å være eldre enn 21. Bare vent til du fyller 25 Slimda, da bikker man en grense som gjør at man føler seg kjempegammel:p Trudde det var 26. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jau, de har sterke røtter der, bestefar er en slags berømt hverdagshelt som var med på å bygge hele samfunnet der oppe. Jeg ble født der, og vi flytta ned til sommerhuset i grovfjord når jeg begynte i 4. klasse. Mamma og pappa og gjengen bodde der i 20 år før de flytta ned. Så ville de opp igjen, da. Og det ville ikke jeg. Nå holder det med 2 turer i året, jul og påske. Slik var jeg også før, jeg så på det og flytte nordover som nødvendig besøk. Også flyttet jeg hit, og etter noen måneder har jeg helt forandret mening. Er odelsgutt etc så kanskje jeg har litt flere krav enn deg, da (eier JÆVLIG mye) hele bygda driver med ALL CAPS RAGE SJALUSI mot familien min og eier alle stykkene som er viktig for folk ^^ Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Du er heldig som har så mye eiendom! det er noe jeg drømmer om. Skulle hatt hester, kansje noen flere dyr, bygd meg ridebane og rundpaddock osv. Skulle ha ordnet meg alt sånn som jeg vil ha det. Hestene rett utfor døra nesten. Åh, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Du er heldig som har så mye eiendom! det er noe jeg drømmer om. Skulle hatt hester, kansje noen flere dyr, bygd meg ridebane og rundpaddock osv. Skulle ha ordnet meg alt sånn som jeg vil ha det. Hestene rett utfor døra nesten. Åh, det hadde vært noe. Jeg hører whrininga og pustinga og fjertene til hestene hele tiden Tingen med så mye eiendom, er at når man har så mye, så veit du ikke hva du skal gjøre med det har f.eks et hus som bare står tomt ^^ (synd og si, men besteforeldrene min kreperer vel snart, og da har jeg 2 hus, + det jeg bor i) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Bare vent til du fyller 25 Slimda, da bikker man en grense som gjør at man føler seg kjempegammel:p Det tror jeg ikke noe som helst på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det tror jeg ikke noe som helst på. Fordi du er over 40. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Gah, kan ikke P3Morgen få opp dagens podcast snart? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Gah, kan ikke P3Morgen få opp dagens podcast snart? bilde ekstremt relativt sjekk ut http://www.youtube.com/watch?v=FH0zKuymkpE&feature=autoplay&list=AV4oVf-d_DwKC4i-Fl7VMHyqpMwMQrl_1d&index=22&playnext=21 btw Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hvis jeg skal fullføre mitt håp om tre barn, hus og hage, må jeg nesten skaffe meg kjæreste snart. Noen jenter interessert i en datanerd med god lønn? *annonse* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hvis jeg skal fullføre mitt håp om tre barn, hus og hage, må jeg nesten skaffe meg kjæreste snart. Noen jenter interessert i en datanerd med god lønn? *annonse* Barn er djevelens verk Jeg har btw alt annet, untatt GF hadde jeg bare orket, var 2 som var interessert i meg(liten bygd), men jeg bare GTFO, GF's er ekstremt slitsomt og mye jobb. Blæh. skal ikke argumentere mot one night stands edit: damn right, jeg har det som trengs, men velger og være alene Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hvis jeg skal fullføre mitt håp om tre barn, hus og hage, må jeg nesten skaffe meg kjæreste snart. Noen jenter interessert i en datanerd med god lønn? *annonse* Trenger ikke stresse med den første før du fyller 30 iaf. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Trenger ikke stresse med den første før du fyller 30 iaf. Neida, og det kommer ann på om du er loner eller ikke. edit: KAN IKKE FOLK SLUTTE OG PLAGE MEG PÅ FB?!?!! /all caps rage Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er for min del fornøyd med å være det Kain var for Abel, herr fang-meg-om-du-kan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Barn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 edit: damn right, jeg har det som trengs, men velger og være alene Jeg har det som trengs, men jeg er alene. Trenger ikke stresse med den første før du fyller 30 iaf. Har god tid. Viktig å starte tidlig slik man får nyte pensjonisttilværelsen uten barn i hus. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Tanken skremmer visst Gypsy... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Barn? Barn er bedre enn kjæledyr. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Barn er djevelens verk Hva skjedde med denne DNA testen du pratet om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er for min del fornøyd med å være det Kain var for Abel, herr fang-meg-om-du-kan. I can catch you, with my 6,5X55 rifle any day Barn? Damn right, jeg vokser mer og mer interessert i deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg