Mchansern Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 svart?... Er ikke begravelse jeg skal i, så nei. Møte på Embassy of Canada i morgen. Brun eller mørkeblå dress? GO! Mørkeblå Brun, hvorfor har du i det heletatt en brun dress? Den er fin den er ikke brun-brun. Kan sikkert legge ut bilde i RPP, skreddersydd av fattige barn i Vietnam. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Pff. Sort dress vinner alt. Om enn ikke gjengen fra mote.no sine hjerter. e: To n-er i "enn". Endret 24. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Går da fint å bruke svart dress selv om man ikke skal i begravelse? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hadde du posta i motecafèen hadde du sikkert fått så øra flagra hvis du foreslo brunt, evt. at du måtte ta fitpic for å klare å overbevise dem, uten at jeg selv tror at det kan se bra ut Liker McHansern, do it Endret 24. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Og sjansen for at eieren tilfeldigvis kjører innom låven din er stor? Hva gjør du når hestene trenger dyrlege? Har du nok mat for vinteren? Det er turbotrykk-måleren min som er i avataren Skulle byttet, men orker aldri... Ja, sjansen er stor. Da folk her som eier dyr, går ofte innom meg for og sjekke om jeg har sett dyra dems! Jeg ringer til dyrlege, kjenner ei som er dyrlege, og da har jeg unnskylding for og kontakte hun (hun er smukk som faen) (bare 5 år eldre enn meg, 25 ) Nei, nok mat for vinteren har jeg ikke, da det ikke var jeg som anskaffet disse dyrene, og hadde det vært meg, hadde jeg sørget for og skaffe alt dette, innsatsen jeg har puttet i denne saken er STOR (hente mat fra andre heste eiere, og løpt som en gal mann for og skaffe vann Bygda Aha, turbotrykk er <3 Var sikker det var noe GPS måler av nord øst etc. Går da fint å bruke svart dress selv om man ikke skal i begravelse? Jeg har bare sorte dresser! skreddersydd også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Da ordner det seg sikkert for alle parter etter ringerunden din. Og ja, du skal ha cred for å ha gjort så mye for disse hestene. Men du fortalte ikke det før nå PS: Bygda mi er i Sør-Troms. Endret 24. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Hadde du posta i motecafèen hadde du sikkert fått så øra flagra hvis du foreslo brunt, evt. at du måtte ta fitpic for å klare å overbevise dem, uten at jeg selv tror at det kan se bra ut Liker McHansern, do it Klar over det! Tar vel uansett den navy tenker jeg. Den er ganske så stilig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Da ordner det seg sikkert for alle parter etter ringerunden din. Og ja, du skal ha cred for å ha gjort så mye for disse hestene. Men du fortalte ikke det før nå I did, check history. jeg har whina om dette i en uke PS: Bygda mi er i Sør-Troms. Min også. Og da veit du jeg har rett. Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jøss, husker når jeg var tjue. *mimre* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Klar over det! Tar vel uansett den navy tenker jeg. Den er ganske så stilig. Navy og helt sort er boss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Da ordner det seg sikkert for alle parter etter ringerunden din. Og ja, du skal ha cred for å ha gjort så mye for disse hestene. Men du fortalte ikke det før nå I did, check history. jeg har whina om dette i en uke PS: Bygda mi er i Sør-Troms. Min også. Og da veit du jeg har rett. Er vel ikke Grovfjord? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jøss, husker når jeg var tjue. *mimre* Fantastik alder, er det ikke? Er så in tune med meg selv, ja jeg er selvdigger til 9001 Og alt er perfekt Er vel ikke Grovfjord? Nei (dette er en fornærmelse her) Endret 24. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Fantastik alder, er det ikke? Nesj. Blir bare bedre og bedre for min del. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Fantastik alder, er det ikke? Nesj. Blir bare bedre og bedre for min del. Er du over 40? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Står i profilen min, luringen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Alright..bare lurte på om du var en sambygding. Jeg bodde i grovfjord fra 1987-2003. Så flytta jeg til Asker/oslo/drammen for meg selv når resten av familyen dro til Svalbard. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Svalbard, av alle ting... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Bare vent til du fyller 25 Slimda, da bikker man en grense som gjør at man føler seg kjempegammel:p Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Står i profilen min, luringen. Og få min brukerhistorie ødelagt av at jeg har vært innom profilen din? Never! Alright..bare lurte på om du var en sambygding. Jeg bodde i grovfjord fra 1987-2003. Så flytta jeg til Asker/oslo/drammen for meg selv når resten av familyen dro til Svalbard. Aha, asker suger, oslo suger, og spesielt drammen suger, bodd alle de plassene selv Men så fikk jeg nok, og flyttet hjem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Jau, de har sterke røtter der, bestefar er en slags berømt hverdagshelt som var med på å bygge hele samfunnet der oppe. Jeg ble født der, og vi flytta ned til sommerhuset i grovfjord når jeg begynte i 4. klasse. Mamma og pappa og gjengen bodde der i 20 år før de flytta ned. Så ville de opp igjen, da. Og det ville ikke jeg. Nå holder det med 2 turer i året, jul og påske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg