Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bundy, det du tenker å gjøre nå er som å selge en bil som sto parkert utenfor porten din i en uke. Det er selvsagt ulovlig. Da havner du HVERTFALL i trøbbel.

 

Jeg har også bodd på bygda i årevis. Du driver og "skryter" over pillerusen og er dritfull annahver kveld. Tror du ikke bygdefolkene også snakker om dette seg imellom? Tror du ikke DE kommer til å kontakte politiet når de vet du har 2 hester der oppe, og ikke aner hvordan du skal ta deg av dem? Det er nemlig vanskjøtsel, og det er ulovlig. Står du opp på morgenen for å børste hestene? Høvle ned hovene deres? Nei.

 

Du gir dem vann og litt mat. Det er ikke hestehold i det hele tatt. Dette vet nok bygdefolkene også, og det er sikkert noen som tar hestenes "parti".

 

Du driver og later som om det bare går vekk hvis du rager litt på forumet, eller drikker deg dritings et par dager. Det gjør ikke det. Dette er et REAL LIFE problem. Og du må være moden nok til å gjøre noe med det, ikke bare fantasere om å selge dem eller lage hestepølse. Vær litt voksen for en gangs skyld, det er dyr vi snakker om her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ville vesten inne her ?

*klassisk plytrewestern sang*

 

 

PANG PANG

 

ur dead mufucka

 

Bundy, det du tenker å gjøre nå er som å selge en bil som sto parkert utenfor porten din i en uke. Det er selvsagt ulovlig. Da havner du HVERTFALL i trøbbel.

 

Jeg har også bodd på bygda i årevis. Du driver og "skryter" over pillerusen og er dritfull annahver kveld. Tror du ikke bygdefolkene også snakker om dette seg imellom? Tror du ikke DE kommer til å kontakte politiet når de vet du har 2 hester der oppe, og ikke aner hvordan du skal ta deg av dem? Det er nemlig vanskjøtsel, og det er ulovlig. Står du opp på morgenen for å børste hestene? Høvle ned hovene deres? Nei.

 

Du gir dem vann og litt mat. Det er ikke hestehold i det hele tatt. Dette vet nok bygdefolkene også, og det er sikkert noen som tar hestenes "parti".

 

Du driver og later som om det bare går vekk hvis du rager litt på forumet, eller drikker deg dritings et par dager. Det gjør ikke det. Dette er et REAL LIFE problem. Og du må være moden nok til å gjøre noe med det, ikke bare fantasere om å selge dem eller lage hestepølse. Vær litt voksen for en gangs skyld, det er dyr vi snakker om her.

Selfølgelig snakker de om fylla mi.

 

I know this, hva faen tror du?

 

Jeg skal uansett kontakte politi og MT (mattilsynet) slik som jeg lovet gypsy.

 

edit: har ikke skrytet over pillerus på over 4 år nå, btw.

 

og ingen politi eller noe har vært her, btw.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Så, du kan din nyere Diaz, men hva er din erfaring med 2050?

2050 er også fra jessheim, i know this shit

 

(har råna der med mustang 1967 etc )

 

Det blir fort at politiet kontakter deg uansett, bygdefolk snakker MYE, og det blir fort at de blir enige om å anmelde deg for vanskjøtsel siden de vet du drikker så mye.

Jeg kan ikke bli anmeldt for vannskjøtsel, da det er ikke dyr JEG har anskaffet, og jeg har stresset ræva mi av for og gjøre det bra for dem, henta ekstrafor ikke bare gresset, fra andre som har hester, jeg har fylt på vann hver 6th time, og sånt merker bygda med en gang.

 

Slik jeg sa, jeg har gått rundt på alle gårdene og spredd ordet.

Lenke til kommentar

Jeg ble f.eks. tatt på fersken dritings i 8.klasse på en klassefest. Noen naboer så jeg spøy utafor verandaen, og ringte foreldrene mine.

 

Det var ikke det værste. Bare et par dager etterpå hørte jeg nemlig at det ikke var MIN skyld at jeg ble full, nei, det var noen som hadde tømt 96% sprit i halsen min med trakt! Det er sånn historier sprer seg i en bygd på 300 mennesker :p

Lenke til kommentar

Så, du kan din nyere Diaz, men hva er din erfaring med 2050?

Hva med frememd rase?

 

Kjæften å sett deg i bila :fun:

 

Jeg ble f.eks. tatt på fersken dritings i 8.klasse på en klassefest. Noen naboer så jeg spøy utafor verandaen, og ringte foreldrene mine.

 

Det var ikke det værste. Bare et par dager etterpå hørte jeg nemlig at det ikke var MIN skyld at jeg ble full, nei, det var noen som hadde tømt 96% sprit i halsen min med trakt! Det er sånn historier sprer seg i en bygd på 300 mennesker :p

Ja, men jeg har bevis.

 

 

(har masse folk som er med meg på dette!)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bundy, det du tenker å gjøre nå er som å selge en bil som sto parkert utenfor porten din i en uke. Det er selvsagt ulovlig. Da havner du HVERTFALL i trøbbel.

 

Jeg har også bodd på bygda i årevis. Du driver og "skryter" over pillerusen og er dritfull annahver kveld. Tror du ikke bygdefolkene også snakker om dette seg imellom? Tror du ikke DE kommer til å kontakte politiet når de vet du har 2 hester der oppe, og ikke aner hvordan du skal ta deg av dem? Det er nemlig vanskjøtsel, og det er ulovlig. Står du opp på morgenen for å børste hestene? Høvle ned hovene deres? Nei.

 

Du gir dem vann og litt mat. Det er ikke hestehold i det hele tatt. Dette vet nok bygdefolkene også, og det er sikkert noen som tar hestenes "parti".

 

Du driver og later som om det bare går vekk hvis du rager litt på forumet, eller drikker deg dritings et par dager. Det gjør ikke det. Dette er et REAL LIFE problem. Og du må være moden nok til å gjøre noe med det, ikke bare fantasere om å selge dem eller lage hestepølse. Vær litt voksen for en gangs skyld, det er dyr vi snakker om her.

 

Nå synes jeg du skal gi Bundy litt kreditt i stedet for å bare rakke ned. Ingen hester har behov for å bli børstet hver morgen eller fått "høvlet" ned hovene hver morgen. Så lenge dem har nok gress og tilgang på vann holder det lenge med det første. Han har gitt dem vann, han har snakket med folk og i morgen skal han ringe rundt. Det er faktisk mer enn mange hadde andre hadde orket og gjort.

Lenke til kommentar

 

(har masse folk som er med meg på dette!)

 

 

Nå synes jeg du skal gi Bundy litt kreditt i stedet for å bare rakke ned. Ingen hester har behov for å bli børstet hver morgen eller fått "høvlet" ned hovene hver morgen. Så lenge dem har nok gress og tilgang på vann holder det lenge med det første. Han har gitt dem vann, han har snakket med folk og i morgen skal han ringe rundt. Det er faktisk mer enn mange hadde andre hadde orket og gjort.

Og de fleste her hadde skutt dyra med en gang de hadde vært og beitet på eiedommen deres..

 

og fylkesmannen hadde vært helt enig!

 

bor i troms vettu, og veldig langt fra Tromsø og enda lengre ute i bygda.

 

og her, er alle alkoholikere og pillemisbruker BTW.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Møte på Embassy of Canada i morgen.

 

Brun eller mørkeblå dress?

 

 

GO!

 

Mørkeblå ;)

Brun, hvorfor har du i det heletatt en brun dress? :ermm:

Tror jeg heller ville gått for et par forskjellige grånyanser før jeg anskaffet meg noe brunt, og selvfølgelig tweed, blått og sort, i tillegg en med lett pinstripe også for den saks skyld siden jeg må være buisness hvis jeg begynner å gå så mye i dress.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Så fordi du ikke vet hvem eierene er vil du ta vare på dem i stedet for mattilsynet?

Hell no

 

Men hvis jeg kontakter MT og rapporterer, og eierene henter dem så veit de jo ikke hvem sine hester det er lengre.

 

Da det er masse folk som har hester her, langt ute på landet vettu, og 100 kilometer mellom hvert hus.

 

 

 

HVA har du i avataren din ??

Og sjansen for at eieren tilfeldigvis kjører innom låven din er stor?

Hva gjør du når hestene trenger dyrlege?

Har du nok mat for vinteren?

 

Det er turbotrykk-måleren min som er i avataren :love:

Skulle byttet, men orker aldri...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...