Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er sikkert mange man kan ringe..veterinær, politi, viltnemda.. finnes sikkert noen måter å finne ut hvem eierne er. Men du klarer ikke det. Og du skal ikke holde på å mate og vanne hestene som ikke er dine heller. Da får heller en veterinær ta livet av dem før vinteren kommer.

 

Du må jo bare forklare at det har kommet to hester fra ingensteds og du kan ikke ta vare på dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fordi du ikke vet hvem eierene er vil du ta vare på dem i stedet for mattilsynet?

Hell no

 

Men hvis jeg kontakter MT og rapporterer, og eierene henter dem så veit de jo ikke hvem sine hester det er lengre.

 

Da det er masse folk som har hester her, langt ute på landet vettu, og 100 kilometer mellom hvert hus.

 

 

 

HVA har du i avataren din ??

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Faen, der sier du noe!

 

Problemet er, de har vandret inn på MIN eiedom, jeg veit ikke hvem som er eierene, og folk har sett dem gå over kommunegrensa.. (dvs jævla langt)

 

Derfor jeg sa i tidligere innlegg at jeg skal gi en knokesandwich eller to når jeg finner ut hvem eierene er, hater slikt.

 

 

 

Men Bundy, du må melde i fra til politiet! enn hvis det er noen som har meldt dem savnet? Som er ute å leter etter dem? Og hvis dem kommer i fra en annen kommune kjenner dem vel ikke til deg eller bygda.

Lenke til kommentar

god morgen.

drømmte igjen at jeg var batman. Så awesome.

 

Er du ginger?

 

Okey, da antar jeg at gingers har sjel, og jeg er overrasket, du har endret mitt syn på den rasen.

 

Jeg drømte forresten en JÆVLIG detaljert drøm om en forummbruker, sier ikke hva jeg drømte da, men dere skjønner :whistle:

 

(alså. det ble litt rot, men det var ikke flabba)

 

 

jeg nei :) Jeg er en kjedelig blond/brun farge. Så jeg har sjel :D

Lenke til kommentar

Du må melde fra til noen. Du vil ikke ha dem der, men du gjør ingenting annet enn å poste på forumet for å bli kvitt dem.

 

Det er ikke dine hester, og du skal ikke bruke masse penger på for eller ly for dyr som ikke er dine. Veterinær kan sikkert gjøre noe med slikt.

Jeg tuller ikke nå.

Lenke til kommentar

Tipper Bundy har kjøpt de når han har vært stein/full og bare ikke husker det. :fun:

Det er godt mulig, jeg sløser ofte over 100k når jeg er stein eller full.

 

Men Bundy, du må melde i fra til politiet! enn hvis det er noen som har meldt dem savnet? Som er ute å leter etter dem? Og hvis dem kommer i fra en annen kommune kjenner dem vel ikke til deg eller bygda.

Hmm, ja. Jeg går jo på "folkeordet" dvs rykter, kan jeg fortsatt selge dem når jeg har meldt dem savnet til politiet?

 

Alså, du skjønner, jeg vil tjene litt på dette, de hestene har beita på mine eiedommen over en uke.

 

Du må melde fra til noen. Du vil ikke ha dem der, men du gjør ingenting annet enn å poste på forumet for å bli kvitt dem.

 

Det er ikke dine hester, og du skal ikke bruke masse penger på for eller ly for dyr som ikke er dine. Veterinær kan sikkert gjøre noe med slikt.

Jeg tuller ikke nå.

Jeg vil heller selge dem. og jeg bor på bygda, så vi veit ALT om hverandre...

 

(hvem sine dyr som er løse etc)

 

og eieren har ikke gjort NOE. og politiet, hva faen hjelper det?

 

bare det at ingen har henta dem etter første dagen beviser det jeg sier!

 

 

ikke faen om jeg tar kontakt med politiet, JEG havner vel i problemer

 

jeg er visst stereotype for kriminell. Og havner alltid i klammeri, når de ser meg. eller hvis jeg anmelder.

 

Så det gir jeg en god, lang, stor, faen i.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det gjør det ikke! Du har hatt dem i en uke. Dem har vandret over i fra en annen grense. Det er store sannsynligheter for at det er hester som har rømt i fra sommerbeite ol. Dem har noen andre eiere, og for alt du vet ligger dem etterlyst hos politiet, mattilsynet ol, men du gidder ikke sjekke en gang! Tror ikke du vil finne eierene.

 

Hvis min hest hadde forvillet seg til noen fremmede som ikke hadde giddet og sjekke eller prøve å finne meg, for å deretter selge han, da hadde jeg faenmeg klikket.

Lenke til kommentar

Åh, Gardermoen! <3 Det var på tide!

btw, du failer jævlig hardt.

 

 

Jeg kunne skutt de hestene, men jeg velger og la dem leve, dvs at jeg bryr meg. Jeg planlegger til og med og gi litt deng til eier når jeg finner ut hvem det er.

 

(det er vanlig og bare skyte dyr som ingen veit tilhører her oppe, og jeg har våpenlisens og rifle, og kjøper meg snart hagle i tillegg)

 

 

fail, fail og triplefail

 

Det gjør det ikke! Du har hatt dem i en uke. Dem har vandret over i fra en annen grense. Det er store sannsynligheter for at det er hester som har rømt i fra sommerbeite ol. Dem har noen andre eiere, og for alt du vet ligger dem etterlyst hos politiet, mattilsynet ol, men du gidder ikke sjekke en gang! Tror ikke du vil finne eierene.

 

Hvis min hest hadde forvillet seg til noen fremmede som ikke hadde giddet og sjekke eller prøve å finne meg, for å deretter selge han, da hadde jeg faenmeg klikket.

Godt poeng, jeg er vel for vant til at man får vite slikt på ryktet, de kjenner vel ikke bygda her engang.

 

Jeg skal ta kontakt, jeg lover deg.

 

 

Men ikke i dag, i morgen, har litt promille.

Lenke til kommentar

Hva ville du gjort, motherfucker?

skjea mi vakke av sølv men av tre

gikk en hardere skole, men glem nå det

for hver tur jeg tar, gir meg svar

hakke sivet noen stemme, veit jeg skogen har

og hvilken måneder, spiller ingen rolle

gi meg et isbor, gi meg en jolle

for når skinnene er full av stein

og dagene er fulle av regn

må jeg bort litt

Ut dit jeg fikk en stor engang

ta vekk fokus fra jobb og skolegang

jeg må nullstille, jeg må koble av

prøve andersduppen

legge vekk wobbler`a

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...