Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hva skal man ta seg til i dag? jeg har allerede støvsugd gang, kjøkken og halve stua.

Vasket klær. Begynte på og gå en tur, men jeg snudde, gadd ikke mer. Blakk, så kan ikke dra for å kjøpe ting. Giddasløs. Kansje klippe plenen. :hmm:

Lenke til kommentar

Hva skal man ta seg til i dag? jeg har allerede støvsugd gang, kjøkken og halve stua.

Vasket klær. Begynte på og gå en tur, men jeg snudde, gadd ikke mer. Blakk, så kan ikke dra for å kjøpe ting. Giddasløs. Kansje klippe plenen. :hmm:

Det er jo ikke artig og shoppe.

 

 

Du kan dra hit, og hente de jævla hestene.

 

Har drivd og løpt og fylt vann etc, nå orker jeg ikke mer snart :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Har du ikke funnet ut noe mer om hvem som eier dem? Snart blir det jo vinter og da kan dem jo ikke stå der lengre.

Nei, har da fått ut ordet i allefall.

 

WTF skal jeg gjøre med dem når det blir kaldt? WTF skal jeg mate dem med, etc.

 

HVEM FAEN LAR HESTER TIL 100K GÅ RUNDT UTEN OG LEITE ETTER DEM ?!?!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Huff stakkars bundy. :p du kan jo ha dem på utegang, men da må du bygge et ordentlig isolert skjul til dem, med tre vegger og tak. Men jeg er ikke noe videre fan av utegang selv, men for noen hester kan det funke fint.

 

du, jeg tviler sterkt på at dem er verdt så mye.:p sikkert noen avdankete travere el.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Huff stakkars bundy. :p du kan jo ha dem på utegang, men da må du bygge et ordentlig isolert skjul til dem, med tre vegger og tak. Men jeg er ikke noe videre fan av utegang selv, men for noen hester kan det funke fint.

Jeg har ikke peiling på akkurat hva du sa nå.

 

I don't know shit about horses.

 

 

Men jeg har da låver, og møkkehull etc.

 

(bonde vettu)

 

du, jeg tviler sterkt på at dem er verdt så mye.:p sikkert noen avdankete travere el.

det er enda HØYST WTF materiale

 

Hysj da, nå ødelegger du moroa. :p

haha jeg er helt dedikert til hesteskriving nå, fail ;)

 

ah gypsy, du mener og ha dem ute ??

Jeg har da en gammel låve som er ment til sauer, bare det står tomt, funker det og ha dem der?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Bundy: hva med å kontakte mattilsynet?

De har en webside der du kan varsle de om dyr som ikke har det så bra som de burde...

Faen, der sier du noe!

 

Problemet er, de har vandret inn på MIN eiedom, jeg veit ikke hvem som er eierene, og folk har sett dem gå over kommunegrensa.. (dvs jævla langt)

 

Derfor jeg sa i tidligere innlegg at jeg skal gi en knokesandwich eller to når jeg finner ut hvem eierene er, hater slikt.

 

 

HATER

 

hva har du i avatar btw? noe sjø-gps greier?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bundy: hva med å kontakte mattilsynet?

De har en webside der du kan varsle de om dyr som ikke har det så bra som de burde...

 

Mattilsynet er desverre underbemannet, og jeg tviler på at dem prioriterer noen hester som enda går ute på masse gress, på sensommeren. Men det går jo ann å prøve ja, definitivt.

Lenke til kommentar

Hva skal man ta seg til i dag? jeg har allerede støvsugd gang, kjøkken og halve stua.

Vasket klær. Begynte på og gå en tur, men jeg snudde, gadd ikke mer. Blakk, så kan ikke dra for å kjøpe ting. Giddasløs. Kansje klippe plenen. :hmm:

Leiligheten min trenger litt vasking. Jeg betaler godt. :tease:

Hysj da, nå ødelegger du moroa. :p

Beklager at jeg er en party-pooper. :(

 

/cut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...