Shikaru Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 så du mener at incest er grunnen til utviklinga av dialekta? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Med 184% sannsynlighet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Mmmm, incest dialekter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Du kan umulig høres mer snobb ut enn han ene duden jeg går i klasse med, det er syke saker. Selvfølgelig fra oslo vest, og det lyser det av hele han. Jeg blir nesten litt irritert av å høre på han fordi det er så overdrevent Endret 23. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 "sånne folk" kan man se uansett hvor i verden man er. kan plukke ut de som er fra oslo vest sjøl om jeg er i danmark om jeg ser de. er en del nordmenn som studerer ting i århus så de få ganga jeg er der så ser man de Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kammizez tar alltid feil. Se, der starter du det hele! Du er en syk, syk person som bare er misunnelig på min riktighetsprosent. Det er nok bare noe du må leve med dessverre. Jeg er fra Oslo vest. Din løgner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg er fra Oslo vest. Broren din har jo ganske søt Hedmarksdialekt da, koste litt med han. e: jobb i morgen, best å legge seg til normal tid ja. Endret 23. august 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kammizez tar alltid feil. Se, der starter du det hele! Du er en syk, syk person som bare er misunnelig på min riktighetsprosent. Det er nok bare noe du må leve med dessverre. Neida! Du tuller. Du tar jo alltid feil. Jeg er fra Oslo vest. Din løgner. Ehe. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hjelp, mobilen min trur eg er svensk. Den vil leggje til +46 framfor alle nummer og somme songar er ikkje "available in your region" på spotify, sjølv om eg er online. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Neida! Du tuller. Du tar jo alltid feil. Ehe. Jeg liker deg ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Uffda. Krise! Du gråter innvendig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nei. Jeg er fremdeles i fantastisk humør. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Da gråter du utvendig. Du vet dessverre ikke hva det kommer av, derfor er du fortsatt i godt humør. Derfor skal jeg fortelle deg hvorfor du gråter. Det er fordi det gikk nettopp opp for deg at jeg ikke liker deg... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 HVA FAEN HVA FAEN HVA FAEN. FANT AKKURAT UT AT EN JENTE JEG KJENNER HAR VÆRT PÅ EKSAKT SAMME BAR SOM MEG I EN BY MED 15K INNBYGGERE I VIETNAM! Verste ass, tror jeg legger meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Da gråter du utvendig. Du vet dessverre ikke hva det kommer av, derfor er du fortsatt i godt humør. Derfor skal jeg fortelle deg hvorfor du gråter. Det er fordi det gikk nettopp opp for deg at jeg ikke liker deg... Nei. Som sagt, du tar alltid feil, og dette var intet unntak. Typisk deg. Det faktum at du ikke liker meg synes jeg er deilig. Jeg er ikke akkurat din største fan heller, ditt bøllefrø. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) HVA FAEN HVA FAEN HVA FAEN. FANT AKKURAT UT AT EN JENTE JEG KJENNER HAR VÆRT PÅ EKSAKT SAMME BAR SOM MEG I EN BY MED 15K INNBYGGERE I VIETNAM! Verste ass, tror jeg legger meg. Og jeg kjenner deg IRL. Du har ikke snakket med hun, ei gjort noe som helst for og nærme deg hun. Du har bare ledd, og lolla God morgen btw! vietnam om en måned mchansern, noen tuips? Endret 23. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Dere er alle fags Ingen svarerw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg