Sondre Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Noen her som hopper i fallskjerm? Skal ta AFF-kurset i september. Om du har noen spørsmål så kan jeg prøve å svare så godt jeg kan eller sende deg videre til noen som kan. Eller er du en erfaren hopper? Er ikke en erfaren hopper, nei. Driver selv med kurs atm (linekurs) og har første hopp på torsdag. Spurte fordi jeg lurte på om det var noen felles hoppere her på forumet, og det var det visst! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Ikke alle har samme seksuelle legning vet du. Jeg vil ellers støtte denne oppfordringen! At noen foretrekker en pinne opp bak, er ikke min feil. Det er uansett mange nok mannfolk/gutter å velge av på dette forumet. Britiske jenter er jo ikke kjent for å ha stått først i køen når Gud delte ut utseendet eller manerer da (unntaket er overklassen). Britiske jenter har lavere gjennomsnittsvakkerhet enn skandinavere, ja. Det betyr ikke at det ikke finnes vakre briter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Stilig! Lykke til på torsdag. Hopper dere uten instruktører på grunn av lina eller har dere det for det? Jeg skal hoppe med 2 instruktører på de første hoppene ihvertfall. www.iloveskydiving.com er en nydelig side med masse filmer og bilder forresten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Det er russisk som tar av. Faktisk smålig enig. Britiske jenter er jo ikke kjent for å ha stått først i køen når Gud delte ut utseendet eller manerer da (unntaket er overklassen). Unntaket er Cheryl Cole, som mest sannsynlig var en av de fremste i køen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Tenker du på henne? Pene jenter uten sminke gir jeg tommel opp til. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Aksent kan gjøre hvem som helst heit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Amen, sistah. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Har så kjip dialekt jeg. Oslo'sk. Kanskje man skal begynne å fake en eller annen dialekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Har du Oslo-dialekt? Du høres jo ut som en snobb jo. Ikke typisk Oslo i mine ører. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Har du Oslo-dialekt? Du høres jo ut som en snobb jo. Ikke typisk Oslo i mine ører. Han glemte å nevne V'en etter Oslo... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Har du Oslo-dialekt? Du høres jo ut som en snobb jo. Ikke typisk Oslo i mine ører. König. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 sjøl har jeg bare standard østnorsk. har lyst på en kul dialekt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 sjøl har jeg bare standard østnorsk. har lyst på en kul dialekt Da må du finne deg et nytt språk. Finnes ingen kule dialekter på norsk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Men er det ikke noe sånt att hvis den blir merka som gave, så slepper du det? Hvis det er en reell gave fra f.eks. tanta di til deg så kan verdien være opptil 1000kr før du må betale mva.Er det en bedrift som bare krysser av at det er en gave så er det litt lotto om de tror på det eller ikke. ----- In other news: Vært uten nett siden jeg posta sist grunnet feil på sentralen. Når jeg ringte Telehor og spurte når det ble fikset så sa de "innen den 26." Jeg ble positivt overrasket når det var fikset i kveld da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Har du Oslo-dialekt? Du høres jo ut som en snobb jo. Ikke typisk Oslo i mine ører. Han glemte å nevne V'en etter Oslo... Mja, man hører vel kanskje forskjell på meg og folk fra Oslo øst. Jeg bruker -en endinger. Eksempel: Hytten, katten, etc. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 æsj jeg kanke helt fordra å si "hytten" osv. og du tar feil kammizez. det finnes mange kule dialekter! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 æsj jeg kanke helt fordra å si "hytten" osv. og du tar feil kammizez. det finnes mange kule dialekter! Nevn noen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 sørlandsdialekt ( familie i kr sand og vært der så mye at jeg fint kan prate det (kunne ihvertfall ) ikke på høyde med harald eia ) sogn og fjordane har ganske kule dialekt syns jeg, og hardanger har veldig søt dialekt ^^ syns faktisk de fleste dialekter er fine på hver sin måte. kanskje det blir litt mye av fredrikstad dialekta på eldre folk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Kammizez tar alltid feil. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) sogn og fjordane har ganske kule dialekt syns jeg, Den egentlige grunnen til at de snakker så jævlig inbred-redneck er at i gamle dager var det ikke mye å gjøre når det ikke fantes TV, og bygder var jo adskilt av fjorder og fjell så man måtte ta til takke med søsteren sin som natteskos. Endret 23. august 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg