Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen her som hopper i fallskjerm?

Skal ta AFF-kurset i september. Om du har noen spørsmål så kan jeg prøve å svare så godt jeg kan eller sende deg videre til noen som kan. Eller er du en erfaren hopper?

Er ikke en erfaren hopper, nei. Driver selv med kurs atm (linekurs) og har første hopp på torsdag. Spurte fordi jeg lurte på om det var noen felles hoppere her på forumet, og det var det visst! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle har samme seksuelle legning vet du. :)

Jeg vil ellers støtte denne oppfordringen!

At noen foretrekker en pinne opp bak, er ikke min feil. Det er uansett mange nok mannfolk/gutter å velge av på dette forumet.

Britiske jenter er jo ikke kjent for å ha stått først i køen når Gud delte ut utseendet eller manerer da (unntaket er overklassen).

Britiske jenter har lavere gjennomsnittsvakkerhet enn skandinavere, ja. Det betyr ikke at det ikke finnes vakre briter.

Lenke til kommentar

Men er det ikke noe sånt att hvis den blir merka som gave, så slepper du det?

Hvis det er en reell gave fra f.eks. tanta di til deg så kan verdien være opptil 1000kr før du må betale mva.

Er det en bedrift som bare krysser av at det er en gave så er det litt lotto om de tror på det eller ikke.

-----

In other news: Vært uten nett siden jeg posta sist grunnet feil på sentralen. Når jeg ringte Telehor og spurte når det ble fikset så sa de "innen den 26." Jeg ble positivt overrasket når det var fikset i kveld da.

Lenke til kommentar

sørlandsdialekt ( familie i kr sand og vært der så mye at jeg fint kan prate det (kunne ihvertfall :p ) ikke på høyde med harald eia :p )

sogn og fjordane har ganske kule dialekt syns jeg, og hardanger har veldig søt dialekt ^^

syns faktisk de fleste dialekter er fine på hver sin måte. kanskje det blir litt mye av fredrikstad dialekta på eldre folk.:p

Lenke til kommentar

sogn og fjordane har ganske kule dialekt syns jeg,

Den egentlige grunnen til at de snakker så jævlig inbred-redneck er at i gamle dager var det ikke mye å gjøre når det ikke fantes TV, og bygder var jo adskilt av fjorder og fjell så man måtte ta til takke med søsteren sin som natteskos.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...