CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Synd det gamle Akam.no layouten ble updated. Likte den gamle best Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så lenge vi ser du er her er det godt nok Hmm... Blir jeg at merke til? Aalton! NgZ er min! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Æsj, ny font i hurtigsvar. >.< Kjipt, likte den ikke... Begynn å whine om noe noen andre også whiner om, da. Skaff deg litt skills i Opera, så får du kjapt endra den fonten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du elsker meg gjør du. o_O Jeg elsket deg da du elsket meg. Når du begynner å "dele ut kjærlighet" vet ikke jeg hva jeg får tilbake. Og jeg gidder ikke kondom heller, liksom. Allergisk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kanskje vi skal bytte navn? Evt. gifte oss. Ett fett. Stakar, han vet ikke hva han går til. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og ja. Jeg er allergisk mot skarpe ting i fitten. Ånå. Vi kan skrelle den først, da. Neeei. Jeg er allergisk mot syre i fitten og, ser du. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kanskje vi skal bytte navn? Evt. gifte oss. Ett fett. Det ville nok vært det beste Så lenge vi ser du er her er det godt nok Hmm... Blir jeg lagt merke til? Nei, jeg bare skrev det for å gjøre deg glad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du elsker meg gjør du. o_O Jeg elsket deg da du elsket meg. Når du begynner å "dele ut kjærlighet" vet ikke jeg hva jeg får tilbake. Og jeg gidder ikke kondom heller, liksom. Allergisk. sjokolade er best uten papir ja Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aalton! NgZ er min! Skal jeg gå rundt og være trofast mens du gifter deg med andre liksom? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Stakar, han vet ikke hva han går til. ^^ Han har kjent meg lengre enn du, tenk. Neeei. Jeg er allergisk mot syre i fitten og, ser du. Det er ikke syre, det er saft. Og saft i fitten skal da som oftest være positivt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du elsker meg gjør du. o_O Jeg elsket deg da du elsket meg. Når du begynner å "dele ut kjærlighet" vet ikke jeg hva jeg får tilbake. Og jeg gidder ikke kondom heller, liksom. Allergisk. sjokolade er best uten papir ja Neeeei.. Jeg er allergisk... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Æsj, ny font i hurtigsvar. >.Begynn å whine om noe noen andre også whiner om, da. Skaff deg litt skills i Opera, så får du kjapt endra den fonten. Blæh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Stakar, han vet ikke hva han går til. ^^ Han har kjent meg lengre enn du, tenk. Neeei. Jeg er allergisk mot syre i fitten og, ser du. Det er ikke syre, det er saft. Og saft i fitten skal da som oftest være positivt. Ikke når saften inneholder etsende stoffer. Svakt eller ikke svakt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aalton! NgZ er min! Skal jeg gå rundt og være trofast mens du gifter deg med andre liksom? "Trofast til livet skiller dere ad" ? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oi. Vi er visst fra samme bygd, Nora.. Kult Espen( pai) bor her også Nora og en koselig mann, da? Hæ? Jeg? Hvilken koselig mann? Hva har jeg gjort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Peter Frampton - Do You Feel Like We Do er en jævlig nice sang i grunn! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det ville nok vært det beste Vi gjør det på 10-årsjubileet. Aalton! NgZ er min! Skal jeg gå rundt og være trofast mens du gifter deg med andre liksom? Ja? Er ikke det bare rimelig? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du elsker meg gjør du. o_O Jeg elsket deg da du elsket meg. Når du begynner å "dele ut kjærlighet" vet ikke jeg hva jeg får tilbake. Og jeg gidder ikke kondom heller, liksom. Allergisk. Altså, du ekke allergisk mot meg. Den er litt for drøy. o_O Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, jeg bare skrev det for å gjøre deg glad Jeg får skrive flere innlegg for å bli lagt merke til da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neeeei.. Jeg er allergisk... Det finnes kondomer for de som er allergisk også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg