Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja send i posten: 127.0.0.1 Den adressen der kommer du ikke langt med =/ Du kan jo likegjerne skrive localhost, ingen andre vet hvor det er -.-' Nettopp! Søler bare brus inni sitt eget nettverskkort *hviske:* "Ikke si noe til han da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva jobber du med ombord? Matros elns? Ye. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg fikk betalt, who cares *underslå alle penga* Yey, snart kan jeg shoppa på kondomeriet. Fins kondomer i sjappa å *peke på boks* Ja send i posten: 127.0.0.1 Den adressen der kommer du ikke langt med =/ Du kan jo likegjerne skrive localhost, ingen andre vet hvor det er -.-' Nettopp! Søler bare brus inni sitt eget nettverskkort *hviske:* "Ikke si noe til han da Nå jeg skal fortelle at det er mrbjoern som eier sjappa?, jeg er bare ansatt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Well, I'l never now, jeg har bare hørt at du er et mysterium oO Er jeg vel ikke, jeg er som en åpen bok. Jeg visste jeg burde reagert da jeg våknet fullt påkledd uten undertøy.. Du burde ha reagert når du var totalt borte etter 2 pils. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg elsker forumet, Jeg elsker alle brukerne her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg visste jeg burde reagert da jeg våknet fullt påkledd uten undertøy.. Du burde ha reagert når du var totalt borte etter 2 pils. Jeg hadde ikke spist, jeg trodde.. Jeg trodde.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fins kondomer i sjappa å *peke på boks* Eh, jeg skal ha buttplugs, og sånt. Kondomer er for pyser. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg elsker forumet, Jeg elsker alle brukerne her Er bra det Fins kondomer i sjappa å *peke på boks* Eh, jeg skal ha buttplugs, og sånt. Kondomer er for pyser. Gud know what teh boks inneholder Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva foregår her da? ingenting... bare og gå videre No wai! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg elsker forumet, Jeg elsker alle brukerne her Vi elsker ikke deg, sånn btw. Jeg hadde ikke spist, jeg trodde.. Jeg trodde.. Såååeee, hva skal du neste helg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fins kondomer i sjappa å *peke på boks* er vell ganske dumt og selge han kondomer da... han tar jo bare med seg pengene igjen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fy faen, er det sport å få til mest mulig innlegg? ja seff , premier hentes på hw kontoret ved ukeslutt Wow! Er ikke vant til slike SO greier, oppdaterte sida 2 sekunder etter jeg la ut innlegget og wips, 5 nye innlegg! trening gjør mester Ja send i posten: 127.0.0.1 Den adressen der kommer du ikke langt med =/ Du kan jo likegjerne skrive localhost, ingen andre vet hvor det er -.-' WE DO IT FOR THA LOLZ -_- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fins kondomer i sjappa å *peke på boks* er vell ganske dumt og selge han kondomer da... han tar jo bare med seg pengene igjen Me & mrbjoern has investert in safe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde ikke spist, jeg trodde.. Jeg trodde.. Såååeee, hva skal du neste helg? Sitte i fosterstilling i sengen og spy med jevne mellomrom. Du da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ja seff , premier hentes på hw kontoret ved ukeslutt Det eneste du får der er hagleskudd.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Et lite spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange jenter som tar bilde av seg selv, med sminke som er en svart prikk på nesa og værhår for tida :S Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 No wai! du er ikke lettlurt du nei... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Et lite spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange jenter som tar bilde av seg selv, med sminke som er en svart prikk på nesa og værhår for tida :S Eneste jeg kjenner som har gjort noe sånt er en gutt. Og han var søt med det. Han hadde kattepussminke. Men er det blitt mote? Link plz. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Et lite spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange jenter som tar bilde av seg selv, med sminke som er en svart prikk på nesa og værhår for tida :S Få se et eksempel er du snill. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sitte i fosterstilling i sengen og spy med jevne mellomrom. Du da? Neida, komme til papa.. Jeg skal få deg til å føle deg bra, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg