Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I try, sir.

 

For å ta noe annet. Jeg brukte en mindre pen, blomstrete sommerkjole fra 70-tallet nå og da / titt og ofte (kommer an på hvordan man ser på det) i 2,5 år. Jeg har ikke brukt den på 1,5 år og har sagt dette til folk flerfoldige ganger.

Likevel blir jeg fortsatt spurt om tips ang. kjoler fra flere personer. Hele tiden. Hovedsaklig menn - av og til de som er nysgjerrige - men oftest de som sliter med å finne kjole til dama. Noen ganger blir jeg til og med spurt av jenter om hjelp til å finne kjoler til dem og ofte starter samtalen da slik "Du som er mann og ekspert på kjoler, kan ikke du ..?"

 

What, why?

Jeg håper virkelig de spøker, ellers føler jeg at jeg blir litt skremt. Hvis folk går rundt og tror at det var seriøst / tok meg seriøs da jeg vandret rundt i den, iført nettingstrømper til oppå lårene, parykk, liten portemonné rundt halsen med det viktigste i (cash, mobil, sigg, lighter og lypsyl) og nå og da ballongpupper (gikk stort sett sammen med parykken og strømpene. Hendte oftere at jeg bare tok på meg kjolen og portemonneen.), så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro lenger.

 

Hva venter du egentlig?

Lenke til kommentar

I try, sir.

 

For å ta noe annet. Jeg brukte en mindre pen, blomstrete sommerkjole fra 70-tallet nå og da / titt og ofte (kommer an på hvordan man ser på det) i 2,5 år. Jeg har ikke brukt den på 1,5 år og har sagt dette til folk flerfoldige ganger.

Likevel blir jeg fortsatt spurt om tips ang. kjoler fra flere personer. Hele tiden. Hovedsaklig menn - av og til de som er nysgjerrige - men oftest de som sliter med å finne kjole til dama. Noen ganger blir jeg til og med spurt av jenter om hjelp til å finne kjoler til dem og ofte starter samtalen da slik "Du som er mann og ekspert på kjoler, kan ikke du ..?"

 

What, why?

Jeg håper virkelig de spøker, ellers føler jeg at jeg blir litt skremt. Hvis folk går rundt og tror at det var seriøst / tok meg seriøs da jeg vandret rundt i den, iført nettingstrømper til oppå lårene, parykk, liten portemonné rundt halsen med det viktigste i (cash, mobil, sigg, lighter og lypsyl) og nå og da ballongpupper (gikk stort sett sammen med parykken og strømpene. Hendte oftere at jeg bare tok på meg kjolen og portemonneen.), så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro lenger.

skriv innlegg med dette bildet::

 

 

do it candy-ass, plz!

Lenke til kommentar

Jeg har en bedre en; Være sytten år og ikke vite sin egen adresse. :fun:

Jeg er 21, og kan ikke adressen til mamma og pappa. Og der har de bodd siden jeg var 1år gammel.

(Vi trenger ikke nevne at de ikke fikk gateadresse før etter at jeg var flyttet ut, og at kommunen har ombestemt seg minst to ganger allerede)

Lenke til kommentar

Kan heller ingen sin bursdag, kun min egen. Eksen var alltid så sleip at når hun var sur på meg spurte hun om når hun hadde bursdag pga hun viste jeg ikke kunne svare. Bare sånn at hun ble enda mer irritert.

 

e: Hansern, tror jeg har byttet bursdagen din på Face. Kom på det nå :--D

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Jeg føler jeg blir skremt av det jeg leser. :|

Det eneste jeg sliter med å huske, er mobilnummeret til folk jeg ikke ringer ofte, som farmor, mormor og et par kompiser.

Hjernen min er veldig merkelig. Noen ting sitter som smurt (nettadresser f.eks), mens ting som jeg faktisk trenger forsvinner lynkjapt.

 

Men har begynt å få litt kontroll på ting.

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg blir skremt av det jeg leser. :|

Det eneste jeg sliter med å huske, er mobilnummeret til folk jeg ikke ringer ofte, som farmor, mormor og et par kompiser.

Hjernen min er veldig merkelig. Noen ting sitter som smurt (nettadresser f.eks), mens ting som jeg faktisk trenger forsvinner lynkjapt.

 

Men har begynt å få litt kontroll på ting.

Hmm.

Jeg har i grunn en veldig visuell hukommelse.

Når jeg hører ting (som ikke er sanger eller filmsitater), får jeg det aldri med meg, mens når jeg ser noe, sitter det som limt.

 

Som f.eks. når jeg sitter på toget og det passerer et vindu hvor det står klistra opp et telefonnummer og noe tekst, så går jeg rundt og husker på det i dagevis.

Ditto bilskilt som jeg så vidt får et glimt av.

Husker ikke noe mer av bilen vel og merke.

 

Og dette kan jeg gå rundt å huske på lenge. :S

Lenke til kommentar

Jeg for min del skulle gjerne hatt bedre nytte av all den unyttige informasjonen jeg suger opp.

Er ikke som om jeg noen sinne kommer til å være med på et spørreprogram eller en quizaften uansett. For mye folk, for mye oppmerksomhet.

 

Samt bedre konsentrasjon og motivasjon.

 

Oh well, har i det minste fått vasket gangen og vindfanget i første etasje, også under ovnen, bak pianoet og under trappen.

Jeg er nå rimelig overbevist om at resten av familien vil komme ned / inn og grise til det hele nå som jeg er ferdig da. :p

Lenke til kommentar

Bedre motivasjon? Og du har vasket ting frivillig? Særing. :p

Skulle gjort det i går, ikke i dag.

Så jeg henger etter.

 

Har jo flyttet hjem, så frivillig er det ikke, men jeg ser det er nødvendig. Jeg går hjemme dagen lang, mens minstesøss er på skolen og foreldra mine jobber, så da er det bare naturlig at jeg skal komme meg opp tidlig om morgenen for å vaske og rydde og ha middagen klar til folk kommer hjem.

Det bare skjer ikke så ofte, selv om jeg vil.

 

Jeg kan begynne å rydde og støvsuge, men før jeg kommer i gang med vaskinga, går det gjerne et par dager fordi jeg har tatt en pause for å sjekke noe på nettet eller lese avisa.

Derfor vil jeg ha bedre konsentrasjon og motivasjon. Nå er jeg jo motivert til å komme meg ut av huset, så jeg får jo hjelp, men jeg må finne meg en jobb også, og det er jeg ikke like motivert til. Jeg er for glad i ferie og å sitte oppe hele natta og preike skit med venner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...