Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Prater med et søskenbarn jeg aldri har pratet med før nå! :ohmy: . Han har spurt og gravd veldig mye om slekta. Og nå spurte han hva det var sykepleier jeg hadde blitt. Så nå logga jeg bare av nå. Har ikke blitt en fuckings dritt.

Lenke til kommentar

Prater med et søskenbarn jeg aldri har pratet med før nå! :ohmy: . Han har spurt og gravd veldig mye om slekta. Og nå spurte han hva det var sykepleier jeg hadde blitt. Så nå logga jeg bare av nå. Har ikke blitt en fuckings dritt.

Si du har ikke lov å fortelle hva du jobber med, men du kan fortelle at du jobber på nærmeste militærbase

 

then post pics

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei, jeg later som om at nettet datt ut! dessuten likte jeg ikke helt vendingen samtalen tok. ble nesten litt smålig baksbakking om visse personer i slekta. fra hans side

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

thats right! i am going to bed.

 

må jo være uthvilt til i morgen. Da er jeg fullt opptatt med.. ingenting.

Mål: forlate huset og gjøre noe fornuftig før klokken 15.00

Lenke til kommentar

Akkurat hjemme igjen fra spillekveld, 25 timer siden jeg våknet etter tre timers søvn. Hngh!

 

Forresten, jeg ruler max i bilspill. Faen så god jeg er! :D

Skal vi ta en omgang Live For Speed mot hverandre? Straight up drifting. (må lage egne setups etc)

 

det spillet er utfordende i allefall, ang bilspill

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Skal vi ta en omgang Live For Speed mot hverandre? Straight up drifting. (må lage egne setups etc)

 

det spillet er utfordende i allefall, ang bilspill

 

Får ikke gjort det, men takk for invitasjon. Og det andre du sier der er bare tull. Ingenting er utfordrende for en kis som meg. Absolutt ingenting!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...