Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg tar lett Charlotte. Men hun hadde neppe tatt i meg med en 20 fot stokk engang. Ikke med over 9000 sølvteip-ruller heller. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Et godt triks for å unngå kritikk er å la være å si så mye kritikkverdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Da er studielån kjekt, det kan man fryse når man ikke er betalingsdyktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja, jeg har hatt det fryst i et helt år. Men betalte mitt første avdrag her for en liten stund siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Kva er det du er utdanna til, Gypsy? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg syns dere skal legge fra dere sporten om å kritisere gypsy hele tiden jeg. Blir kjedelig å lese i lengden. Kan umulig skrive noe vi allerede ikke har lest før. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tror kafeen mangler samtaleemner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg digger at jeg har fått en liten radio og en kaffetrakter på rommet. Sto opp 07.15 i dag og slappet av med radio og kaffe i en halvtime. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg syns dere skal legge fra dere sporten om å kritisere gypsy hele tiden jeg. Blir kjedelig å lese i lengden. Kan umulig skrive noe vi allerede ikke har lest før. dere kan jo gå tilbake til å kritisere meg? i luv the attention Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja jaggu! har jo ikke arbeid du heller. Samfunnsnylter azz. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bundy er en alkoholisert gærning. Sånn. Da var jeg ferdig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja jaggu! har jo ikke arbeid du heller. Samfunnsnylter azz. Bundy er en alkoholisert gærning. Sånn. Da var jeg ferdig. Dere gjør at det blir varmt rundt hjerterota Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg syns dere skal legge fra dere sporten om å kritisere gypsy hele tiden jeg. Blir kjedelig å lese i lengden. Kan umulig skrive noe vi allerede ikke har lest før. Eg stilte eit relevant spørsmål. Ho nemnte utdanning, så eg spurte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Også er du kriminell. Vil du dele hva du skal inn til soning for? med mindre du lyver. Ja. Bundy er også en lystløgner. Jeg syns dere skal legge fra dere sporten om å kritisere gypsy hele tiden jeg. Blir kjedelig å lese i lengden. Kan umulig skrive noe vi allerede ikke har lest før. Eg stilte eit relevant spørsmål. Ho nemnte utdanning, så eg spurte. Jeg er har nok ingen utdannelse, men gikk på skole i forfjor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Også er du kriminell. Vil du dele hva du skal inn til soning for? med mindre du lyver. Ja. Bundy er også en lystløgner. Uhm, hvis jeg sier det. Så tar vel alle dere avstand til meg GENIALT, dette skal jeg gjøre. Sånn at jeg har bad to the bone musikk når jeg er i ALL CAPS RAGE Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er har nok ingen utdannelse, men gikk på skole i forfjor. Inkje å skamme seg for. Eg vart så sjuk andreåret mitt at eg framleis held på å ta dei siste faga mine, og kjem meg nok ikkje på universitetet før til neste år, sjølv om eg kunne ha vore ferdig om to år om eg hadde gjort skulen ferdig i ett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Si det da. I'd rather not. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 I'd rather not. Kevinpus, kan ikke du fortelle Eplefe hva du skal sitte inne for? Pwetty pweese? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er har nok ingen utdannelse, men gikk på skole i forfjor. Inkje å skamme seg for. Eg vart så sjuk andreåret mitt at eg framleis held på å ta dei siste faga mine, og kjem meg nok ikkje på universitetet før til neste år, sjølv om eg kunne ha vore ferdig om to år om eg hadde gjort skulen ferdig i ett. Ser den. Jeg mangler nå kun ett fag før jeg kan søke meg videre til universitet. Men synes det er dritkjipt at jeg ikke har greid å oppnå noe utdannelse i min alder. Si det da. I'd rather not. Du kan hviske det til meg, jeg lover og ikke si det til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg