Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Synes du, ja. Ja, beklager. Tenner ikke på mannfolk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Sjur: Aww. Rihanna-sveis funker hvis du viser puppene like mye som Rihanna. Da går fokuset fra kløft-hår-kløft-hår-kløft-hår og man enser ikke det som er imellom. Isåfall kan du godt prøve. :----D Njaei, det får bli en reserveløsning hvis det ser jævlig ut. Så langt er stillinga NO/GO 1-1. Kjæresten til mamma sa "Oi...", mens en random svensk jente kom bort til meg i køen på Deli de Luca og sa "jag ville bara säga att jag älskar ditt hår!". Pix, selvfølgelig. Vanskelig å si uten bilde- Det kommer. Tvang akkurat bruttern til å ta bilde av meg. Kleint, men enda kleinere å ta av seg selv. Hvorfor farge håret? Jeg er mer fan av naturlige hårfarger, har tilgode å se noe farget hår som ser kjempemye bedre ut enn naturlig farge. Selvfølgelig, endre litt nyanse går fint, men bytte totalt synes jeg ser rart ut. Forandring fryder osv. du er alltid hot... samma hvordan farge du har på håret <3 Like bekreftende som alltid. <3 Endret 22. august 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Synes du, ja. Ja, beklager. Tenner ikke på mannfolk That's what she...¨ fuck, i burned myself Det er ei hun, btw. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er ei hun, btw. Betyr det at du liker Justin Bieber også? Du er tydeligvis glad jenter som ser ut som gutter.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er ei hun, btw. Betyr det at du liker Justin Bieber også? Du er tydeligvis glad jenter som ser ut som gutter.. hvem er justin bieber? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) "jag ville bara säga att jag älskar ditt hår!". Endret 22. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor er egentlig lemon så hot da, seriøst. er hun skikkelig pen rett og slett er det abstrakt skjønnhet vi snakker om? har hun gjort noe som gjør a så hot eller hva? kun nysjerrig... -Balthy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 har hun gjort noe som gjør a så hot eller hva? Hmm, good idea. Lemnomnom: Slikk noe, og film det, helst en lolipop. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 *snip* Naturlig skjønnhet 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 har hun gjort noe som gjør a så hot eller hva? Hmm, good idea. Lemnomnom: Slikk noe, og film det, helst en lolipop. do it. *snip* Naturlig skjønnhet den er dårlig ass.. en ku har naturlig skjønnhet. forklar deg! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Betyr det at du liker Justin Bieber også? Du er tydeligvis glad jenter som ser ut som gutter.. Liker hvordan du sitter på nettet og rakker ned på andre menneskers utseende. Regner med at du er en skikkelig kjekkas, Aalton Kjenner jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor er egentlig lemon så hot da, seriøst. er hun skikkelig pen rett og slett er det abstrakt skjønnhet vi snakker om? har hun gjort noe som gjør a så hot eller hva? kun nysjerrig... -Balthy Tror det handler mer om at jeg baker. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Betyr det at du liker Justin Bieber også? Du er tydeligvis glad jenter som ser ut som gutter.. Liker hvordan du sitter på nettet og rakker ned på andre menneskers utseende. Regner med at du er en skikkelig kjekkas, Aalton Kjenner jeg blir kvalm. hvorfor fjernet du youtube videon med benkpress coa? Hvorfor er egentlig lemon så hot da, seriøst. er hun skikkelig pen rett og slett er det abstrakt skjønnhet vi snakker om? har hun gjort noe som gjør a så hot eller hva? kun nysjerrig... -Balthy Tror det handler mer om at jeg baker. mmmm. fersk loff. hva annet er du baker på a? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tror det handler mer om at jeg baker. Jeg baker også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 *snip* Hvis du tar det jeg skriver til Bundy seriøst, da har du bommet kraftig en plass Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bieber er jo awesome. Tipper ca. 98.9% av menneskene som "hater" han er sjalu. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Han har et par bra bra sanger, ja. Det kan man ikke nekte på Det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dette byr anledning for en vidya! Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvordan skriver man et anonymt innlegg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvorfor er egentlig lemon så hot da, seriøst. er hun skikkelig pen rett og slett er det abstrakt skjønnhet vi snakker om? har hun gjort noe som gjør a så hot eller hva? kun nysjerrig... -Balthy Tror det handler mer om at jeg baker. For min del er det det at du leser bøker og er oppegående. Samt at du faktisk er smukk, selv uten de hoppende brystene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg