Shikaru Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 en kompis av meg i klassen har jobba på sia med å lage sin egen lille film. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Halp. Rihanna-rødt hår. Hot or not? Hårfargen var visst mye sterkere irl enn på pakken... Er det vanlig at fargen blir mye sterkere enn det som er meningen? Har tenkt på og farge håret selv, men vil ikke ha noen veldig drastisk forandring. Har ikke erfaring med dette. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 All kreisi hårfarge er bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gad, fikk en venneforespørsel på fb av noen jeg ikke kjente, men jeg godtok Han ville ha et serøst forhold tydligvis. Jeg avslo "okei er du ei sånn rar jente da så vil være singel å ensom resten av livet så lykke til ikke rart du nesten ikke har bilder av deg selv" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Halp. Rihanna-rødt hår. Hot or not? Hårfargen var visst mye sterkere irl enn på pakken... Alt kler den smukke. Forøvrig har jeg skills. Sneia vaskemaskina med tåa, mista balansen og stanga huet i vannkranen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Rihanna-sveis funker hvis du viser puppene like mye som Rihanna. Da går fokuset fra kløft-hår-kløft-hår-kløft-hår og man enser ikke det som er imellom. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Isåfall kan du godt prøve. :----D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Åh. fillern og, det var den planen. Så man kommer til og slite med å laste ned ting og se på videoer på nett og sånt? Kunne jo kan skje ha fungert med en sånn her. Vi lå desverre midt i skyggesia så vi kunne ikke få det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hmm. Kan kansje være et mulig alternativ ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gad, fikk en venneforespørsel på fb av noen jeg ikke kjente, men jeg godtok Han ville ha et serøst forhold tydligvis. Jeg avslo "okei er du ei sånn rar jente da så vil være singel å ensom resten av livet så lykke til ikke rart du nesten ikke har bilder av deg selv" Skriv du er en sånn rar jente som ikke liker rare gutter okei Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 så skrev han dette hehe driter jeg i se på deg selv du ser jo ikke ut upopulære jente jeg snakker med veldig mye finere jenter enn deg som faktisk har personlighet og avsluttet med dette jeg ønsker deg jo lykke til ja skal ikke snakke mer med deg guds fred gå til herren han er veien for deg amen Han var med i diverse kristen grupper. Kristne folk ass. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gypsy: Haha for en skrulling Høres jo nesten ut som sånne som bruker å sjekke meg opp. Tror jeg har en sånn skrulling magnet eller no Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Halp. Rihanna-rødt hår. Hot or not? Hårfargen var visst mye sterkere irl enn på pakken... Pix, selvfølgelig. Vanskelig å si uten bilde- Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gypsy, han der virket som en person blottet for alt som kan forbindes med å ha noe i toppen av skallen sin 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja, når en hitter sånn, så. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Halp. Rihanna-rødt hår. Hot or not? Hårfargen var visst mye sterkere irl enn på pakken... Hvorfor farge håret? Jeg er mer fan av naturlige hårfarger, har tilgode å se noe farget hår som ser kjempemye bedre ut enn naturlig farge. Selvfølgelig, endre litt nyanse går fint, men bytte totalt synes jeg ser rart ut. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Faen Gypsy, vi kunne fått det kult sammen edit: knisbart! Endret 22. august 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Knis, var det deg altså? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nei. Helt ærlig, det var ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg