Mchansern Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva i all verden bor du i Oslo for, Cyph? Virker utrolig dårlig gjennomtenkt. Åndssvakt å ikke bo i Oslo spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skole. Nettopp, utrolig dårlig gjennomtenkt. Litt som meg. Sovna rundt halv to i natt, våkna rundt halv tre i dag. Lurer på om mamma i det hele tatt har prøvd å vekke meg. Hun skulle få meg opp klokka ti slik at jeg kunne være med henne på miljøstasjonen og resirkulere gammalt skrot, og så skulle jeg få lov til å bruke dagen på å skrape maling av ene verandadøra, men det ser ikke ut til at hu fikk meg opp. Vekkerklokkene fikk i alle fall ikke meg opp. -_- Svært frustrerende da mine planer var å stikke på gymnaset her, første skoledag etc. Drite ut minstesøss for resten av året, og snike til meg noen fantastiske pizzabaguetter. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg la meg rundt 23 og våknet rundt 6 lysvåken, det er deilig å en skikkelig rytme i kroppen. Sist jeg sove mer 7-8 timer, umulig å huske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvem er du og hva har du gjort med Aalton? Evt., Aalton, har du slått deg i hodet / plutselig fått en eller annen form for hjerneskade? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hehe, jobb skjedde med meg, Smurfen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hehe, jobb skjedde med meg, Smurfen Derfor du skrev så gebrokkent i sted? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det kalles å bli voksen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Altså, hvis jeg ender opp med å skrive gebrokkent når jeg blir 26 år, så tar jeg heller selvmord her og nå. :| e: Slimda, du som er så glad i anime, du liker ikke tilfeldigvis også? Endret 22. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Om det finns en gud är jag Satans barn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 e: Slimda, du som er så glad i anime, du liker ikke tilfeldigvis også? Vanligvis liker jeg ikke sånne serier. Ja greit, det er ecchi med pupper og truser og hele pakka, non stop. Sett det før. Serien må være ganske god før jeg blir interessert. Ecchi foretrekker jeg i manga-format. Der går de vanligvis et skritt eller tre lengre enn animen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ah. Så det er det som er ecchi. Den ble kritisert ganske kraftig i gibbis. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ecchi er sinnsykt dølt. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ecchi er sinnsykt dølt. Agreed 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Derfor du skrev så gebrokkent i sted? Det var nok bare at jeg satt med mobilen, beklager selvsagt at jeg skrev så gebrokkent. Du er ikke alene om å henge deg om det skulle skje at jeg skriver slik ofte fremover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Derfor du skrev så gebrokkent i sted? Det var nok bare at jeg satt med mobilen, beklager selvsagt at jeg skrev så gebrokkent. Du er ikke alene om å henge deg om det skulle skje at jeg skriver slik ofte fremover. Ah. Jeg forstår. Du er selvfølgelig unnskyldt. Snart er det middag. Den snarten har vart i 1 time nå. Jeg begynner å bli rimelig lei av å vente på å innta suppeboller i karri. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bleh, lillebror har endel slike Ecchi-serier, syns bare det blir for drøyt med konstant zooming på truser og cleavage. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Halp. Rihanna-rødt hår. Hot or not? Hårfargen var visst mye sterkere irl enn på pakken... Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Akkurat det er faktisk det minste problemet til alle Ecchi-serier jeg har sett. Det er mongo og dølt som faen, men allikevel det aller beste med seriene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Halp. Rihanna-rødt hår. Hot or not? Hårfargen var visst mye sterkere irl enn på pakken... Kan være, men nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg