Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skole.

Nettopp, utrolig dårlig gjennomtenkt.

 

:tease:

 

 

Litt som meg. Sovna rundt halv to i natt, våkna rundt halv tre i dag.

Lurer på om mamma i det hele tatt har prøvd å vekke meg. Hun skulle få meg opp klokka ti slik at jeg kunne være med henne på miljøstasjonen og resirkulere gammalt skrot, og så skulle jeg få lov til å bruke dagen på å skrape maling av ene verandadøra, men det ser ikke ut til at hu fikk meg opp.

Vekkerklokkene fikk i alle fall ikke meg opp. -_-

 

Svært frustrerende da mine planer var å stikke på gymnaset her, første skoledag etc. Drite ut minstesøss for resten av året, og snike til meg noen fantastiske pizzabaguetter.

Lenke til kommentar

e: Slimda, du som er så glad i anime, du liker ikke tilfeldigvis

også?

Vanligvis liker jeg ikke sånne serier. Ja greit, det er ecchi med pupper og truser og hele pakka, non stop. Sett det før. Serien må være ganske god før jeg blir interessert.

 

Ecchi foretrekker jeg i manga-format. Der går de vanligvis et skritt eller tre lengre enn animen.

Lenke til kommentar

Derfor du skrev så gebrokkent i sted?

Det var nok bare at jeg satt med mobilen, beklager selvsagt at jeg skrev så gebrokkent. Du er ikke alene om å henge deg om det skulle skje at jeg skriver slik ofte fremover. ;)

Ah. Jeg forstår.

Du er selvfølgelig unnskyldt.

 

Snart er det middag. Den snarten har vart i 1 time nå. Jeg begynner å bli rimelig lei av å vente på å innta suppeboller i karri. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...