Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en åpenbaring i går natt.

 

Melder meg inn på Elixia i dag, skal bli ripped!

 

Pluss, jeg innbiller meg at treningssentere er et godt sted å møte jenter.

Damer digger kjekkaser med store guns, det er bare å komme i gang med pumpinga, først som sist.
Lenke til kommentar

Åh. fillern og, det var den planen. Så man kommer til og slite med å laste ned ting og se på videoer på nett og sånt?

Vel, de hadde sånn på jobben til fattern for et par år siden. Da betalte de 1000$ per måned for 256Kb satelittlinje. De fikk oppgradert den etterhvert da. Tror de fikk nesten en megabit til slutt for samme prisen.
Lenke til kommentar

Åh. fillern og, det var den planen. Så man kommer til og slite med å laste ned ting og se på videoer på nett og sånt?

Vel, de hadde sånn på jobben til fattern for et par år siden. Da betalte de 1000$ per måned for 256Kb satelittlinje. De fikk oppgradert den etterhvert da. Tror de fikk nesten en megabit til slutt for samme prisen.

Det er ikke bare kapasiteten som suger, men også delay.

Du kan nok regne med 500ms på en god dag, mye mer på en dårlig dag...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror jeg dropper det nettet. Da har jeg ikke andre muligheter enn dette bærbare modemet mitt, som setter ned hastigheten etter en viss brukt kvote. Tar meg som regel en uke eller kansje to, så er hastigheten satt ned til elendig nivå. Går ikke ann å se på youtube eller noen ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...