Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i regelverket at sjekking på treningssenteret er forbudt, faktisk. Så ikke de "deilige" damene skal måtte bli antastet av karer hele tiden.

 

Jeg vedder ballene mine på at du går på to-tre treninger og fortsetter som "støttemedlem" resten av året.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Å bli ripped betyr mere enn bare å trene riktig, du må jo ha dette "riktige kostholdet" også. Å være ripped er en livsstil, ikke en fritidsaktivitet, osv osv osv. Spise 6 ganger om dagen, passe kaloriinntaket, regne på karbohydrater og alt mulig drit.

 

Elixia er jo så kjekke, de lar deg være "støttemedlem", sånn "vi vet du aldri kommer tilbake, men vi sender deg faste regninger likevel så du kan LATE som du trener og få litt bedre samvittighet"

Lenke til kommentar

Det er i regelverket at sjekking på treningssenteret er forbudt, faktisk. Så ikke de "deilige" damene skal måtte bli antastet av karer hele tiden.

 

Jeg vedder ballene mine på at du går på to-tre treninger og fortsetter som "støttemedlem" resten av året.

 

Jeg er så glad for at vi har treningssenter på skolen, 700kr semesteret. Da kan man leve med at man faller fra, men man får også litt enklere for å bli når det er mange du kjenner som trener der hele tiden.

Lenke til kommentar

Er som å betale for xbox live gold selv om du aldri bruker multiplayer i spill. Eller betale for 100kr mnd til forskjellige MMORPG's som du aldri spiller lengre.

 

Det er litt rart at folk føler seg bedre om de er støttemedlem i et treningsstudio. Da kan de liksom si "Jeg har Elixia-medlemsskap altså", også spør man hvor ofte de trener? "Neeei...to ganger i år lolz men jeg betaler altså"

 

Litt som å kjøpe miljøkvoter og tro man redder verden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...