chokke Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Pøff. Er bare du som ikke er oppgradert enda (treige Espen), så du forstår ikke genialiteten vår, eller noe. Bare du som er ignorant , eventuelt jeg som ikke kjenner dere (godt nok) enda. Dere som uansett overser meg. Mobbing på offentlig forum er bra gjort (Nei, det var ikke seriøst whine whine etc etc) Skylder på Posten jeg. Minner meg om at jeg må hente russeklærne ganske snart på postkontoret. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 om det er så ille, så burde du nesten sette det i signaturen din da... Prøver å holde meg unna de "gode gamle SO-signaturene" nå. Minner meg om at jeg må hente russeklærne ganske snart på postkontoret. Gjett hvem som fikk sine på skolen i dag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Bare du som er ignorant , eventuelt jeg som ikke kjenner dere (godt nok) enda. Dere som uansett overser meg. Mobbing på offentlig forum er bra gjortEr ikke ment som mobbing da lillevenn... jeg bare liker deg ikke Prøver å holde meg unna de "gode gamle SO-signaturene" nå.SO var jo en fin tid da... likte meg godt der Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har noen sett Chuck & Larry? Jeg måå vite hva som skjer på slutten. Så filmen i går, men fikk ikke sett hele. Så bare til da de var i retten. Gheysecks. Neida. Han digre fargede brannmannen sier da rørende ord og får hele brannmannskapet med på laget sitt og alt er rørende. Så ber Buscemi dem om og kysse , og de skal akkurat til å kline vilt, før Dan Aykroyd avbryter dem og sier at hele greia er fixed. Da blir det fengsel, og hele brannmannskapet sier at de vil være med i fengsel om Chuck og Larry drar, fordi de synes at Chuck og Larry har hjulpet mer enn de har ikke-hjulpet. For å slippe fri må de være med på fundraising for AIDS og sånt og resultatet blir en gay-brannmann-kalender. Ok tusen takk Derfor Chuck er Mr. Februar? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Trodde det var jeg som flørtet =O! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 SO var jo en fin tid da... likte meg godt der Bra for deg, da. Liker chokke, jeg. Selv om jeg absolutt ikke kjenner ham. :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Trodde det var jeg som flørtet =O! Føler du deg utelatt? Jeg også. Aldri noen mod som flørter med meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dere er merkelige dyr, hele gjengen. Og jeg kan helt ærlig si at jeg liker hele gjengen. Minner om katter. Dere kan være så merkelige, tardete dere bare vil, men dere ender bare med å bli søte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Trodde det var jeg som flørtet =O! Føler du deg utelatt? Jeg også. Aldri noen mod som flørter med meg. Nah. Endret 28. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dere er merkelige dyr, hele gjengen. Og jeg kan helt ærlig si at jeg liker hele gjengen. Minner om katter. Dere kan være så merkelige, tardete dere bare vil, men dere ender bare med å bli søte. Jammen! *snufs* jammen... jeg er jo barsk Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dere er merkelige dyr, hele gjengen. Og jeg kan helt ærlig si at jeg liker hele gjengen. Minner om katter. Dere kan være så merkelige, tardete dere bare vil, men dere ender bare med å bli søte. Merkelige? Vi? Beklager, men du blander oss sammen med en annen gjeng. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jammen! *snufs* jammen... jeg er jo barsk Jada, sjempebalsk. *klype i kinnet* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Soundtracket til The Wire er så fantastisk. I'M A FREEBORN MAN OF THE YOU ESS AAII. Og nå skal jeg spille et nylig gjeninstallert Myth II, og skylde det på en mimretråd i spillforumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Trodde det var jeg som flørtet =O!Pff Trodde det var jeg som flørtet =O! Føler du deg utelatt? Jeg også. Aldri noen mod som flørter med meg. How ya dooing pusen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 How ya dooing pusen? JIPPI! Jeg er ensom... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 How ya dooing pusen? sympatiflørt blir ikke det samme tror jeg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Føler du deg utelatt? Jeg også. Aldri noen mod som flørter med meg. Bare å rope på Alastor, det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du har rett i det, Kibs. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du har rett i det, Kibs. Eller Ida-pus. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du har rett i det, Kibs. Eller Ida-pus. Kommer ann på^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg