Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Techno er svært fengende. Yes! Broren min er DJ. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Neida! Hvorfor tror du at jeg er syk? Det er ikke en antakelse. Dette er fakta. Jeg har sett det med mine egne øyne. Redd for virus. Du får ikke virus av å laste ned filmer... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Techno er svært fengende. Yes! Broren min er DJ. Ikke verst, jeg prøvde meg på det ofte på ungdomsskolen, men så dabba interessen for det av. Nå er jeg fysen igjen og sparer penger til platespillere og miksebord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Du får ikke virus av å laste ned filmer... Åjoda. Ikke verst, jeg prøvde meg på det ofte på ungdomsskolen, men så dabba interessen for det av. Nå er jeg fysen igjen og sparer penger til platespillere og miksebord. Ikke verst..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Du får ikke virus av å laste ned filmer... Åjoda. Å neida. Eller, om du bruker Limewire sier det jo seg selv, men ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Å neida. Eller, om du bruker Limewire sier det jo seg selv, men ... Er ikke Limewire til musikk? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Åjoda. Stol på meg, du får ikke virus. Det finnes ingen "filmprogrammer" som du snakker om, så du har bare 1 alternativ om du vil se film. Vel, du kan kjøpe dem også såklart... Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Neida! Hvorfor tror du at jeg er syk? Navnet ditt? Nein! Ikke noe sykt over navnet. Det er ikke en antakelse. Dette er fakta. Jeg har sett det med mine egne øyne. Kjeften din, gamle rabbagast. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kjeften din, gamle rabbagast. Har ikke vi snakket om den frekke tonen din unge dame? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Stol på meg, du får ikke virus. Det finnes ingen "filmprogrammer" som du snakker om, så du har bare 1 alternativ om du vil se film. Vel, du kan kjøpe dem også såklart... Greit. Nein! Ikke noe sykt over navnet. Bare litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Slemt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Å neida. Eller, om du bruker Limewire sier det jo seg selv, men ... Er ikke Limewire til musikk? Aner ikke, kanskje jeg blander. Vet du kunne laste ned film med Frostwire i alle fall. Uansett, jeg kan ikke huske å ha fått virus av å laste ned film. Noen sinne. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Aner ikke, kanskje jeg blander. Vet du kunne laste ned film med Frostwire i alle fall. Uansett, jeg kan ikke huske å ha fått virus av å laste ned film. Noen sinne. Du kan da laste ned film fra frostwire og limewire, men ville ikke anbefale å prøve det Har heller aldri fått virus av nedlastet film, og jeg har rundet tresifret antall filmer og vel så det. Så lenge man bruker torrent og ikke p2p er det ikke ofte man får virus, og det går an å lese på kommentarer på torrenten før man ukritisk trykker "last ned". Nei, nå må jeg legge meg, 10 timer og jeg må opp og på skole. Endret 21. august 2011 av multisync 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sant, så sant. Forøvrig er "1492 Conquest of Paradise" en vakker og blodig film. Svært lærerik. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Etter og ha vært drøyt trøtt hele dagen og slitt med og holde meg våken, så hopper jeg til sengs klokken 01:00, og våkner igjen 04:00. Uuuuuuurgh! Rimelig mongo, haha! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Stod opp kl 5:30, fikk ikke sove mer Tok en dusj og frokost, så nå har jeg god tid før skolen starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gruer meg maks til skolen starter.. Begynner på VGS nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Går nok bra. Ro ned nervene med denne her: http://www.youtube.com/watch?v=VUm8wtDQgTU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg