Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem har ingen grunn what so ever til å være skeptisk. Og dem har fått svært gode referanser også. Dette er ikke en fast stilling en gang.

Vel, det at du kan reagere sånn over et invervju #2 må vel også indikere at du kan ha gitt inntrykk der som gjør at de faktisk vil vurdere deg med sjefen også. Det er uansett et godt tegn, så ser ikke helt maset.

"Ikke en fast stilling"-engang-holdningen avslører jo en hel del ting.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Død og fordervelse, jeg har blitt innkalt på et jobbintervju NUMMER TO. (fra samme plassen)

Hva faen er poenget med det da? Dvs dem er usikker på meg, og sjefen skal ha en til person sammen med seg som skal sitte og vurdere meg. Fyfaen dette går bare ikke, for noe tull. Det er ikke snakk om en ordentlig stilling en gang! Alt skal være så vanskelig.

Haha, jeg fikk praksisplass med en gang her som kokk, bare være jævlig selvsikker.

Og ha utrolig stort ego, slik som meg :D'

cause i rock :cool:

http://www.good.is/post/the-urban-speaker-call-it-today/

Genialt. Noen som melder seg frivillig til å prøve.

Rart 4chan ikke har oppdaget den enda.

newt-gingrich!

de har det.

var bare ikke pop siden tråden 404'd

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg dreit meg hele tida på intervju #2 da jeg søkte etter lærlingeplass, så mista jeg plassen til klassekamerater.

Men fikk forferdelig mange avslag før jeg fikk sjanse til å komme meg på noen intervjuer også.

Det hele endte uansett med at jeg strøk på fagprøven siden jeg ikke var forberedt på oppgaven min og fikk helt panikk de fem dagene det holdt på, og etter det fikk jeg sammenrbudd og ble deprimert og har prøvd å holde meg til helvete langt unna kundeservice og IKT. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...