b-real Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 2 intervjuer for en butikkjobb? Gawd..glad jeg har jobb. 44750 sekunder til skolestart. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Dem har ingen grunn what so ever til å være skeptisk. Og dem har fått svært gode referanser også. Dette er ikke en fast stilling en gang. Vel, det at du kan reagere sånn over et invervju #2 må vel også indikere at du kan ha gitt inntrykk der som gjør at de faktisk vil vurdere deg med sjefen også. Det er uansett et godt tegn, så ser ikke helt maset. "Ikke en fast stilling"-engang-holdningen avslører jo en hel del ting. Endret 21. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ja det er i mine øyne helt idiotisk. Og jeg stresser som bare det med tanken på det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Isåfall forstår jeg grunnen til intervju #2 SVÆRT godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Vet ikke om jeg tør. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Så skip intervjuet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 http://www.good.is/post/the-urban-speaker-call-it-today/ Genialt. Noen som melder seg frivillig til å prøve. Rart 4chan ikke har oppdaget den enda. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 OH GOD. Noen som har forslag til hva jeg skal si? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Død og fordervelse, jeg har blitt innkalt på et jobbintervju NUMMER TO. (fra samme plassen) Hva faen er poenget med det da? Dvs dem er usikker på meg, og sjefen skal ha en til person sammen med seg som skal sitte og vurdere meg. Fyfaen dette går bare ikke, for noe tull. Det er ikke snakk om en ordentlig stilling en gang! Alt skal være så vanskelig. Haha, jeg fikk praksisplass med en gang her som kokk, bare være jævlig selvsikker. Og ha utrolig stort ego, slik som meg ' cause i rock http://www.good.is/post/the-urban-speaker-call-it-today/ Genialt. Noen som melder seg frivillig til å prøve. Rart 4chan ikke har oppdaget den enda. newt-gingrich! de har det. var bare ikke pop siden tråden 404'd Endret 21. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 OH GOD. Noen som har forslag til hva jeg skal si? “We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 "Never gonna give you up" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg dreit meg hele tida på intervju #2 da jeg søkte etter lærlingeplass, så mista jeg plassen til klassekamerater. Men fikk forferdelig mange avslag før jeg fikk sjanse til å komme meg på noen intervjuer også. Det hele endte uansett med at jeg strøk på fagprøven siden jeg ikke var forberedt på oppgaven min og fikk helt panikk de fem dagene det holdt på, og etter det fikk jeg sammenrbudd og ble deprimert og har prøvd å holde meg til helvete langt unna kundeservice og IKT. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Postene dine lyser opp dagen min som solen på en gråværsdag, Sjur. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 “We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us "Never gonna give you up" Jævlig originalt! Kudos. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ga aldri uttrykk for at det var, hvilket forøvrig var selve grunnlaget for det (mitt, hvertfall) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Postene dine lyser opp dagen min som solen på en gråværsdag, Sjur. Nøyaktig det jeg prøver på, hansegutt. Satser på at postene mine skinner gjennom med hvordan jeg er. Forventer alltid det verste, så jeg slipper å bli skuffet. Nå og da blir jeg positivt overrasket. Livet er mye enklere sånn. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Og samtidig går du og depper som en hippie hele dagen. Great success. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er enig med deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Det gjør jeg ikke. Jeg er stort sett rimelig likegyldig til det meste. Og "depper som en hippie"? Jeg kan ikke komme på å ha hørt det før, drømmer som en hippie derimot, for det gjør jeg. Jeg går med huet i skyene og beina langt fra jorda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hippies er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg