Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Hva slags vinyl? Fikk vinyl selv. The Antlers - Bear 7" Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Urgehal - Death is Complete 7" Devil - The Noble Savage/Blood Is Boiling 7" Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux 2LP Necromancy - Hanged In Hässelby tape, meg Patch! Konge! Kan ikke huske at jeg har beestilt disse, men har åpenbart flott smak i fylla. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Aiaiai... nice, kunne tenke meg alt der selv gitt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Skjønner. Med andre ord, du har lyst på så drøyt digg smak som meg selv. Hahaha! Er faen max konge om dagen! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Se Mean Girls. Prøver å få Remi til å se den med meg heletiden. Det går ikke. Han nekter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Gassmaske er en fantastisk conversation starter på fest. Hint! Pus, finn ei awesome bær ved navn Anne Karoline fra Steinkjer. Hu farter rundt på Gjøvik og leker fadderbarn. Hils fra meg. Evt. finn en awesome dude som i går prøvde å rasere Gjøvik i vinfylla. Litt svensk, litt trønder, masse gjøviking ved navn Marius, awesome fyr. Rett og slett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Dere er våkne! <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg sover aldri! Bare tulla, sov nesten 12t i natt. Faen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Våkna i dag av at en eller anna tulling spilte piano. JÆVLA høyt. Og ikke nok med det, sureste pianospillinga noensinne, og samme lille melodisnutten, OM OG OM OG FUCKINGS OM IGJEN! Finner jeg ut av hvem som plager meg slikt på en søndags morning skal personen blø! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Min tidligere Nabo brukte å spille trompet, trodde jeg var i den amerikanske hæren de første 4 ukene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg pleide å bo slik at soveromsvinduet mitt vendte rett mot en barnehage. Veldig herlig lyd med masse unger som har det gøy. Ikke en like herlig lyd når man kommer hjem fra nattevakt og oppdager at hei, jeg får ikke sove. 8D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Nazi-naboene har pusset opp i 4mnd nå. Ille, ille, ille. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg hører aldri noe bråk som kommer fra utenfor rommet mitt, men så sover jeg med musikken på også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ingenting er verre enn tidenes verste melodi spilt opp og opp igjen på verdens sureste måte. Så vet dere det. Dessuten har jeg tidenes allergianfall nå. Øynene spretter snart ut, snørra spruter ut av nesa og jeg føler at jeg kommer til å bli verdenskjent for å ha drept alle i heftig allergirus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Glad jeg nesten ikke har slitt med allergien i år, siden været har vært så som så i juli og august. Og nå har jeg sittet i Peugeoten og hørt på møkka som hvisker seg i mellom og funnet ut hvor de er, så nå skal jeg ut med tannpirkere og q-tips for å jakte på møkk. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Sjur, hvor høy er oddsen for at du IKKE ser filmen ''Få meg på for faen''? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Sjur, hvor høy er oddsen for at du IKKE ser filmen ''Få meg på for faen''?Han har sikkert stalket hovedpersonen i flere mnd allerede Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 VAKNAR OPP OM MORGONEN FØLAR MEG SOM P DIDDY. BØRSTAR TENNAR MED EIN FLASKE JAKK. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 IKKJE STOPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg