Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urgehal - Death is Complete 7"

Devil - The Noble Savage/Blood Is Boiling 7"

Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux 2LP

Necromancy - Hanged In Hässelby tape, meg Patch!

Konge! Kan ikke huske at jeg har beestilt disse, men har åpenbart flott smak i fylla. :D

Lenke til kommentar

Gassmaske er en fantastisk conversation starter på fest. Hint!

Pus, finn ei awesome bær ved navn Anne Karoline fra Steinkjer. Hu farter rundt på Gjøvik og leker fadderbarn. Hils fra meg. :p

Evt. finn en awesome dude som i går prøvde å rasere Gjøvik i vinfylla. Litt svensk, litt trønder, masse gjøviking ved navn Marius, awesome fyr. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg pleide å bo slik at soveromsvinduet mitt vendte rett mot en barnehage. Veldig herlig lyd med masse unger som har det gøy. Ikke en like herlig lyd når man kommer hjem fra nattevakt og oppdager at hei, jeg får ikke sove. 8D

Lenke til kommentar

Ingenting er verre enn tidenes verste melodi spilt opp og opp igjen på verdens sureste måte. Så vet dere det. Dessuten har jeg tidenes allergianfall nå. Øynene spretter snart ut, snørra spruter ut av nesa og jeg føler at jeg kommer til å bli verdenskjent for å ha drept alle i heftig allergirus.

Lenke til kommentar

Glad jeg nesten ikke har slitt med allergien i år, siden været har vært så som så i juli og august. :p

Og nå har jeg sittet i Peugeoten og hørt på møkka som hvisker seg i mellom og funnet ut hvor de er, så nå skal jeg ut med tannpirkere og q-tips for å jakte på møkk. =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...