Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi! Glemte forresten å sende ut godt-humør-vibber til deg Kibs, beklager! Har jo snakket litt med deg tidligere også, trivelig jente.

Eh. Ellers takk. Har det fint nok som det er, selv om Espen kaller meg gretten.

 

EDIT: Ja, vi må krangle med Espen, artig fyr å krangle med sikkert.. ;)

Eh. =/

Lenke til kommentar
de fleste jeg har snakket med her på DNFK har vært noen ålreite jenter, en del av guttene har vært nokså teite og kranglete

Espen! Se!!

Nettop! Og du er IKKE en av de :wee:

 

Jo, har det. Men har liksom ikke noe forhold til deg.. du samt Kibs og noen andre er som regel en gjeng som snakker med hverandre hele tiden.. slik jeg har forstått det er dere IRL venner eller noe..
kjenner henne ikke IRL, men har pratet endel alikevell :)

 

 

Langt derifra. Og jeg prøver alltid å få til en krangel med Espen.
du e så kos :wee:
Lenke til kommentar
hmmm. Etter å ha søkt litt rundt så har jeg funnet ut at Dotten er den av adminene med høyest skattbar inntekt.

 

 

tror jeg...

Jarmo burde jo bare tenke på penger så får han dem, pengene tør rett og slett ikke å si imot.

 

Men han er moderator, såeh, kanskje du ikke har sjekka han, eller kanskje han ikke lar seg sjekke :ph34r:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Jarmo burde jo bare tenke på penger så får han dem, pengene tør rett og slett ikke å si imot.

 

Men han er moderator, såeh, kanskje du ikke har sjekka han, eller kanskje han ikke lar seg sjekke :ph34r:

Har ikke sjekket Jarmo.

 

Men jeg tok feil med tanke på Dotten. TST hadde høyere inntekt. I 2006 vel og merke. Får ikke sjekka 2007 enda.

Lenke til kommentar
Har noen sett Chuck & Larry? Jeg måå vite hva som skjer på slutten. Så filmen i går, men fikk ikke sett hele. Så bare til da de var i retten.

Gheysecks.

 

 

Neida. Han digre fargede brannmannen sier da rørende ord og får hele brannmannskapet med på laget sitt og alt er rørende. Så ber Buscemi dem om og kysse , og de skal akkurat til å kline vilt, før Dan Aykroyd avbryter dem og sier at hele greia er fixed. Da blir det fengsel, og hele brannmannskapet sier at de vil være med i fengsel om Chuck og Larry drar, fordi de synes at Chuck og Larry har hjulpet mer enn de har ikke-hjulpet. For å slippe fri må de være med på fundraising for AIDS og sånt og resultatet blir en gay-brannmann-kalender.

 

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...