Catkin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Venne meg til navnet ditt, kjekken. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 ...Underpants (artig fyr som snakker nynorsk uten å være det.. Kan man være nynorsk? Da vil jeg være bokmål. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hihi! Glemte forresten å sende ut godt-humør-vibber til deg Kibs, beklager! Har jo snakket litt med deg tidligere også, trivelig jente. Eh. Ellers takk. Har det fint nok som det er, selv om Espen kaller meg gretten. EDIT: Ja, vi må krangle med Espen, artig fyr å krangle med sikkert.. Eh. =/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 de fleste jeg har snakket med her på DNFK har vært noen ålreite jenter, en del av guttene har vært nokså teite og kranglete Espen! Se!! Nettop! Og du er IKKE en av de Jo, har det. Men har liksom ikke noe forhold til deg.. du samt Kibs og noen andre er som regel en gjeng som snakker med hverandre hele tiden.. slik jeg har forstått det er dere IRL venner eller noe..kjenner henne ikke IRL, men har pratet endel alikevell Langt derifra. Og jeg prøver alltid å få til en krangel med Espen.du e så kos Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Yey, religionsprøven ble utsatt til mandag. Takk gud ( ) for revy-arbeid for mange i klassen. Jeg bare bryte innom her i ny og ne. Ellers er dere kjedelig menneske. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 "torskefisker har fitte skjegg! Og de har pene lepper" Hahaha, jeg drepes av latter Mukluk er i slaget i dag ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hmmm. Etter å ha søkt litt rundt så har jeg funnet ut at Dotten er den av adminene med høyest skattbar inntekt. tror jeg... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nettop! Og du er IKKE en av de Jeg regnet egentlig ikke med det. kjenner henne ikke IRL, men har pratet endel alikevell Høres ut som vi gjør det fortsatt, jo. Oo du e så kos Da er jeg isåfall alene om det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Venne meg til navnet ditt, kjekken.aww, hehe ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg bare bryte innom her i ny og ne. Ellers er dere kjedelig menneske. Pøff. Er bare du som ikke er oppgradert enda (treige Espen), så du forstår ikke genialiteten vår, eller noe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Venne meg til navnet ditt, kjekken.aww, hehe ^^ Du er så lett å smiske med. :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) hmmm. Etter å ha søkt litt rundt så har jeg funnet ut at Dotten er den av adminene med høyest skattbar inntekt. tror jeg... Jarmo burde jo bare tenke på penger så får han dem, pengene tør rett og slett ikke å si imot. Men han er moderator, såeh, kanskje du ikke har sjekka han, eller kanskje han ikke lar seg sjekke Endret 28. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Høres ut som vi gjør det fortsatt, jo. OoJa gud forby! folk må ikke tro vi prater sammen nei.... Pøff. Er bare du som ikke er oppgradert enda (treige Espen), så du forstår ikke genialiteten vår, eller noe. var ett bevist valg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har noen sett Chuck & Larry? Jeg måå vite hva som skjer på slutten. Så filmen i går, men fikk ikke sett hele. Så bare til da de var i retten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jarmo burde jo bare tenke på penger så får han dem, pengene tør rett og slett ikke å si imot. Men han er moderator, såeh, kanskje du ikke har sjekka han, eller kanskje han ikke lar seg sjekke Har ikke sjekket Jarmo. Men jeg tok feil med tanke på Dotten. TST hadde høyere inntekt. I 2006 vel og merke. Får ikke sjekka 2007 enda. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja gud forby! folk må ikke tro vi prater sammen nei.... Nei, nettopp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Venne meg til navnet ditt, kjekken.aww, hehe ^^ Du er så lett å smiske med. :!: Smiske med? Jeg flørter jo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, nettopp.om det er så ille, så burde du nesten sette det i signaturen din da... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Har noen sett Chuck & Larry? Jeg måå vite hva som skjer på slutten. Så filmen i går, men fikk ikke sett hele. Så bare til da de var i retten. Gheysecks. Neida. Han digre fargede brannmannen sier da rørende ord og får hele brannmannskapet med på laget sitt og alt er rørende. Så ber Buscemi dem om og kysse , og de skal akkurat til å kline vilt, før Dan Aykroyd avbryter dem og sier at hele greia er fixed. Da blir det fengsel, og hele brannmannskapet sier at de vil være med i fengsel om Chuck og Larry drar, fordi de synes at Chuck og Larry har hjulpet mer enn de har ikke-hjulpet. For å slippe fri må de være med på fundraising for AIDS og sånt og resultatet blir en gay-brannmann-kalender. Endret 28. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg