Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pitch black!

 

Eller Drive Angry

 

sistnevnte er nyeste til nicolas cage

Herr Cage har ca ikke vært med på noe sebart de siste 5-6 åra, så jeg veit ikke helt med det. Samt at da må jeg jo laste den ned, nettet mitt har oppført seg merkelig i hele kveld. Faller ut hele tiden.

Then fucking download it.

 

thank you for smoking, er vel 6 år gammelt btw.

 

drive angry, du burde du se,den er badass som faen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Se Mean Girls.

 

 

 

Aner ikke om den er på lista, hvis ikke: Se den uansett.

Orker ikke se den igjen. Har den på DVD og har sett den så mange ganger de siste årene.

 

Bundy, ikke før jeg får ned demoen til Might and Magic: Heroes VI, som jeg fant ut er grunnen til at nettet er ustabilt, da den sluker hele linja. :p

Lenke til kommentar

Se Mean Girls.

 

 

 

Aner ikke om den er på lista, hvis ikke: Se den uansett.

Orker ikke se den igjen. Har den på DVD og har sett den så mange ganger de siste årene.

 

Bundy, ikke før jeg får ned demoen til Might and Magic: Heroes VI, som jeg fant ut er grunnen til at nettet er ustabilt, da den sluker hele linja. :p

Den er uansett verdt det. En av de beste filmene i 2010

 

nei vent, 2011 mener jeg

Lenke til kommentar

Se denne du Datasmurf. Jeg så de første 16 minuttene også skummet jeg fort igjennom resten og skrudde den av. :ph34r:

Vel, jeg vil helst kun se filmer som er på lista mi som jeg posta i sted. :p

Er så mange jeg må komme meg gjennom, og som jeg har lyst til å se igjen, men klarer ikke velge.

 

Prøvde meg på Black Swan, men etter 22 minutter klarte jeg ikke mer, siden lyden på kopien min suger balle.

Får vel heller kjøpe den. :p

 

e: Endte med Flash Gordon. Har hørt soundtracket så mange ganger at nå må jeg nesten få sett filmen. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Helvete, for en perfekt kveld! Suverent! Jævlig bra! Og alt det der, til tross for at jeg måtte gå fra ridabu og til Hamar. Kom meg til benisinstasjonen. Endte med en deiliog bruger, som ble spydd opp igjen rundt 7 minutter etter at jeg svulgte siste biten. Digg! Christ! Men ser man bort ifra det, så var jo kvelden den ULTIMATE! Faen så bra!

 

FUCK OFF!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...