Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ginecólogo Necrolamedor, Bundy har lagt deg til sin venneliste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvordan er det i det hele tatt mulig og forlate hestene sine! den skjønner ikke jeg. Nei, det der må du finne ut av. Hvis det er tilfelle må du finne et bra hjem til dem. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Men IRC, tja, si det. vært litt opptatt i det siste, men kan sikkert ta en tur. FUCK Jeg driter i IRC med en gang. Blir nok ikke lenge, skjeldent det er noe spennende der... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Heretter vil jeg bli referert til som "The Hansmeister". Takk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Ginecólogo Necrolamedor, Bundy har lagt deg til sin venneliste. Who the fuck cares. Hvordan er det i det hele tatt mulig og forlate hestene sine! den skjønner ikke jeg. Nei, det der må du finne ut av. Hvis det er tilfelle må du finne et bra hjem til dem. Joa, jeg kjenner bygda ut og inn. Og jeg veit hva som er forlatte dyr når jeg ser det. Takket være deg, fikk hestene vann, og massevis av det. Jeg tok inn en hund da jeg var liten, hunden er vel 15 år nå, kan bomme med noen år, da vi fant den uten halsbånd da den kom til meg, jeg gikk med mat til en i familien vettu. Hr hatt hunden ever since, dvs 13 år. Og den lever enda. Blanding mellom elghund og buhund. Alså, ser jævlig ut som en forminsket schæfer. Endret 20. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Heretter vil jeg bli referert til som "The Hansmeister". Takk. Huh? Du er, og vil alltid være Mækkern. Bundyfar: Min mor, min far, og mange, mange andre. Endret 20. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Heretter vil jeg bli referert til som "The Hansmeister". Takk. Huh? Du er, og vil alltid være Mækkern. Ok da, kjekken <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Uansett, bare for å ha det sagt. Det eneste som gjør meg mer forbannet enn dyreplageri, er newfags. Jeg hater slikt. En hund/hest kan ikke forsvare seg selv mot mennesket onde sider. Og vi er onde som faen, alle sammen. Uansett om du skjønner det eller ikke. (rettet mot alle) Bundyfar: Min mor, min far, og mange, mange andre. Okey, jeg skal godta deg, da. Under tvil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Hva fanden er newfags? Dama har sovna. Skal jeg prøve å gi kattene øyendråpene selv, eller skal jeg vekke henne og få hjelp? De er ikke veldig glad i å få rare ting på øynene sine. Godta? Hva fanden har skjedd? Fikk mail om at du hadde lagt meg til jeg. Endret 20. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hva fanden er newfags? Dama har sovna. Skal jeg prøve å gi kattene øyendråpene selv, eller skal jeg vekke henne og få hjelp? De er ikke veldig glad i å få rare ting på øynene sine. Godta? Hva fanden har skjedd? Fikk mail om at du hadde lagt meg til jeg. Slutt å lyv, jeg har aldri lagt til deg. Du er for mye newfag. BTW, veit du ikke hva newfag er, så er du NEWFAG. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ginecólogo Necrolamedor, Bundy har lagt deg til sin venneliste. Administrér dine venner: https://www.diskusjon.no/index.php?app=members§ion=friends&module=profile&do=list Hah!!! Ikke at jeg har hatt no bruk for no venneliste her på forumet. Søkte på newfag, og det er noen som er nye på 4chan? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hva fanden er newfags? Dama har sovna. Skal jeg prøve å gi kattene øyendråpene selv, eller skal jeg vekke henne og få hjelp? De er ikke veldig glad i å få rare ting på øynene sine. Godta? Hva fanden har skjedd? Fikk mail om at du hadde lagt meg til jeg. Newsfag: noe folk som har vært ett sted lenge kaller nye for å late som om de har noe "cred" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 newfags er newfags spørr på /b vell Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hmmmm.. Bundy ble medlem: 4. oktober 2003. Kattlauv ble medlem: 19. juli 2004. Nå er det... hmmm... 20. august 2011. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ginecólogo Necrolamedor, Bundy har lagt deg til sin venneliste. Administrér dine venner: https://www.diskusjon.no/index.php?app=members§ion=friends&module=profile&do=list Hah!!! Ikke at jeg har hatt no bruk for no venneliste her på forumet. Søkte på newfag, og det er noen som er nye på 4chan? Du lyver. And it hurts, slutt å lyv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg lyver ofte, men ikke nå. Eller, jeg lyyyyyyyyyver ikke ofte, jeg bare... tuller Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg lyver ofte, men ikke nå. Eller, jeg lyyyyyyyyyver ikke ofte, jeg bare... tuller Nettop, legg deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kan ikke legge meg. Vi fikk besøk. Som den frekke jævelen jeg er sitter jeg på pcen fremdeles. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Dvs, du er enig i det jeg sier. Newfag. jeg veit ikke hvem du er pga endret nick, derfor vil jeg ikke legge deg til Endret 20. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Bundy, jeg er din far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg