aklla Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jeg ser på meg selv om uskyldig til det motsatte er bevist. Hvor har du gjort av deg på IRC btw? Det er jo lov, helt til man blir tatt. Det sa i hvertfall bartenderen som prøvde å selge dop til meg i Egypt når vi spurte om det er lovlig. "yes, yes, its legal... as long as the police dont catch you" Men IRC, tja, si det. vært litt opptatt i det siste, men kan sikkert ta en tur. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Men IRC, tja, si det. vært litt opptatt i det siste, men kan sikkert ta en tur. FUCK Jeg driter i IRC med en gang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er jo lov, helt til man blir tatt. Det sa i hvertfall bartenderen som prøvde å selge dop til meg i Egypt når vi spurte om det er lovlig. "yes, yes, its legal... as long as the police dont catch you" Men IRC, tja, si det. vært litt opptatt i det siste, men kan sikkert ta en tur. Hehe, så genialt sagt Ja, gjør det! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har ingen mulighet til å ta i mot to hester. Da må du i såfall sponse utgiftene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har ingen mulighet til å ta i mot to hester. Da må du i såfall sponse utgiftene. Crap, så du sier jeg er stuck med 2 hester? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Er det ikke litt koselig egentlig da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det ville det på ingen måte vært. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Er det ikke litt koselig egentlig da? Nja, jeg liker hunder bedre, og har noia for hester. Men tja, de er jo ikke så dumme dyr, tross alt. Men, jeg vil ikke ha ansvar for dem heller, og det er JÆVLIG klart at eierene gir faen. Det ville det på ingen måte vært. Hold kjeft. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 jeg kødder ikke, du kan få dem, jeg tar straffen, må uansett sone allerede. Jeg tar gjerne en. Er lei av bussene her, så hadde vært rimelig greit med en hest. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 jeg kødder ikke, du kan få dem, jeg tar straffen, må uansett sone allerede. Jeg tar gjerne en. Er lei av bussene her, så hadde vært rimelig greit med en hest. Troll bedre... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Irc. I miss it. Gjør noe med det Ikke så lett. Skal se om jeg får tak i det om jeg får skolepc. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er klart at du ikke skal ende opp med annsvaret for noen hester som ikke er dine. Men regner med at du får rede på hvem eierne er ganske fort, hvis det ikke er en så stor plass du bor på. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jeg tar gjerne en. Er lei av bussene her, så hadde vært rimelig greit med en hest. Troll bedre... Hadde jeg hatt råd og plass til en hest, hadde jeg lett tatt imot en. Hest er så utrolig mye kulere enn bil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 What he said! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er klart at du ikke skal ende opp med annsvaret for noen hester som ikke er dine. Men regner med at du får rede på hvem eierne er ganske fort, hvis det ikke er en så stor plass du bor på. Ja, men uansett hvor mye bråk jeg starter, og grisebanker eiere. Så tar de ikke ansvar, vi er stae jævler. Dvs, jeg ender opp med ansvaret, eller ingen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jammen det vet du da ikke enda. Ikke ta sorgene på forskudd. Og det hjelper neppe og banke noen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Hadde jeg hatt råd og plass til en hest, hadde jeg lett tatt imot en. Hest er så utrolig mye kulere enn bil. Lurer om du sier det samme når finner ut hvor mye stell det er med en hest, fremfor å ha en bil Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Jammen det vet du da ikke enda. Ikke ta sorgene på forskudd. Og det hjelper neppe og banke noen. For min personelige rettferdighet, jo. Det gjør det. Du hadde ikke straffet dyremishandlere selv? Nettop. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er jo enda muligheter for at det er en naturlig forklaring. Kansje. Men ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Rapporter Del Skrevet 20. august 2011 Det er jo enda muligheter for at det er en naturlig forklaring. Kansje. Men ser poenget ditt. Ikke faen om det er. Her, gjør vi alt så fort som mulig, ALT. Og så mye som mulig. Da det ikke er bedre ting å ta seg til. Dvs, jeg veit garantert eiere har forlatt dyra sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg