L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant nettopp ut b-reals "virkelige" navn. Du heter jo b-real, ikke noe annet! Jeg synes han skal bytte RL-navn til b-real (eventuelt biril), jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant nettopp ut b-reals "virkelige" navn. Du heter jo b-real, ikke noe annet! Jeg synes han skal bytte RL-navn til b-real (eventuelt biril), jeg. Kan ikke tro at jeg får lov til noe slikt av norske myndigheter. De er for tardish for det Men...hm..eneste måten er vel strengt tatt bare å søke om det og se hva de vil godta.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 http://birdonthemoon.com/you_win_the_prize-thumb.jpeg Si hva du vil. Jeg nekter å tro at du heter det. Det stemmer ikke med deg. Jeg synes han skal bytte RL-navn til b-real (eventuelt biril), jeg. Second that. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kan ikke tro at jeg får lov til noe slikt av norske myndigheter. De er for tardish for det Men...hm..eneste måten er vel strengt tatt bare å søke om det og se hva de vil godta.. Jeg tippir at Biril er lettere å få godkjent enn B-real. Var jo tross alt en på forumet som byttet navn til Lasse Nøff, så Biril burde være enkelt. Du kan jo ta det som mellomnavn eller noe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant nettopp ut b-reals "virkelige" navn. Du heter jo b-real, ikke noe annet! Jeg synes han skal bytte RL-navn til b-real (eventuelt biril), jeg. Kan ikke tro at jeg får lov til noe slikt av norske myndigheter. De er for tardish for det Men...hm..eneste måten er vel strengt tatt bare å søke om det og se hva de vil godta.. ***** Biril ****** ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ***** Biril ****** ? Tenk så pent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 G. Biril E. ftw! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har et mellomnavn fra før og det kommer jeg ikke til å bytte ut med det første, det er arv og det skal en videreføre. Si hva du vil. Jeg nekter å tro at du heter det. Det stemmer ikke med deg.nops, jeg gjør ikke det. Har valgt å holde mitt IRL navn utenfor dette nettstedet, sry. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har faktisk begynt å venne meg til det. Men det tok en stund ja. Det var Espen som fortalte det først btw^^. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Nops, jeg gjør ikke det. Har valgt å holde mitt IRL navn utenfor dette nettstedet, sry. Selv om oss gamle gode kan det. Endret 28. februar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 nops, jeg gjør ikke det. Har valgt å holde mitt IRL navn utenfor dette nettstedet, sry. Jeg vet irl navnet ditt. Hvis det stemmer med facer'n. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg hater ord som "facer'n" og "macer'n". Ekle ekle redneck-norsk > Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Haha! Dere er litt ynkelige, prøver å få meg til å høres ut som en desperat jentevenn, er jeg da alldeles ikke. Er som sagt ny, og de fleste jeg har snakket med her på DNFK har vært noen ålreite jenter, en del av guttene har vært nokså teite og kranglete, så følte ikke for å spre mitt gode humør med disse.. Men det er jo morsomt i seg selv hvordan guttene klynger seg sammen som en liten 4.klasse med gutter som er redd for jentelus eller noe. Men siden dere er så misunnelige på jentene så får dere få noen "godt-humør-vibber" av meg også da, er fortsatt i ekstase etter 6eren jeg fikk så. Denne går da spesielt ut til Lars (for interessante diskusjonstemaer som buttplugs og grønne planter..), Den Store P (for usakelige kranglete argumentasjoner..), Underpants (artig fyr som snakker nynorsk uten å være det..), Hylo (fordi han alltid tar vitaminene sine, tranen sin, kaffe og hører på herlige Pearl Jam om morgenen..) og b-real (fordi han er passelig aktiv og holder liv i RPP samt har han morsomste goatee'en jeg har sett.. er "litt" misunnelig faktisk..). Forutenom disse har jeg ikke egentlig lagt altfor mye merke til noen andre gutter her. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har faktisk begynt å venne meg til det. Men det tok en stund ja. Det var Espen som fortalte det først btw^^.Hysj på deg! *snip* har du ikke lagt merke til meg? jeg er her HELE tiden jo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg hater ord som "facer'n" og "macer'n". Ekle ekle redneck-norsk > Enig i den =D. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har faktisk begynt å venne meg til det. Men det tok en stund ja. Det var Espen som fortalte det først btw^^.Venne deg til hva da? nops, jeg gjør ikke det. Har valgt å holde mitt IRL navn utenfor dette nettstedet, sry. Jeg vet irl navnet ditt. Hvis det stemmer med facer'n. Facern? Facebook? Lol...bra detektivarbeid. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har faktisk begynt å venne meg til det. Men det tok en stund ja. Det var Espen som fortalte det først btw^^.Hysj på deg! *snip* har du ikke lagt merke til meg? jeg er her HELE tiden jo Jo, har det. Men har liksom ikke noe forhold til deg.. du samt Kibs og noen andre er som regel en gjeng som snakker med hverandre hele tiden.. slik jeg har forstått det er dere IRL venner eller noe.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg hater ord som "facer'n" og "macer'n". Ekle ekle redneck-norsk > Jeg og. Når andre bruker dem. de fleste jeg har snakket med her på DNFK har vært noen ålreite jenter, en del av guttene har vært nokså teite og kranglete Espen! Se!! Facern? Facebook? Lol...bra detektivarbeid. Jeg lette ikke. Men så så jeg plutselig bildet ditt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jo, har det. Men har liksom ikke noe forhold til deg.. du samt Kibs og noen andre er som regel en gjeng som snakker med hverandre hele tiden.. slik jeg har forstått det er dere IRL venner eller noe.. Langt derifra. Og jeg prøver alltid å få til en krangel med Espen. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jo, har det. Men har liksom ikke noe forhold til deg.. du samt Kibs og noen andre er som regel en gjeng som snakker med hverandre hele tiden.. slik jeg har forstått det er dere IRL venner eller noe.. Langt derifra. Og jeg prøver alltid å få til en krangel med Espen. Hihi! Glemte forresten å sende ut godt-humør-vibber til deg Kibs, beklager! Har jo snakket litt med deg tidligere også, trivelig jente. EDIT: Ja, vi må krangle med Espen, artig fyr å krangle med sikkert.. Endret 28. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg