Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gawd. Utelivet i Orkdal suger. :|

Det var 5 barer her, 2 er nå konk, 2 er stengt i kveld så det eneste stedet kompisen og jeg endte opp på, var en brun pub.

Det var oss og 15-20 alkoholikere. Fantastisk. 20 minutter før utelivet stengte, stakk vi på en tapasbar og fikk i oss et glass hvitvin, samt at jeg fikk en cuba libre og en glasscola for en halvbillig penge.

 

Har jeg penger, stikker jeg til Trondhjem i morra for å få med meg siste del av Pstereo.

Håkan Hellström, Pelbo, 22 og The Streets er bedre enn å forbli her.

 

Gleder meg til å flytte og håper det skjer fort. Kjenner allerede at jeg savner utelivet i Trondhjem, Stavanger og på Steinkjer ...

Lenke til kommentar

Det gjør ingenting her heller, for ejg er jo i latterlig godt humør. Helt fantastisk, jo!

Vet ikke helt hva jeg synes om at jeg lovet meg bort i natt, men blir da party i dag og. Drøyt bra kveld i går, håper på en enda bedre dag i dag. Livet er herlig!

Øl i kjøleskapet har jeg og.

Lenke til kommentar

Det gjør ingenting her heller, for ejg er jo i latterlig godt humør. Helt fantastisk, jo!

Vet ikke helt hva jeg synes om at jeg lovet meg bort i natt, men blir da party i dag og. Drøyt bra kveld i går, håper på en enda bedre dag i dag. Livet er herlig!

Øl i kjøleskapet har jeg og.

Jeg vil også være så glad :dontgetit:

Lenke til kommentar

Haha! Ja, det skjønner jeg godt. Er dog usikker på hvor lenge det varer, men det finner man jo ut.

 

Edit: Da har man handlet, spist en fersk tebriks med skinke, ost og paprika, samt drukket cola på glassflaske. På tide og hoppe til sengs igjen og sove til 12:00. :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=VYi56l0r0co

Drøyt deilig låt!

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...