L4r5 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dubliners er stemning! Baren i Oslo tenker du på? Vært der en gang, faktisk, og var veldig hyggelig der. Er det ikke et band også`? Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nei. Hoppe til sengs nå, opp kl. :, ned på butikken og handle og dritt. Se fotballkamp kl.13:00, så på bursdagsfest seinere. Blir KNALL!!!! Håper jeg er i bra form! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det ikke et band også`? Det kan sikkert stemme. Jeg tenkte på baren først, i hvert fall! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Gawd. Utelivet i Orkdal suger. :| Det var 5 barer her, 2 er nå konk, 2 er stengt i kveld så det eneste stedet kompisen og jeg endte opp på, var en brun pub. Det var oss og 15-20 alkoholikere. Fantastisk. 20 minutter før utelivet stengte, stakk vi på en tapasbar og fikk i oss et glass hvitvin, samt at jeg fikk en cuba libre og en glasscola for en halvbillig penge. Har jeg penger, stikker jeg til Trondhjem i morra for å få med meg siste del av Pstereo. Håkan Hellström, Pelbo, 22 og The Streets er bedre enn å forbli her. Gleder meg til å flytte og håper det skjer fort. Kjenner allerede at jeg savner utelivet i Trondhjem, Stavanger og på Steinkjer ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ikke for å være kjip, men kan du ikke for en gangs skyld komme med en post som er ufobeholdent positiv? Smil til verden osv... 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg var nettopp på nach med basskuken. Morsomt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg var nettopp på nach med basskuken. Morsomt! I is jelly. Basskuk er kul.Jeg har brukt kvelden på å nerde aleine med romflaska mi. Foreveralone.jpg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flytter i nærheten av Flekkefjord imorgen, ligger greit til i forhold til Stavanger og Kristiansand. Hvordan er utelivet i disse byene? Kjenner to venninner som bor i Kristiansand, så det er nok det mest aktuelle stedet. Also, skal opp kl 8 og kjøre, døgne? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Gul og blå, stiv og støl og forkjøla og jævlig. Og alt det kun etter eitt alkoholfritt bursdagsselskap med bål og saft. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ja, det var utestedet Dubliners jeg snakket om! Flott plass med live-opptreden! Anbefaler de som har muligheten til å stikke innom imorra. De som skal spille der er faktisk svært gode. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg var nettopp på nach med basskuken. Morsomt! Muligens dumt spørsmål; men hvem er basskuken? Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hahaha, latterlig typisk. Våkna kl. 06:20. Seriøst!? Faen så kjipt! Ville jo sove til 12:00. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Våknet for 20 minutter siden jeg å Har nå øl i kjøleskapet så da gjør det ikke noe om man er våken nå Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det gjør ingenting her heller, for ejg er jo i latterlig godt humør. Helt fantastisk, jo! Vet ikke helt hva jeg synes om at jeg lovet meg bort i natt, men blir da party i dag og. Drøyt bra kveld i går, håper på en enda bedre dag i dag. Livet er herlig! Øl i kjøleskapet har jeg og. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det gjør ingenting her heller, for ejg er jo i latterlig godt humør. Helt fantastisk, jo! Vet ikke helt hva jeg synes om at jeg lovet meg bort i natt, men blir da party i dag og. Drøyt bra kveld i går, håper på en enda bedre dag i dag. Livet er herlig! Øl i kjøleskapet har jeg og. Jeg vil også være så glad Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Haha! Ja, det skjønner jeg godt. Er dog usikker på hvor lenge det varer, men det finner man jo ut. Edit: Da har man handlet, spist en fersk tebriks med skinke, ost og paprika, samt drukket cola på glassflaske. På tide og hoppe til sengs igjen og sove til 12:00. http://www.youtube.com/watch?v=VYi56l0r0co Drøyt deilig låt! Endret 20. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) So this guy asked me what i liked to drink, i went totally apeshit and haywire. Endret 20. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Sitter og sletter alle bildene mine på fb. No more stalking/overvåking! Vurderer og slette hele profilen, men er litt usikker på det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som vet noen steder i Oslo som selger høykvalitets-läderhosen? Trenger før November, så haster ikke enda. Tenker Ferner Jacobsen og Gunnar Øye muligens. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Sitter og sletter alle bildene mine på fb. No more stalking/overvåking! Vurderer og slette hele profilen, men er litt usikker på det. Why? Da er det mistenkelig,m og da får du vertfall PST på nakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg