L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Imma just gonna leave this here: http://www.youtube.com/watch?v=Kg103PCngzc Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Imma just gonna leave this here: e.com/watch?v=Kg103PCngzc[/media] man bruker ikke "imma" på i'm just gonna leave this here. i heard it takes a crane to get it out edit: OMG, jeg veit hva jeg skal se på i fjøstia i dag. Endret 19. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Beklager. Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Er det bare meg som ikke kan danse? Vel, uten og drite meg ut. Uansett hvor mye skills jeg har, så føler jeg meg ikke komfortabel. Fortsett å danse litt til så blir du kvitt den følelsen. Du blir nødvendigvis ikke noe bedre da. Sånn det er med meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Beklager. Kan du tilgi meg? Nei, ikke faen. Fortsett å danse litt til så blir du kvitt den følelsen. Du blir nødvendigvis ikke noe bedre da. Sånn det er med meg. Jeg skal prøve i morgen. Du er så boss Aleks, det du sier, det er loven! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Du er så boss Aleks, det du sier, det er loven! Har du drukket igjen nå a? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Du er så boss Aleks, det du sier, det er loven! Har du drukket igjen nå a? Se en post jeg posted, har ikke drikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ahh.. Så de sterkere sakene da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Ahh.. Så de sterkere sakene da? Hva mener du? *snøvler* Ærlig talt, jeg har ikke konsumert alkohol i allefall. edit: jeg er bare kåt. Endret 19. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hehe. Javel, får vel bare anta at du har et lite crush på meg da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hehe. Javel, får vel bare anta at du har et lite crush på meg da. Yes, i'm going gay for you. edit: inb4 summerfag Endret 19. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Da har jeg vært på min første "fest", jeg var en av de få som ikke drakk, men folk trodde jeg var full Bare fordi jeg hijacka anlegget og satte på ting som fattern, onkel tuka, bare egil, pokemon og div andre rare sanger, mens jeg gikk rundt, danset og sang som en idiot. Kult at det ble allsang når jeg satte på pokemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 I can't stop raving Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Da har jeg vært på min første "fest", jeg var en av de få som ikke drakk, men folk trodde jeg var full Velkommen i klubben. Orker nesten ikke si noe i mot lengre. I can't stop raving http://www.youtube.com/watch?v=QSul1ro9sAw&feature=related Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Fikk jo pris for "dansinga" mi på juleballet for et halvt år siden, om man kan kalle det dansing. Tilfeldige bevegelser i takt med dårlig listepop blir vel en bedre beskrivelse. Folk spurte om jeg hadde drukket da også Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 I can't stop raving Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Fikk jo pris for "dansinga" mi på juleballet for et halvt år siden, om man kan kalle det dansing. Tilfeldige bevegelser i takt med dårlig listepop blir vel en bedre beskrivelse. Folk spurte om jeg hadde drukket da også Jeg drikker aldri, likevel tror folk jeg er full. Bare fordi jeg veit hvordan man skal ha det morsomt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Fikk jo pris for "dansinga" mi på juleballet for et halvt år siden, om man kan kalle det dansing. Tilfeldige bevegelser i takt med dårlig listepop blir vel en bedre beskrivelse. Folk spurte om jeg hadde drukket da også Det fikk jeg og, bare at jeg fikk dj'en til å spille Blues Brothers. Danset til jeg kastet opp, også danset jeg litt mer. Edru var jeg og. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Fikk jo pris for "dansinga" mi på juleballet for et halvt år siden, om man kan kalle det dansing. Tilfeldige bevegelser i takt med dårlig listepop blir vel en bedre beskrivelse. Folk spurte om jeg hadde drukket da også Det fikk jeg og, bare at jeg fikk dj'en til å spille Blues Brothers. Danset til jeg kastet opp, også danset jeg litt mer. Edru var jeg og. Var på fest en gang, og de spilte denne, jeg danset som faen. DAMN RIGHT ITS BETTER THAN YOURS Endret 19. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det der må seriøst være en av de jævligste sangene som noen gang har blitt laget. Burde kanskje skaffe meg cynid-kapsel som jeg kan ta neste gang den trenger inn gjennom ørene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg