Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kommer til å få meg som nabo. :D Ikke i samme bygg da men. Hvis kullet ditt blir noe lignende vårt så kommer du til å bli buttplugget i løpet av første måneden. Kjenner du romkameraten din Devilfish?

 

Nope.. Eller enten blir det en fra gamle klassa mi, eller en random en :p Har ikke søkt om noe.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Han kommer til å få meg som nabo. :D Ikke i samme bygg da men. Hvis kullet ditt blir noe lignende vårt så kommer du til å bli buttplugget i løpet av første måneden. Kjenner du romkameraten din Devilfish?

 

Nope, enten blir det en fra gamel klassa mi, eller en random en :p Har ikke søkt om noe.

Jeg har fått praksisplass som kokk, er jo utdanna elektriker, men orker ikke å jobbe som det.

 

Litt seint, i know.

 

Så snart skal jeg stå opp klokka 5 etc :w00t:

 

gruer meg.

 

NOE JÆVLIG

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Han kommer til å få meg som nabo. :D Ikke i samme bygg da men. Hvis kullet ditt blir noe lignende vårt så kommer du til å bli buttplugget i løpet av første måneden. Kjenner du romkameraten din Devilfish?

 

Nope.. Eller enten blir det en fra gamle klassa mi, eller en random en :p Har ikke søkt om noe.

Ja ok, random har etter som jeg sett gått veldig bra. Du kommer til å få det topp her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Han kommer til å få meg som nabo. :D Ikke i samme bygg da men. Hvis kullet ditt blir noe lignende vårt så kommer du til å bli buttplugget i løpet av første måneden. Kjenner du romkameraten din Devilfish?

 

Nope.. Eller enten blir det en fra gamle klassa mi, eller en random en :p Har ikke søkt om noe.

Ja ok, random har etter som jeg sett gått veldig bra. Du kommer til å få det topp her. :thumbup:

 

Blir garantert bra, gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Faktisk, your insults don't mean shit.

 

 

Tror du hadde vært glad for å være meg, bortskjemt drittunge som har det dritbra?

Var ikke noen fornærmelse. Var bare det at om du var meg hadde jeg måtte høre på den og det orker jeg ikke.

 

Faktisk så har jeg klart å bli relativt komfortabel med den jeg er. Tatt sin tid før jeg innså det, men jeg er meg på godt og vondt. Folk får takle det eller så får jeg bare blåse i akkurat dem.

Lenke til kommentar

Faktisk, your insults don't mean shit.

 

 

Tror du hadde vært glad for å være meg, bortskjemt drittunge som har det dritbra?

Var ikke noen fornærmelse. Var bare det at om du var meg hadde jeg måtte høre på den og det orker jeg ikke.

 

Faktisk så har jeg klart å bli relativt komfortabel med den jeg er. Tatt sin tid før jeg innså det, men jeg er meg på godt og vondt. Folk får takle det eller så får jeg bare blåse i akkurat dem.

Ro ro min båt... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...