Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Seilfly, introduksjonskurs i den lokale klubben her i Trondheim. Aldri vurdert det før, men etter klubben hadde stand på universitetet, bare måtte jeg prøve. :)

Kudos. Seilfly virker både dritkult og dritskummelt. Når man ikke har en motor så er det jævlig fort natta om man gjør en feil liksom.

 

Uuu. Flytter hjemmefra for første gang i morgen, til ny skole. Det blir spennende! Noen tips? :)

Ha en fast rydde- og vaskedag en gang i uka. Og det er lettere å vedlikeholde et ryddig rom enn å rydde når det først har blitt jævlig rotete.

Bli også kjent med naboen. Du vet aldri når du trenger dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seilfly, introduksjonskurs i den lokale klubben her i Trondheim. Aldri vurdert det før, men etter klubben hadde stand på universitetet, bare måtte jeg prøve. :)

Kudos. Seilfly virker både dritkult og dritskummelt. Når man ikke har en motor så er det jævlig fort natta om man gjør en feil liksom.

 

Det er nok eksakt det han vil høre, dagen før han skal styre et slikt fly.

Lenke til kommentar

Seilfly, introduksjonskurs i den lokale klubben her i Trondheim. Aldri vurdert det før, men etter klubben hadde stand på universitetet, bare måtte jeg prøve. :)

Kudos. Seilfly virker både dritkult og dritskummelt. Når man ikke har en motor så er det jævlig fort natta om man gjør en feil liksom.

 

Det er nok eksakt det han vil høre, dagen før han skal styrte et slikt fly.

 

:dremel:

Lenke til kommentar

Seilfly, introduksjonskurs i den lokale klubben her i Trondheim. Aldri vurdert det før, men etter klubben hadde stand på universitetet, bare måtte jeg prøve. :)

Kudos. Seilfly virker både dritkult og dritskummelt. Når man ikke har en motor så er det jævlig fort natta om man gjør en feil liksom.

 

Det er nok eksakt det han vil høre, dagen før han skal styre et slikt fly.

 

 

 

For å bidra: Brukeren Pilot er flykaptein

 

For å spamme:

 

Ja, og det skal bare en liten tvist til, så er du død

 

Det er nok eksakt det han vil høre, dagen før han skal styre et slikt fly.

Please. Instruktørene på slike ting er så rutinerte at de vet du er i ferd med å gjøre en feil allerede før du vet hva du er i ferd med. Og da tar de over styringa og fikser biffen.

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/minst-78-drept-i-flyulykke-i-marokko-3546601.html

http://www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CEEQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.dagsavisen.no%2Finnenriks%2Farticle364849.ece&ei=GtBOTp-DEIn74QTalvniBw&usg=AFQjCNGMkTUWRvr-LqT9VPb1Cdd_cvGIPQ&sig2=sm1LTtu5taUTq4Q8a3BfvQ

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4027369.ece

 

 

Etc etc etc

Lenke til kommentar

Seilfly, introduksjonskurs i den lokale klubben her i Trondheim. Aldri vurdert det før, men etter klubben hadde stand på universitetet, bare måtte jeg prøve. :)

Kudos. Seilfly virker både dritkult og dritskummelt. Når man ikke har en motor så er det jævlig fort natta om man gjør en feil liksom.

 

Det er nok eksakt det han vil høre, dagen før han skal styrte et slikt fly.

:dremel:

 

Fra spøk til revolver: Jeg tenkte det samme, men det er visst noe av det tryggeste og letteste man kan fly selv. Får man stall, stabiliserer flyet seg selv etter kun få meter fall. Det tåler mye (opptil +7g/-5g) og det at det er konstruert for å fly uten motor gjør at man selvsagt slipper risikoen for å få motorstopp og måtte nødlande.

 

Når det er sagt, så flyr man jo med fallskjerm på ryggen, just in case...:ninja:

Lenke til kommentar

Spiste forresten en forferdelig kebab i Drammen. Kjøttbitene var gigantiske, salaten var nesten ikke-eksisterende, og den var ikke spesielt god.

Masse kjøtt?

 

 

Sånn det skal være, alltid når jeg kjøpte babb sørpå, så trengte jeg ikke si ingen salat engang, fikk alltid BARE kjøtt i.

 

 

 

DRITDIGG.

 

Var ikke spesielt mye kjøtt, var bare at de ikke hadde kuttet det noe særlig. Babb uten salat høres forresten JÆVLA kjedelig ut, er jo kombinasjonen som gjør at det smaker så jævla godt.

Lenke til kommentar

Når (ikke hvis) du styrter, ta pics eller video.

 

 

 

Jeg vil se utrykket på kapteinen.

 

Var ikke spesielt mye kjøtt, var bare at de ikke hadde kuttet det noe særlig. Babb uten salat høres forresten JÆVLA kjedelig ut, er jo kombinasjonen som gjør at det smaker så jævla godt.

Å nå nei du, jeg elsker kjøtt.

 

Hater salat.

 

og mais, og generelt alt grønt :sick:

 

edit: tar multivitaminer, so fuck it.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg vurderte lavkarbo. Til dama poengterte at da må jeg kutte ut øl og brunt brennvin.

Jeg lever allerede på lavkarbo.

 

 

Fikser meg kjøtt 3 kanskje 4 ganger om dagen, og bare kjøtt :ph34r:

 

 

Joa, drikker pils og mye heimert. Men det presenterer for snop og cola etc.

 

 

Carniwh0re :cool:

 

 

 

:love: x1000

 

 

editz: Jeg elsker petter solberg norsk, så ikke kommenter.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...