L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ikke mer desperat enn denne karen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=918266 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 b-real ! Du kommer til Lillehammer i august ell? Opeth ^^ Oh fuck me, ja jeg kommer! Men mann...du må hjelpe meg å huske på det Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? Desperat? Who? Bare hyggelig jeg! Fikk nemlig 6er på noe på skolen i dag! Kooos! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Omg. Tråden om meg. Bortsett fra at jeg ikke kan tisse med utovertissen min. Den er usynlig. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Oh fuck me, ja jeg kommer! Hmmm, dette høres ut som om du ja du vet haha. Lol, måten du sa det på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk 5- på engelskprøven. I'm happified! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Oh fuck me, ja jeg kommer! Hmmm, dette høres ut som om du ja du vet haha. Lol, måten du sa det på. Ikke noe galt i det da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? This is a little creepy. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ikke noe galt i det da shrug.gif Neida :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) This is a little creepy.Neida, bare noen som har joinet å prøver å være jentenes venn..ikke noe å være redd for *fnis* Edit: dette er no creepy shit: http://www.magibon.com/ Endret 28. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Alastor: Du snakker i telefonen. Ikke snik nede på lese-linja da. Til dere andre: Hei og hallo. "Mye" liv her i dag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Å kaste mobilen i veggen fordi den er litt vrang. Det er en dum idé, right? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Å kaste mobilen i veggen fordi den er litt vrang. Det er en dum idé, right? Kommer an på om du vil ha ny mobil eller ikke, faktisk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Kommer an på om du vil ha ny mobil eller ikke, faktisk. Hm. Det vil jeg jo... Men det får jeg ikke uansett (gawd, jeg hater å være blakk), så da er det en ekstremt dum idé, right? Akkurat som det med å lære PCen å fly når den er vrang? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Å kaste mobilen i veggen fordi den er litt vrang. Det er en dum idé, right?Du har fremdeles binding, og ingen mulighet til og få subsidiert telefon via netcom, så det er en dårlig ide ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 mobiler flyr generelt sett like dårlig som pc-er Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hm. Det vil jeg jo... Men det får jeg ikke uansett (gawd, jeg hater å være blakk), så da er det en ekstremt dum idé, right? Akkurat som det med å lære PCen å fly når den er vrang? Ja, da er det en dum ide. Mildt sagt. mobiler flyr generelt sett like dårlig som pc-er Men de flyr lengre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? This is a little creepy. Bare en newbie som vil gjøre godt inntrykk på jentene. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 mobiler flyr generelt sett like dårlig som pc-ermobiler er lettere og lage stort nok papirfly til da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant nettopp ut b-reals "virkelige" navn. Du heter jo b-real, ikke noe annet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant nettopp ut b-reals "virkelige" navn. Du heter jo b-real, ikke noe annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg