Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real ! Du kommer til Lillehammer i august ell? Opeth ^^

Oh fuck me, ja jeg kommer!

Men mann...du må hjelpe meg å huske på det :blush:

Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? ;)

Desperat? Who? :)

Bare hyggelig jeg! Fikk nemlig 6er på noe på skolen i dag! Kooos! ;)

Lenke til kommentar
Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? ;)

This is a little creepy.

Lenke til kommentar
Kommer an på om du vil ha ny mobil eller ikke, faktisk.

Hm. Det vil jeg jo...

Men det får jeg ikke uansett (gawd, jeg hater å være blakk), så da er det en ekstremt dum idé, right? Akkurat som det med å lære PCen å fly når den er vrang?

Lenke til kommentar
Hm. Det vil jeg jo...

Men det får jeg ikke uansett (gawd, jeg hater å være blakk), så da er det en ekstremt dum idé, right? Akkurat som det med å lære PCen å fly når den er vrang?

Ja, da er det en dum ide. Mildt sagt.

mobiler flyr generelt sett like dårlig som pc-er

Men de flyr lengre.

Lenke til kommentar

This is a little creepy.

Bare en newbie som vil gjøre godt inntrykk på jentene. xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...