Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real ! Du kommer til Lillehammer i august ell? Opeth ^^

Oh fuck me, ja jeg kommer!

Men mann...du må hjelpe meg å huske på det :blush:

Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? ;)

Desperat? Who? :)

Bare hyggelig jeg! Fikk nemlig 6er på noe på skolen i dag! Kooos! ;)

Lenke til kommentar
Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? ;)

This is a little creepy.

Lenke til kommentar
Hm. Det vil jeg jo...

Men det får jeg ikke uansett (gawd, jeg hater å være blakk), så da er det en ekstremt dum idé, right? Akkurat som det med å lære PCen å fly når den er vrang?

Ja, da er det en dum ide. Mildt sagt.

mobiler flyr generelt sett like dårlig som pc-er

Men de flyr lengre.

Lenke til kommentar

This is a little creepy.

Bare en newbie som vil gjøre godt inntrykk på jentene. xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...