Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Nei. Agreed, KP for you! Seinere i dag. Når jeg slår meg på fylla, så skal jeg prøve å ri, uten saddel. Never done it before, will post vid. Nei, tror jeg står over. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ny Burn Notice-episode! Yay! "My name is Michael Weston. I used to be a spy." Until, "We got a Burn notice on you". When you burned you got nothing, no cash, no credit, no job history, your stuck in whatever city they decided to dump you in. You do whatever work comes your way. You rely on anyone who's still talking to you. A trigger-happy ex-girlfriend... An old friend who's informing on you to the FBI "Bunch of bitchy little girls". Family too... "Hey, is that your Mom again?" ... if you're desperate. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Tror du hadde havnet relativt fort i bakken da, fylla pluss ridning hører ikke sammen. Og det er ganske tricky og ri uten sal, hvis hesten gjør noen bråe bevegelser ol. Da sklir man bare rett av. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Tror du hadde havnet relativt fort i bakken da, fylla pluss ridning hører ikke sammen. Og det er ganske tricky og ri uten sal, hvis hesten gjør noen bråe bevegelser ol. Da sklir man bare rett av. Har noia for hester jeg, en nappa meg i løken en gang. Mistook it for weed. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ny Burn Notice-episode! Yay! "My name is Michael Weston. I used to be a spy." Until, "We got a Burn notice on you". When you burned you got nothing, no cash, no credit, no job history, your stuck in whatever city they decided to dump you in. You do whatever work comes your way. You rely on anyone who's still talking to you. A trigger-happy ex-girlfriend... An old friend who used to inform on you to the FBI "Bunch of bitchy little girls". Family too... "Hey, is that your Mom again?" ... if you're desperate. "Someone need's your help Michael". Bottom line, until you figure out who burned you... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Ny Burn Notice-episode! Yay! "My name is Michael Weston. I used to be a spy." Until, "We got a Burn notice on you". When you burned you got nothing, no cash, no credit, no job history, your stuck in whatever city they decided to dump you in. You do whatever work comes your way. You rely on anyone who's still talking to you. A trigger-happy ex-girlfriend... An old friend who used to inform on you to the FBI "Bunch of bitchy little girls". Family too... "Hey, is that your Mom again?" ... if you're desperate. "Someone need's your help Michael". Bottom line, until you figure out who burned you... you're not going anywhere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Det der så ut som en interessant anime. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Er det et godt tegn at vi kan den introen utenat? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Er det et godt tegn at vi kan den introen utenat? He he, kommer an på om du liker å være litt nerd Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Synes det var gøyere å snakke om hest. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Og så skal jeg skryte av å aldri ha sett serien nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Synes det var gøyere å snakke om hest. http://www.penny.no/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Synes det var gøyere å snakke om hest. Det gøyeste med hestehold er piskene. Og så skal jeg skryte av å aldri ha sett serien nå? Nei. Det er nemlig ingenting å skryte av. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Synes det var gøyere å snakke om hest. Hester er jo bare elsk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Jenter liker hester av mange grunner. En av de er fordi det er et stort, sterkt beist som lystrer dem, og som de kan ri på når de vil. Mao, ulikt de fleste kjærester. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Hester er store og skummle! Fine på lang avstand. Det er det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 http://www.penny.no/ Jeg var trofast medlem av pennyklubben i mange av mine barndomsår. Gode minner. Det gøyeste med hestehold er piskene. Jeg bruker ikke pisk i mitt hestehold. Har riktignok en longeringspisk som jeg bruker ved bakkearbeid, men det er kun for og forsterke kroppspråket mitt så det skal bli lettere for hesten og forstå. Synes det var gøyere å snakke om hest. Hester er jo bare elsk! Nemlig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 "Gjør som jeg sier, ellers pisker jeg navnet mitt inn i rumpa di!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg