cHilfiger Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ingen som har en fin oppskrift på desertpannekaker med sjokoladesaus? vi har projekt i fransk, og Bretagne er en pannekake regieon(læreren sa det), og vi skal lage noe å ta med på skolen! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Fant igjen noen gamle plakater jeg måtte henge opp^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 *stjele V for Vendetta-plakaten* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har ikke spist brødskive med prim siden.. mai 2006 elns, skulle spise den, også kasta jeg opp i vasken XD siden har ikke jeg spist brødskive med prim. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 *stjele V for Vendetta-plakaten* Kjøp den lokalt du, billigere^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ingen som har en fin oppskrift på desertpannekaker med sjokoladesaus? vi har projekt i fransk, og Bretagne er en pannekake regieon(læreren sa det), og vi skal lage noe å ta med på skolen! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei og hopp alle sammen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ingen som har en fin oppskrift på desertpannekaker med sjokoladesaus?vi har projekt i fransk, og Bretagne er en pannekake regieon(læreren sa det), og vi skal lage noe å ta med på skolen! rette plassen å spørre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nå har du sagt akkurat det samme med 18 minutters mellomrom cHilfiger Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Runescape time! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nå har du sagt akkurat det samme med 18 minutters mellomrom cHilfiger jaja, men trodde ingen så det imelom de store bildene...srry for det da Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) www.ogame.no time Endret 28. februar 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 b-real ! Du kommer til Lillehammer i august ell? Opeth ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg trenger en punchingbag. Helst en som puster og dermed kan skrike. Noen frivillige? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvaforno, Ø.B.? Kommer Opeth til Lillehammer i august? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvaforno, Ø.B.? Kommer Opeth til Lillehammer i august? http://www.metalrockfest.no/ Blir så latterlig nice. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg trenger en punchingbag. Helst en som puster og dermed kan skrike. Noen frivillige? *rekker nervøst opp handa* Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? Men nå skal jeg se "Countdown to UFC (Ultimate Fighting Championship) #82", Anderson Silva mot Dan Henderson til helga, skal bli herlig! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 *rekker nervøst opp handa* Hm. Skriker du bra? *snip* Aaaw, nå fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg er forbanna, tard. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 b-real ! Du kommer til Lillehammer i august ell? Opeth ^^ Oh fuck me, ja jeg kommer! Men mann...du må hjelpe meg å huske på det Hei alle kjente og kjære (og ukjente..), håper dere koser dere i dag! Er så godt humør i dag og må spre om meg med "godt-humør-vibber".. først og fremst til alle dere søte og snille jenter som holder til her på DNFK; Eplefe, Zaroos, Nie, Epletyv, Aces osv., dere vet hvem dere er! Deretter til alle dere... ja.. det var vel først og fremst til jentene? Desperat? Who? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg