Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bundy er mer underholdende full enn edru, da.

Anyhow, er det noen her som har sett sesong 4 true blood, og lest bøkene bak serien, som kan fortelle meg om de som lager serien er sluttet å lese bøkene?

Tror de har helt kastet bøkene. Mulig de bruker dem som en viss inspirasjon, men ut fra hva jeg har fått med meg så beveger de seg langt vekk fra dem.
Lenke til kommentar

Nei, men jeg kan fortelle deg en hel del annet om True Blood.

*holde seg for øynene* Vil ikke lese det!

Tror de har helt kastet bøkene. Mulig de bruker dem som en viss inspirasjon, men ut fra hva jeg har fått med meg så beveger de seg langt vekk fra dem.

Det må være like fjern inspirasjon som Kama sutra for en 14 år gammel jomfru.
Lenke til kommentar

De er ikke tro mot bøkene, noe som er bra. Men de holder seg til historien, men gjør mye mer ut av ting i serien enn i boka og slik. Det jeg har oppfattet

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

De er ikke tro mot bøkene, noe som er bra. Men de holder seg til historien, men gjør mye mer ut av ting i serien enn i boka og slik. Det jeg har oppfattet

Holder til historien? U funny? Jeg skulle egentlig vært fornøyd om jeg så en rød tråd noe sted, og om de hadde holdt seg litt til karakterene. Gi gjerne noen litt større karakter enn de har i bøkene ol, men ikke lage nye karakterer og gi dem navn fra bøkene. oO

Jeg tror jeg må se sesong 1, 2 og 3 før jeg ser denne. Jeg er så forvirra nå.

Lenke til kommentar

De tre første sesongene er jo helt grei underholdning. Mongo så det holder! Det kjipeste med serien er Sookie som er dritirriterende og ekkel, og Tara som er mye av det samme, dog i en mildere grad. Lafayette er det absolutt beste med hele serien.

Grei og mongoloid underholdning.

Lenke til kommentar

Holder til historien? U funny? Jeg skulle egentlig vært fornøyd om jeg så en rød tråd noe sted, og om de hadde holdt seg litt til karakterene. Gi gjerne noen litt større karakter enn de har i bøkene ol, men ikke lage nye karakterer og gi dem navn fra bøkene. oO

Jeg tror jeg må se sesong 1, 2 og 3 før jeg ser denne. Jeg er så forvirra nå.

Mente bare jeg leste en plass jeg, men du har sikkert rett :wee:

Husker ikke sist jeg leste en bok jeg, så orker ikke tanken en gang om å lese meg igjennom for å finne forskjellen. Jeg liker serien jeg og hvordan den utvikler seg!

Men du må jo se sesong 1-3 før du ser den siste, ellers blir du i hvert fall forvirret..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...