""" Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 HNGH! Lær deg å skrive ord ditt kvinnemenneske! Ene harddisken min tok akkurat kvelden. Rimelig kjipt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det tør jeg ikke si noe om, det blir jurist mat om du er medskyldig dersom passordet er skaffet uten tillatelse jeg er bare en stakkars bruker.... hvordan passordet er skaffet har jeg ingenting med Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Som nevnt tidligere så slår jeg litt mer ned på brudd på tøseregelen nå. To poster forsvant. (En post + svar) Reaksjoner på moderering kan skje på PM. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 jeg er bare en stakkars bruker.... hvordan passordet er skaffet har jeg ingenting med Det vil bli opp til retten å avgjøre ved en eventuell anmeldelse Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 PCen min har liknande programvare frå produsent: http://karpolan.com/software/touchpad-blocker/ Korleis i all verden kan eg deaktivere det? Google seier ingenting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Touchpad er for kule mennesker. Jeg bruker en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Dårlig dag. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Nå ble den hakket bedre Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 jeg er bare en stakkars bruker.... hvordan passordet er skaffet har jeg ingenting med Det vil bli opp til retten å avgjøre ved en eventuell anmeldelse går så fint atte Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 går så fint atte Det tror jeg også! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 PCen min har liknande programvare frå produsent: http://karpolan.com/software/touchpad-blocker/ Korleis i all verden kan eg deaktivere det? Google seier ingenting. Jeg har bl.a en kompis som slet med noe av det samme problemet. Er vel ganske mange som også har opplevd noe lignende. Her er løsningen: http://tinyurl.com/5j9pzv Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Så ... visste dere at man kan krysse en kamel og en lama? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg har bl.a en kompis som slet med noe av det samme problemet. Er vel ganske mange som også har opplevd noe lignende. Her er løsningen: http://tinyurl.com/5j9pzv Prøv sjølv å google det. Eg skal love deg at du ikkje finner noko. "key press deactivating touchpad", "keyboard locks touchpad", OSV. Kjem berre mange jallasider om korleis ein trykkjer på Fn og F6 for å deaktivere den. Og kvifor gidde å legge lmgtfy i tinyurl? Når du er så godt i gong, kan du kanskje legge den tinyurlen i ein bit.ly, legge den linken til eit passordbeskytta winrar-arkiv, laste opp på mediafire og poste link til lmgtfy (bak tinyurl sjølvsagt) som så googlar den nøyaktige linken til nedlastinga av fila? Endret 18. august 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Faen så irriterende. Kjøpte meg to hyller på IKEA. En bokhylle og en DVD-hylle. Hadde målt og funnet at det passet og alt var fryd og gammen. Så kommer jeg hjem, setter de opp og skal plassere de. Finner ut at jeg kun har plass til en av de, pga. jeg tenkte feil (brukerfeil), så da tenkte jeg å pakke sammen DVD-hylla og levere den tilbake. Legger den oppi akkurat slik den var, men et sted inni der, så har en av hyllene stoppa opp og blokker for slik at jeg ikke får lagt inn den siste hyllen, samt bakveggen. Har prøvd å riste på den, kakke den hardt i gulvet etc, men neida. Når jeg åpna opp på baksida, så var det blokker der også, og de fikk jeg heller ikke flytta på. Pes å åpne hele greia på langs også. Blir så mye mer å tape. Og nå har jeg mista bruksanvisninga. >< Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 PCen min har liknande programvare frå produsent: http://karpolan.com/software/touchpad-blocker/ Korleis i all verden kan eg deaktivere det? Google seier ingenting. Hva slags PC har du? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Beklager så meget, bytex. *pil ned* Endret 18. august 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 "Reaksjoner på moderering tas opp i PM med moderator, ikke her i tråden" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Eg tykkjer dette er mykje meir morosamt enn eg burde. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Snart hørt gjennom min første Ulver-sang som ikke har vært live. Digger det ikke. Var bedre stemning på konserten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg