Bytex Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Sov fra 20:30-05 i morges jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 God morgen ja Har inntatt dagens 2 første kaffe-kopper og begynner å virke menneskelig igjen Avhengig? næhei *prøve å være litt aktiv i forumkaffen * Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) 2 kopper? da ligger jeg bak allerede, har akkurat tømt min første.. *fylle opp* Avhengig er et fremmedord, skjønner ikke hva du gjør for å komme inn tankegangen i det hele Endret 18. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg hadde vært flau om jeg stemte FRP. Jeg hadde vært flau selv om jeg hadde stått for akkurat de samme tingene som FRP står for. Jeg er sikker på at FRP har ett "max IQ" krav, og at de andre partiene har ett "minst IQ" krav, og tallet i kravene er det samme. Jesus kristus. Jeg er enig, faktisk. Jeg støtter mange av forslagene til FrP, men de har så mange politikere som skyter seg selv i foten gang på gang. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Buskerudfyren, for eksempel. Jeg klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle le eller gråte. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg sitter og ser på en annen jobbe. Det var ganske behagelig, men nå begynner jeg å kjede meg. :-( Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 I dag håper jeg så jævlig det blir en stille dag på jobb. Var relativt irritabel på jobb i går. Henviste en kunde til google blant annet. Great success. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 God morgen, æsj så trøtt jeg er. Stikker snart til Namsos city! må bare våkne litt mer først. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Google er en fantastisk henvisningplass å sende enkelte til. Hos oss er det stille i dag og alt er stort sett 1-2-3 løsninger som begynner å bli en anelse kjedelig. Begynner også våkne nå, bare 3 timer og 3 kaffekopper siden jeg stod opp nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 "Takk for at du venter. Din samtale er viktig for oss. Akkurat nå er det mange som ringer. Vennligst hold linjen eller prøv igjen senere." Hvert 10. sekund det siste kvarteret! FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU! /rage Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 "Takk for at du venter. Din samtale er viktig for oss. Akkurat nå er det mange som ringer. Vennligst hold linjen eller prøv igjen senere." Hvert 10. sekund det siste kvarteret! FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU! /rage Hva med å ringe utenom lunsj-tidene? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hvilket klokkeslett postet lars det innlegget? Jeg spør for jeg tror kanskje foruminnstillingene mine for tid er fucket opp, men det er mulig det bare er PCen som tuller. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Størstedelen av befolkning er tilbakestående - det er derfor vi har AP i regjering. Det er ut som du har forvekslet hw.no med db.no. Bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 "Takk for at du venter. Din samtale er viktig for oss. Akkurat nå er det mange som ringer. Vennligst hold linjen eller prøv igjen senere." Hvert 10. sekund det siste kvarteret! FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU! /rage Ringer du Telenor? Midt på dagen er alltid lang kø der, i 2-3 tiden er som regel litt bedre.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hva med å ringe utenom lunsj-tidene? Det tenkte jeg faktisk ikke over at jeg gjorde. Hvilket klokkeslett postet lars det innlegget? Jeg spør for jeg tror kanskje foruminnstillingene mine for tid er fucket opp, men det er mulig det bare er PCen som tuller. 1120 Ringer du Telenor? Midt på dagen er alltid lang kø der, i 2-3 tiden er som regel litt bedre.. Whirlpool Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 What, hvordan de ha så mye kø? Problemprodukter sikkert Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har lyst på fryseboks. Lars, kan ikke du forlange en fryseboks som plaster på såret, og gi den til meg? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 What, hvordan de ha så mye kø? Problemprodukter sikkert Enten det eller så var det som noen påpekte lunsjtid. Jeg har lyst på fryseboks. Lars, kan ikke du forlange en fryseboks som plaster på såret, og gi den til meg? =D Nei. Om jeg hadde fått en fryseboks som plaster på såret så hadde jeg beholdt den. Dere har allerede fått cpu, hovedkort, skjermkort og cpu-kjøler av meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Ikke mer? Visste ikke du var så gnien. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg lurer på om jeg skal sette meg som mål å få fryseboks av kiwi. Kiwien vår er elendig på frukt og grønt, og kiwi har jo sin flotte, dobbel-pris-tilbake-garanti. Jeg tror de skal få lov å kjøpe fryseboks til meg. Denne, mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg