Lycantrophe Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Akkurat som kromosomfeil. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hei søtnos. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Nadja er mandig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hvorfor snakker vi om kaffe? Det er en helt unødvendig drikke. Den eneste varme drikken som kan nytes er kakao på en kald vinterdag. Ellers skal man drikke kaldt. Kaffe får verden til å gå rundt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Kaffe er best sånn: Tja, jeg liker hetroversjonen best, jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg tror jeg går og legger meg. Den flotte underholdningen i artikler om FRP har snudd om og blitt til mareritt-mat. Tenk, de tullingene er faktisk kanidater til å styre landet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Nadja er mandig. For de uinnvidde kan A-ha-coveret deres være et fint sted å starte. Litt lettfordøyelig pop! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Det var deilig med litt kveldpils her på tampen. Kansje får jeg sove godt også nå. Dahls. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Nadja er mandig. For de uinnvidde kan A-ha-coveret deres være et fint sted å starte. Litt lettfordøyelig pop! Har du peiling på Nadja? Hvilke skiver burde man høre? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg har hørt langt fra hele diskografien (de har gitt ut jævlig mye), men The Bungled & the Botched og Touched er fantastiske. Radiance of Shadows er også knall. Endret 17. august 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Fordi dem mobbet en skrivefeil jeg hadde. Haha, søta. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har hørt langt fra hele diskografien (de har gitt ut jævlig mye), men The Bungled & the Botched er min favorittskive. Ellers er Radiance of Shadows og Touched knall. Da skal jeg sjekke ut de. Har kun hørt Touched (2002), Truth Becomes Death og Desire In Uneasiness. Liker alle tre godt, men de to første er best. Fantastiske skiver, spesielt Truth Becomes Death. Har nyinnspillingen av Touched klar, så den skal spilles igjennom seinere i dag. Skal være en del bedre enn den første versjonen av plata, så er sinnsykt spent på den. 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg er på en camp i New York før jeg reiser videre til vertsfamilien min. Vi havner på rom med tilfeldige folk. Jeg klarer naturligvis å havne på rom med to stk som kjenner hverandre fra før og som kjenner en annen på campen. Plutselig ender jeg med å sitte her alene. Herlig start på et helt år i USA. Har vært våken i 22 timer nå. Skylder på at det er derfor jeg syter så mye Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Da var man hjemme fra byen da, barrunde som var sånn helt OK, men man gikk da hjem helt alene og uten noe action tidligre på kvelden.' Jeg håpet på litt spenning nå i fadderuke og høyskole, men det ser det ut til at det blir lite av. Feil linje har jeg riktignok valgt sånn sett, i år var det 5 av 36 jenter, i fjor var det visst nesten 50/50, så vi har flere jenter som faddere enn i klassen. Endret 18. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Får jeg IKKE LOV Å SI NOEN TING I DENNE jævla kaffen eller? Hvorfor ønsker du å prate i kaffen? Hvorfor ønsker du å prate i kaffen? Det er vel en viss forskjell på kaffe og kafé? Wow, først der det gikk opp for deg? Vel, "godt" forsøk på å være frekk i det minste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) God morgen, forumkafé. Det er vel en viss forskjell på kaffe og kafé? Wow, først der det gikk opp for deg? Vel, "godt" forsøk på å være frekk i det minste. Stått opp med feil bein i dag? Endret 18. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg tror jeg går og legger meg. Den flotte underholdningen i artikler om FRP har snudd om og blitt til mareritt-mat. Tenk, de tullingene er faktisk kanidater til å styre landet. Åh, gud. Jeg veit! Sist det var stortingsvalg lå jeg med angst over muligheten for at størstedelen av befolkningen hadde blitt tilbakestående og stemt FRP. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Størstedelen av befolkning er tilbakestående - det er derfor vi har AP i regjering. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 God morgen, forumkafé. God morgen, ja! Jeg har ikke noen formening om politikere eller hva de står for jeg, har ikke stemt en eneste gang Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg er trøtt. Sov 3 timer i natt. Ikke fordi jeg ville, men fordi jeg ble dårlig i går kveld og ikke kom i form nok til å sove før i 4-tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg