Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Jo, det kan det.

Lenovo, Samsung og ASUS. Gogogo!

Systra mi har splitter ny Asus, får bytte i nattemørket. Ho hadde sikkert ikkje merka det.

Gjør det, gjør det, gjør det, gjør det!

 

Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. :p

Se, om du ifører deg den forferdelige kjolen, så trenger du ikke mer enn det.

Se, om du slutter å putte se foran hver setning, skal jeg la vær å samle opp alle edderkoppene jeg finner i leiligheten og snike inn i senga di neste gang jeg er på besøk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Gud, Nie får sagt det - jeg er enig i det der. Er man arbeidsløs må man bare søke på alt uavhengig av lønna nesten, det er garantert bedre enn dagpengene fra NAV og det ser mye bedre ut på CV-en. :)

 

Jeg søker på alt jeg, og i fra før av har jeg en liten deltidsjobb som personlig assistent og der tjener jeg 145 kroner timen, pluss kvelds og helgetillegg hvis jeg jobber da.

Må da være lov og reagerer på at 150 kroner for helgenattevakt er dårlig.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Jeg søker på alt jeg, og i fra før av har jeg en liten deltidsjobb som personlig assistent og der tjener jeg 145 kroner timen, pluss kvelds og helgetillegg hvis jeg jobber da.

Må da være lov og reagerer på at 150 kroner for helgenattevakt er dårlig.

Hjelper ikke det når du ikke møter opp på mer enn halvparten av intervjuene. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva vet du om hvilke intervjuer jeg har møtt opp på og hvilken jeg ikke har møtt opp på? Siden du kommer med den statistikken. Eller vent. Var det en liten flaming?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...