Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Trenger ikke påpeke mer at jeg er en byrde for samfunnet fordi det er jeg fullt klar over. Om ikke du er totalt samvittighetsløs ville du gjort noe med det. Jeg vil heller at skattepengene jeg tjener mens jeg står på toppen av et tak i 30minus og snøstorm går til nye skoler, sjukehjem for eldre, veier, sykehus, enn å fø late mennesker som ikke gidder jobbe. Pff, du vil gi skattepengene dine til meg, slik at jeg kan flytte ut igjen (uvant å ikke pakke noen av tinga mine og flytte på hybel igjen, savner hybellivet) og samtidig fortsette å spamme / trolle her dag ut og inn. =D Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Er en sucker for Vietnamesisk kampfisk, men da kan du bare ha en dessverre. De er så hissige. Hadde det før faktisk, og de solgte det over alt på markedene i Vietnam, i små plastposer eller store boller. Det først og fremst hannene som er hissige på hverandre. Jeg hadde en hunn og en hann i samme bolle i rundt et halvt år. Men det endte til slutt med at hannen drepte hunnen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Fant nettopp "drømmejobben" på NAV. "Dørvakt - helgeavløser Arbeidsgiver: Dreams Show Bar Arbeidssted: Trondheim Søknadsfrist: 31.august 2011" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du hadde vel passet bedre som danser, enn som dørvakt, Sjur Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Toshiba eller Packard bell-bærbar? Identisk prosessor. Ingen av delene om du vil ha noe som fungerer / varer. :'( Eg har hatt Acer før, og det kan vel ikkje vere verre enn det. Endte med Packard Bell Endret 17. august 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg skulle til å be dere slutte å mobbe Acer, men så kom jeg på at PCen min faktisk er skikkelig fucked opp. So go on. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Fant nettopp "drømmejobben" på NAV. "Dørvakt - helgeavløser Arbeidsgiver: Dreams Show Bar Arbeidssted: Trondheim Søknadsfrist: 31.august 2011" 150 kroner for nattevakt i helgene var dårlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Noen ganger har man ikke råd til å være picky. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Beveger meg ikke grasiøst nok. Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. Toshiba eller Packard bell-bærbar? Identisk prosessor. Ingen av delene om du vil ha noe som fungerer / varer. :'( Eg har hatt Acer før, og det kan vel ikkje vere verre enn det. Jo, det kan det. Lenovo, Samsung og ASUS. Gogogo! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 150 kroner for nattevakt i helgene var dårlig. Bedre betalt enn å ikke jobbe. 3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Gud, Nie får sagt det - jeg er enig i det der. Er man arbeidsløs må man bare søke på alt uavhengig av lønna nesten, det er garantert bedre enn dagpengene fra NAV og det ser mye bedre ut på CV-en. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jo, det kan det. Lenovo, Samsung og ASUS. Gogogo! Systra mi har splitter ny Asus, får bytte i nattemørket. Ho hadde sikkert ikkje merka det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Systra mi har splitter ny Asus, får bytte i nattemørket. Ho hadde sikkert ikkje merka det. For en ond tanke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. Se, om du ifører deg den forferdelige kjolen, så trenger du ikke mer enn det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg skulle til å be dere slutte å mobbe Acer, men så kom jeg på at PCen min faktisk er skikkelig fucked opp. So go on. Eg også har Acer, stasjonær. Acer likar ikkje ny maskinvare. Vil eg spele BC2? Synd for meg, crash to desktop kvar time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Kuhlii åler! Må dog passe på det er en gjeng av de. Jeg tror minste antallet man bør ha for at de skal trives var fem. Skal vurderes, de var egentlig ganske kule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg