Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Trenger ikke påpeke mer at jeg er en byrde for samfunnet fordi det er jeg fullt klar over. :)

Om ikke du er totalt samvittighetsløs ville du gjort noe med det. Jeg vil heller at skattepengene jeg tjener mens jeg står på toppen av et tak i 30minus og snøstorm går til nye skoler, sjukehjem for eldre, veier, sykehus, enn å fø late mennesker som ikke gidder jobbe.

Pff, du vil gi skattepengene dine til meg, slik at jeg kan flytte ut igjen (uvant å ikke pakke noen av tinga mine og flytte på hybel igjen, savner hybellivet) og samtidig fortsette å spamme / trolle her dag ut og inn. =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en sucker for Vietnamesisk kampfisk, men da kan du bare ha en dessverre. De er så hissige.

Hadde det før faktisk, og de solgte det over alt på markedene i Vietnam, i små plastposer eller store boller.

Det først og fremst hannene som er hissige på hverandre.

Jeg hadde en hunn og en hann i samme bolle i rundt et halvt år. Men det endte til slutt med at hannen drepte hunnen.

Lenke til kommentar

Beveger meg ikke grasiøst nok.

Men så igjen, jeg har ikke lappen, så jeg kan ikke ta den jobben uansett. Og tviler på at jeg ser skremmende nok til å avvise lugubre øst-europeere og fulle trøndere uansett. :p

Toshiba eller Packard bell-bærbar? Identisk prosessor.

Ingen av delene om du vil ha noe som fungerer / varer. :p

:'(

Eg har hatt Acer før, og det kan vel ikkje vere verre enn det.

Jo, det kan det.

Lenovo, Samsung og ASUS. Gogogo!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kuhlii åler! Må dog passe på det er en gjeng av de. Jeg tror minste antallet man bør ha for at de skal trives var fem.

Skal vurderes, de var egentlig ganske kule :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...