Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Forslag til hva slags fisk jeg og dama skal ha? (Strengt tatt dama som skal ha, det er hennes akvarium.)

Guppy blir fort litt kjedelig.

Acei.

 

Edit: Tannkarper, sugemaller, pansermaller, Balitoridae, Ciklider, Sandsmettere, Regnbuefisk, blåøyer, guramier...

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Ok. Forslag til hva slags fisk jeg og dama skal ha? (Strengt tatt dama som skal ha, det er hennes akvarium.)

Guppy blir fort litt kjedelig.

 

edit: Er et 60 liters forresten.

Kjøp inn noen hamstere, og se hvor lenge de klarer å leve i et akvarium. Gjerne gjør det hele litt mer spennende ved å vedde med dama om hvem som overlever lengst.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Husker den dagen mamma hadde kjøpt noen veldig flotte slørfisker, og putta dem nedi akvariet med et utall guppyer. Morgenen etter var det en slagmark, og nesten alle de søte små guppyene var spist eller halvspiste.

 

Et must er sånne kjipe brune algesugefisker som fester seg på veggene, et par sånne holder veggen fri for alger så du kan se fiskene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

kan jeg poste ett dikt her som jeg sendte inn til lokalavisen i dag tidlig?

det kommer visstnok på trykk, har jeg fått beskjed om.

 

men avisen gir jo ikke tilbakemelding på hva de synes om det, det kan kanskje dere?

 

Obs!! Hele diktet er på trøndersk-dialekt.

Fant ingen tråd for dette under egenprod.kultur

Endret av Loddpenge
Lenke til kommentar

Toshiba eller Packard bell-bærbar? Identisk prosessor.

Ingen av delene om du vil ha noe som fungerer / varer. :p

 

Hvem som bryr seg om noen tegnsettinger, uansett. Unntatt dere tre supernerder.

Jeg gjør, jeg gjør! :D

Snakket med psykologen til NAV i dag om blant annet å finne meg jobb som korrekturleser. <3

 

Dere er for strenge. :(

Enig, det er derfor jeg poster her. Eneste måten å få ut det som er inni meg og så høre at jeg blir motargumentert og kjefta i senk.

Og så troller jeg selvfølgelig en god del, og skriver sarkastisk og ironisk, men det fungerer jo dårlig på nettet, så det er det aldri noen som får med seg.

Rimelig elsk. :love:

 

Er det forresten normalt å få hjemmelekser fra psykolog / NAV? :p

 

 

Also, håper virkelig jeg får AAP så jeg klarer meg til jeg får jobb. Dagpenger kan man jo ikke overleve på. Er jo mindre enn studielån / fullt borteboerstipend. :|

 

Ok. Forslag til hva slags fisk jeg og dama skal ha? (Strengt tatt dama som skal ha, det er hennes akvarium.)

Guppy blir fort litt kjedelig.

 

edit: Er et 60 liters forresten.

Oransje slørhaler og algespisere. =D

 

 

Hei. Jeg sa tidligere i tråden at jeg skulle ta en liten ferie på sparket i morgen. Nå står det mellom mallorca i spania, og antalya i tyrkia. hvem ville dere valgt, og hvilet sted billigst?

Jeg ville valgt Mallorca, men det er fordi jeg storkoste meg sånn da jeg var der på nittitallet. :p

Lenke til kommentar

Trenger ikke påpeke mer at jeg er en byrde for samfunnet fordi det er jeg fullt klar over. :)

Om ikke du er totalt samvittighetsløs ville du gjort noe med det. Jeg vil heller at skattepengene jeg tjener mens jeg står på toppen av et tak i 30minus og snøstorm går til nye skoler, sjukehjem for eldre, veier, sykehus, enn å fø late mennesker som ikke gidder jobbe.

Lenke til kommentar

ikke mye som er så gøy å drite seg ut, samtidig som man får folk til å le av noe de tror de skjønner. de blir så rare etterpå.

 

bare tanken på at halve bygda kommer til å lese diktet mitt, le av forskjellige grunner og så begynner å pille seg i nesa eller hoste eller gå og ete eller kjefte på ungene etterpå fordi de føler seg fortumlet av at de lo av noen som prøvde å si noe med hold. priceless.

 

flawless victory. animality. killer instict finish med den lambor-ghinii. Soonjaahh - wins.

Endret av Loddpenge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...