L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sleipe, sleipe nabo. Du lurer ikke meg SÅ lett. Har funnet ut at enkelte ganger så kan det være kjekt med en ekstra ip-addresse. Da har jeg brukt naboens nett. Passordet deres er latterlig enkelt. Plutselig ville ikke laptopen min koble seg til der. Forandra mac-addressa mi, og vips, så kunne jeg koble til igjen. Amatører! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hvilken Ida? *forvirra*Orakel-Ida... du er tøse-Ida du Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hvilken Ida? *forvirra*Orakel-Ida... du er tøse-Ida du It´s sad because it´s true. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Klassen får stryk i faget friminutt. Jeg skulle hatt 6++ der. Urettferdige greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sleipe, sleipe nabo. Du lurer ikke meg SÅ lett.Har funnet ut at enkelte ganger så kan det være kjekt med en ekstra ip-addresse. Da har jeg brukt naboens nett. Passordet deres er latterlig enkelt. Plutselig ville ikke laptopen min koble seg til der. Forandra mac-addressa mi, og vips, så kunne jeg koble til igjen. Amatører! *søke etter ekstra bruker* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Life insurance som er omtrent obligatorisk i USA er litt sånn... Oppfordring til mord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 *søke etter ekstra bruker* Slapp av. Er ikke her jeg bruker det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 It´s sad because it´s true.tihi Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 mm, lenge siden jeg har smakt grandiosa.. og nå er det en i ovnen.. *sikle* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Tror jeg holder meg til brødskiver med prim jeg ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Life insurance som er omtrent obligatorisk i USA er litt sånn... Oppfordring til mord. Bare hvis du er AMORALSK. F.eks. spiller D&D. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Grandi er digg.. Det skal e kjøpe meg å spise etterpå! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 I'll say it again: Grandiosa består av ting de skraper opp fra gulvet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 omfg. Jeg er snart ferdig med all skole dette året. 2 eksamener neste uke og that's it! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sleipe, sleipe nabo. Du lurer ikke meg SÅ lett.Har funnet ut at enkelte ganger så kan det være kjekt med en ekstra ip-addresse. Da har jeg brukt naboens nett. Passordet deres er latterlig enkelt. Plutselig ville ikke laptopen min koble seg til der. Forandra mac-addressa mi, og vips, så kunne jeg koble til igjen. Amatører! I hvilke tilfeller må du unngå Kripos, da, Lars? xD Men virkelig, hva trenger du det til? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 I'll say it again: Grandiosa består av ting de skraper opp fra gulvet. And still, i keep eating it! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 da pakker jeg sammen... hjem fra jobb igjen snakkes alle sammen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Men virkelig, hva trenger du det til? Det kan være så mye rart det. Alt i fra slike sider der du kan tegne på samme "brett" som ørten andre og får litt blekk per dag per IP til stemmegivning i undersøkelser. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 *raaaaaap* Huff, kullsyre i pizzaen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ang. grandis og gulv: Jeg driter i hvordan maten er laget og av hva så lenge den smaker godt og jeg liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg