Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Egentlig så er det ikke noe artig og jogge heller, men skal man bare gå så tar jo det så lang tid.

Er det bare jeg som sliter veldig med at jeg blir kjempesliten av å jogge? Greier aldri å jogge særlig lange strekninger før jeg må gå litt.

Helt normalt. Tar en stund før man kan jogge i lengre perioder før man blir sliten. Det betyr bare at du har dårlig kondisjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at sex er veldig god trim. Interesse? :tease:

Er du gal? Jeg husker en artikkel om det emnet der som gav meg mareritt. Vet du hvor overdrevent aktive begge parter må være, og hvor mange forskjellige stillinger man må innom og hvor lenge du må drive på før det teller som en god treningsøkt? ._.

Lenke til kommentar

Er du gal? Jeg husker en artikkel om det emnet der som gav meg mareritt. Vet du hvor overdrevent aktive begge parter må være, og hvor mange forskjellige stillinger man må innom og hvor lenge du må drive på før det teller som en god treningsøkt? ._.

Hæ? Tenkte hovedsaklig på kondisjonstrening jeg nå da, og ikke muskeltrening. Er mulig det tatt litt nøyere undersøkelser på det.

Kansje vi skal satse på og ta noen treningsøkter sammen? Motivere hverandre! :D

Høres ut som en idé. Jeg har gratis treningslokaler. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sex er sikkert trening for dem som roper og brøler og hyler og hopper rundt i ørten stillinger..men ikke for de som dasker i 5 minutter og er ferdig.

Ser for meg norsk fjernsynsteater-sex, der den 40 årige kjerringa ligger og venter på at gubben skal gjøre seg ferdig på 3 minutter så hun kan sove.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Pøh!

Da er treningsøkt(ene) veldig oppskrytt(e) da ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...