IcedInsanity Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Spørs hvor den Ikea'en ligger.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Forstår ikke vitsen med kaffetrakter. Rekker aldri koke kaffe om morgenen uansett Timer? Sette på en alarm før du går å legger deg og så skrur kaffetrakteren seg på ca 15 min før du står opp = no,zzzz13515!"%!"%1kaffe? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg foreslår Ikea rett ved Oslo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Så om jeg velger den ikeaen så tar du spanderbuksene på? =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ta med en stor kleskomode til meg! Tanke-y u! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det sa jeg ikke, men skulle vært der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Smash er salte maishatter med sjokoladetrekk. Det er GODT. Basta. Pff. Smash er ufyselig. :| Nesten like ille som lakris (og da snakker vi snopet, ikke damer ). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Åsane? Ja, er bare 1 time herfra det så okay Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal vi reise på trakter-shopping i dag? Jeg har en koselig Moccamaster stående på kjøkkenbenken. Nie: Kan du ta med et arbeidsbord til meg? De fører ikke det jeg vil ha i Oslo-området. -.- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Smash er salte maishatter med sjokoladetrekk. Det er GODT. Basta. De eneste som liker det er kvinnfolk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Smash er salte maishatter med sjokoladetrekk. Det er GODT. Basta. De eneste som liker det er kvinnfolk. Er ikke noe galt i å like Smash. Det er jo en gave ifra gudene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg forstår ikke Eders fascinasjon ved Smash. *riste oppgitt på hodet* Nuh! Lurer på om jeg skal ta mørke dongeribukser eller lyse chinos. Dongeribuksene passer jo været, men chinosa passer årstida jeg innbiller meg at det egentlig er. Hjelp! Er jo så vanskelig å velge, og jeg har mindre enn 20 minutter på meg til å velge klær, spise frokost og deie meg i speilet mens jeg hører på Hanson. :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Du skulle vært født som jente, Sjur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Ja, da hadde jeg vært den løseste og mest egosentriske jenta i verden. Vel, blant nerdegutter som ikke hadde fått seg noe, hadde jeg vært gudinna. =p Gah, jeg føler meg preppy. Glattbarbert, mørke jeans og hvit t-skjorte. Til og med fått på meg et belte for at buksa skal sitte på i stedet for å være et sted nede på lårene mine som seg hør og bør. Endret 17. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg tror jeg nettopp kjente et kaldt grøss oppover ryggen nå... 3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 det trur jeg vi alle fikk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja, ikke sant? Det er helt jævlig å se anstendig ut. :| JEG VIL VÆRE EN SLASK, FOR FAEN! Også ser det ut som om jeg har glemt solbrillene mine hos bestemor. Greit, det regner ute, men jeg har pussekluten til brillene mine der. Samt at det er jo rimelig dyre solbriller også. Pes. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 uhm.. ja.. øh... ok. sjøl farer jeg rundt i joggebukse og en lilla t-skjorte. ser sikkert ikke "respektabel" ut for noen av dere men samma det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Smash er salte maishatter med sjokoladetrekk. Det er GODT. Basta. De eneste som liker det er kvinnfolk. Er ikke noe galt i å like Smash. Det er jo en gave ifra gudene. På lik linje med Walters Mandler. Salt og sjokolade er en slager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg