Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Oooh! Dere kjenner hverandre. Så søtt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Hva er det du vil egentlig, Balthier842? Være idiot kan du gjøre et annet sted. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Helt greit, med tanke på at jeg har sterke følelser for Nadja og Heidi om dagen. Du lyver. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg ser helst at du holder kjeft nå zeromac. Personangrep er fy-fy og jeg trenger ikke gi deg en begrunnelse på min existangse i denne tråden. Hva er det du egentlig vil? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Helt greit, med tanke på at jeg har sterke følelser for Nadja og Heidi om dagen. Du lyver. Nei. http://www.youtube.com/watch?v=ZLqOJ4yUuws Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 For den slags skyld, hva er det alle dere vil? Hva slags poengløst spørsmål er dette da, herregud altså. Går det ann å bli så dust.. Jeg sa det jo allerede. Jeg bare henger for å se hva slags kreaturer som er på utstilling i dag. høhøhø Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kan ikke alle bare være venner? Peace n luvv liizzzzzmmmm.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg ser helst at du holder kjeft nå zeromac. Personangrep er fy-fy og jeg trenger ikke gi deg en begrunnelse på min existangse i denne tråden. Hva er det du egentlig vil? Vel. Du beviste nettopp poenget mitt. I tillegg er du selvmotsigende. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 For den slags skyld, hva er det alle dere vil? Hva slags poengløst spørsmål er dette da, herregud altså. Går det ann å bli så dust.. Jeg sa det jo allerede. Jeg bare henger for å se hva slags kreaturer som er på utstilling i dag. høhøhø Jeg vet hva jeg vil. Jeg vil nyte showet dere skaper her inne... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 For den slags skyld, hva er det alle dere vil? Hva slags poengløst spørsmål er dette da, herregud altså. Går det ann å bli så dust.. Jeg sa det jo allerede. Jeg bare henger for å se hva slags kreaturer som er på utstilling i dag. høhøhø Tru du meg, du er allereie på utstilling sjølv. Som usamanhengande fjasekopp. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Hmmm nei la meg tenke... først så vil jeg ha hundretusen kroner. så vil jeg ha hytte og hage. også vil jeg ha en hund! jeg vil ha tusen jomfruer i paradis. også vil jeg ha fred på jorden. så vil jeg fortsatt at du holder munn zeromac, fordi du bare er ute etter å skade meg. og du kan bare slutte med det kvasi bullshit psykologi greiene dine. du lurer ingen med de dårlige bølletaktikkene dine. For den slags skyld, hva er det alle dere vil? Hva slags poengløst spørsmål er dette da, herregud altså. Går det ann å bli så dust.. Jeg sa det jo allerede. Jeg bare henger for å se hva slags kreaturer som er på utstilling i dag. høhøhø Tru du meg, du er allereie på utstilling sjølv. Som usamanhengande fjasekopp. Og nå fikk jeg en kompanjong. så søtt. du er som batman og robin. en unødvendig liten sidekick med et par onelinere. Ikke få meg til å le a. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 føkk it liksom, se på avataren hans. synes du ikke selv at du fremstår som trist, svelemoe? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Balthy, jeg synes du hadde ganske dårlige ønsker. Altså, hundretusen? Ville du ikke gått for et litt større beløp om du hadde valget? Tusen jomfruer? Du trenger flere om det skal vare ut hele oppholdet i paradis. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er jo tross alt realistisk da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Fair enough. Kan du forresten fortelle meg hvor paradis ligger? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 For å si det sånn. hadde du vært en blond beib med D cup så hadde nok svaret fortonet seg litt annerledes Fair enough. Kan du forresten fortelle meg hvor paradis ligger? et sted på jorden. har ikke funnet det enda.. sier i fra dersom jeg gjør det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du er klar over at dei første orda i kvar setning skal ha stor bokstav? Oh well, du har i det minste nokre punktum. Flink gut, ta ein kjeks. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 takk svelemoe. jeg vet jeg er bedre enn deg på alle måter. bombesikker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hva er det dere sutrer så fælt over? Skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg