Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For den slags skyld, hva er det alle dere vil?

Hva slags poengløst spørsmål er dette da, herregud altså. Går det ann å bli så dust..

Jeg sa det jo allerede. Jeg bare henger for å se hva slags kreaturer som er på utstilling i dag. høhøhø

Jeg vet hva jeg vil. Jeg vil nyte showet dere skaper her inne...

Lenke til kommentar

Hva slags poengløst spørsmål er dette da, herregud altså. Går det ann å bli så dust..

Jeg sa det jo allerede. Jeg bare henger for å se hva slags kreaturer som er på utstilling i dag. høhøhø

Tru du meg, du er allereie på utstilling sjølv. Som usamanhengande fjasekopp.

Lenke til kommentar

Hmmm nei la meg tenke... først så vil jeg ha hundretusen kroner. så vil jeg ha hytte og hage. også vil jeg ha en hund!

jeg vil ha tusen jomfruer i paradis. også vil jeg ha fred på jorden.

så vil jeg fortsatt at du holder munn zeromac, fordi du bare er ute etter å skade meg. og du kan bare slutte med det kvasi bullshit psykologi greiene dine. du lurer ingen med de dårlige bølletaktikkene dine.

Tru du meg, du er allereie på utstilling sjølv. Som usamanhengande fjasekopp.

Og nå fikk jeg en kompanjong. så søtt. du er som batman og robin. en unødvendig liten sidekick med et par onelinere. Ikke få meg til å le a.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...