Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Vi er alle egentlig ganske sære. Nathalie er sær som ikke liker sære personer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Men det er det ikke, Knut. Endret 16. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg vil egentlig betegnet dere som nerder. Litt fårete nerder faktisk som er skikkelig "inni" det og sånt. Dere tror dere er så kule og hippe men egentlig så er dere skikkelig usikre på dere selv og snakker bare om masse tull og sære ting. Duster ass! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Skulle vært artig å høre hvem "dere" er, om du ser på denne siden er du en stor del av "dere". Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Går jeg inn under "dere"? For jeg fikk kjeft i dag for å ikke være nerdete. Noe om E3 eller noe, også noe om Gamecon eller noe som jeg visstnok skulle visst at startet i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg tar på meg selv i de sene nattetimer. Du er vertfall ute etter oppmerksomhet. Å se..Nå fikk du litt, nå kan du gå å legge deg med ett stort smil om munnen vel vitende om at du oppfylte dagens store mål. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ser dere? Dere er jo helt på jordet. Alt går liksom på person osv. Dere må lære dere å slappe av, ta det rolig, og være game, ikke sant. Heng litt med Balthy, sier bare jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Det finnes bare en Game. It's time to play the gaaaaame Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ser dere? Ser hva? Jeg ser absolutt ingenting.. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ok dere fettklumper, jeg skal henge litt og dele litt kunnskap jeg plukket opp fra treningsforumet. Alle sammen, plukk dere opp fra stolen, putt henda opp i været og veiv i takt med musikken. Dans med meg for farsken! Ohhh yeahhhh!!! Do the boogey! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ok dere fettklumper, jeg skal henge litt og dele litt kunnskap jeg plukket opp fra treningsforumet. Alle sammen, plukk dere opp fra stolen, putt henda opp i været og veiv i takt med musikken. Dans med meg for farsken! Ohhh yeahhhh!!! Do the boogey! Du har tydelig ikke peiling. Dette er hvordan det gjøres. http://www.youtube.com/watch?v=AbhTnV_U7Jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Slapp av litt a. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Nei. Nei Nie. Du har holdt deg unna ignorer-knappen siden Melismas tid. Du kan klare det enda lengre. Bare gå i seng nå. Sove i fine sengen. Ja, ikke flame og få din første advarsel. Fliiink jente. *snakke til seg selv* Så, nightynight folkens, jeg legger meg pent i sengen min og prøver å tenke glade tanker om enhjørninger som synger. Yesda. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Oida. Selv jeg synes det der var dårlig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Oida. Selv jeg synes det der var dårlig. Jeg håper virkelig ikke du refererer til Love Train? Om du gjør, så er du dø for meg! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ok dere fettklumper, jeg skal henge litt og dele litt kunnskap jeg plukket opp fra treningsforumet. Alle sammen, plukk dere opp fra stolen, putt henda opp i været og veiv i takt med musikken. Dans med meg for farsken! Ohhh yeahhhh!!! Do the boogey! Du har tydelig ikke peiling. Dette er hvordan det gjøres. http://www.youtube.com/watch?v=AbhTnV_U7Jo LOL! Jeg skulle til å si sjekk 1.47, åssen beveger man seg slik.. Så såg jeg i gjennom videon og tenkte bare fuck it, it's too much.. høhøhøhø *grine* Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Oida. Selv jeg synes det der var dårlig. Jeg håper virkelig ikke du refererer til Love Train? Om du gjør, så er du dø for meg! Nå frister det veldig å si at jeg siktet til Love Train, men gjorde ikke det. Mente den andre låta postet over. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Eg er offisielt for trøtt til å vere med på dette. Eg tek kvelden. Ô_ô Raringar. Heile gjengen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Nå frister det veldig å si at jeg siktet til Love Train, men gjorde ikke det. Mente den andre låta postet over. Du må ikke la dine personlige følelser overfor meg påvirke din dømmekraft overfor musikk... Jeg må bare legge til at det kommer aldri til å bli oss to... Du må kommer deg over meg. Vi er ikke ment til å være sammen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Helt greit, med tanke på at jeg har sterke følelser for Nadja og Heidi om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg