Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Wow.... Kjoler på menn... Creepy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg liker å bruke lang tid på håret, og vasker gjerne flere ganger, okay? 1) Væte håret 2) Massere inn shampoo #1 (som skal få ut pomaden) 3) La den virke i 5 min 4) Skylle den ut 5) Massere inn shampoo #2 (mot flass) 6) La den virke i 5 min 7) Skylle den ut 8) Massere inn balsam 9) La den virke i 5-10 min 10) Skylle den ut Av og til noen flere steg, kommer an på hvor langt og klissete håret mitt er. Men det tar oftest en halvtime, i alle fall om jeg har en time på meg før jeg skal være et sted. Resten av kroppen, 5 min, håret / hodet generelt 30-45 min. Jeg setter ting på spissen, men det er ikke langt fra. Sorry smurfen, jeg liker deg and all, men du er selve definisjonen på sær. Og til tider litt småskummel, eller noe sånt. Men hey, sær er bra. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Wow.... Kjoler på menn... Creepy! Ingenting galt med kjoler for menn, på menn. Kjoler som er laget for kvinneformer er derimot litt verre. Det blir som å ta på seg sokker for å vise frem skulderpartiet eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg liker ikke sære folk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Da liker ikke jeg deg. =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Det gjør jeg Ut fra vennelisten din på forumet håper jeg den der var rettet til nathalie sitt innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Så du synes jeg er sær, Nie? Jaja, jeg liker deg hvertfall. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Natti folkens! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Så du synes jeg er sær, Nie? Jaja, jeg liker deg hvertfall. Nei, jeg liker sære folk. Jeg liker ikke at folk dømmer alt utenfor normalen som "ulikbart". Gjør meg irritert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Så det er helt greit for deg om en gutt kommer spradende naken inn i klasserommet nå ved skolestart? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Så det er helt greit for deg om en gutt kommer spradende naken inn i klasserommet nå ved skolestart? Wtf? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg er dødssær. Sover i skjorte - det hender av og til. Spiser ikke ost. Kun smeltet. Sykelig opptatt av tid og klokker. Nevrotisk planlegger. Henger sammen med overnevnte. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Første dag på høgskole, faddere og vors... og jeg har kjøretime i morra tidlig så jeg er hjemme allerede, ikke full. Lover godt for kjøretimen ihvertfall. Tror seriøst jeg må bli kjent med en del fra lærer og sykepleien Leit lite jenter på vorset, og alle var eldre enn meg Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg tar på meg selv i de sene nattetimer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Så det er helt greit for deg om en gutt kommer spradende naken inn i klasserommet nå ved skolestart? Wtf? Vel, jeg ville ikke hatt det store problemet med det. Jeg hadde nok ledd litt, men care. Så lenge han ikke dasket meg i ansiktet med sin penis hadde det nok gått fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Hva er så Wtf med det? Det er jo sært å gjøre noe sånt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Det var også ett sært spørsmål. Hvorfor han kommer naken inn i klasserommet har nå også en del å si, mener jeg da. Endret 16. august 2011 av Nie Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Hvis det er din definisjon på sært, er det ikke så mange sære her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg