Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant det er en folkevennlig katt burde det ikke være vanskelig å finne noen til å ta vare på den i korte perioder. Jeg har i alle fall vurdert å låne både hund og katt før vi anskaffer oss noen av delene for å teste datteren min. Det ligger litt frem i tid, men så sant det er midlertidig hadde ikke jeg hatt store problemer med å ta vare på en katt nå heller.

Lenke til kommentar

Gawd, jeg tenkte ikke langsiktig da en langskank landa på nesa mi og jeg drylte til meg selv med avisa. Masse klin på nesa og overleppa. -_-

 

I tillegg savner jeg pedikyr- og manikyrsettene mine.

Negleklipper og neglefil fra Nille er så langt fra det samme ...

 

e: Kanskje jeg skal stusse hårene under armene også, det lugger ...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Dyrevernet burde være siste løsning hvertfall, dem har hendene fulle i fra før.

Det har du helt rett i. Håper han finner en god løsning.

 

Skjer? :p

Det som skjer nå er drømmeland om kort tid.

 

Kult å snakke om dyr da. :hrm:

Ja, dyr er kos :wee:

 

Er du mann?

Det er stor uenighet om...

 

Det strides de lærde om.

+1

Lenke til kommentar

Takk for at du påpekte noe jeg allerede vet. :p

 

 

Er du mann?

Du stilte spørsmålstegn kun ved pedikyr og ikke manikyr så da gikk jeg ut i fra at du ikke visste det.

 

Ja, og jeg er besatt av å ha korte og velstelte negler og prøver å ha fine hender og føtter også. Noe som resulterer i at jeg napper hårene på tærne mine, uansett hvor vondt det er.

 

I tillegg synes jeg kjole er et av det mest behagelige plaggene som finnes, da det er så luftig og generelt herlig om sommeren. Og ellers ser rimelig bra ut, det være seg på kvinner eller menn.

 

Aalton og Hansegutt, ha-ha, moromenn. ;)

Lenke til kommentar

Smurfen, you cant blame them.

Du foretrekker kjole, og ikke kjoler laget for menn, men kjoler laget for kvinner og kvinneformer. Du er opptatt av at negler på hender og føtter, og hendene og føttene i seg selv, skal se fantastisk ut. Du steller håret ditt så overdrevet godt at de ikke lenger er sunt for det. Men du er ca like opptatt av at skjegg skal se bra ut som sneglen i nabohagen er opptatt av politikken i irland, du vil ikke barbere deg fordi det ser femi ut (i motsetning til pupper, selvsagt). I could go on, but i miss my bed.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Finnes det kjoler laget for menn? :D :D

 

Og jeg steller virkelig ikke håret mitt i det hele tatt.

Jeg klipper det så kort som mulig uten å barbere det for å slippe å stelle det. Jeg hater å styre med håret på hodet. :p

Men jeg vurderer å ta laser for å få fjernet håret i nakken, på skuldrene og på ryggen da. Siden det er så evig pes å barbere.

 

Jeg bruker jo faktisk antiflasshampoo og balsam, selv om jeg ikke har langt hår. Er vel derfor jeg pleide å bruke så lang tid i dusjen når jeg hadde langt hår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...