multisync Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jepp, og ikke bli totalt drita heller, da må jeg isåfall være det før kl. 21 Noe annet som var ganske sykt var at av de folka som går samme fagområde på denne skolen, dvs. litt over 200, så var det type 5-10 jenter. Fadderende var det 40-50 stk, og over 10 jenter... Merkelig at det ett år kan være så få, mens deres år var det visst nesten 50/50 på akkurat denne utdannelsen. Endret 16. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Er vel før kl. 19. 12 timer før. Huh, ja, sånn er det. Da jeg starta førsteåret på bacheloren min, var vi 42 elever og 10 jenter. Da vi var ferdige etter 3 år, var vi 20 elever og 5 jenter. Kullet etter mitt hadde 38 elever og 5 jenter ved start, og 18 elever og 3 ved slutt. Kullet som starta i fjor var gudene vet hvor mange elever og skremmende mange jenter og det virker som om alle er tilbake i år og kommer til å henge med. Spørs Simon Aldra for mer info om den rocka klassen hans. For øvrig er jeg dronning Sonja og jeg liker tøffe jenter som er seg selv på godt og vondt. Jeg er langt over gjennomsnittet opptatt av sex og er tøffere enn toget, jeg drømmer meg bort og kjeder meg aldri og driter i idiotene, for Pikk-Alma ruler! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg liker ikke den forferdelige stereotypen om at anstendige mennesker er pene og glattbarberte. Jeg har ikke vært glattbarbert siden 2006, og det har aldri skada meg mtp møter, jobb, osv. Må være pga min sjarmerende personlighet, snusleppe og metallband-tskjorter at jeg sklir gjennom nåløyet ubemerket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Må være det. Jeg er tom for snus og har ingen sjarmerende personlighet eller metallband-t-skjorter, så jeg må ifg. pappa barbere meg og gå anstendig kledt for en gangs skyld. -_- Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Å være glattbarbert er da slett ikke ett krav. Å se ordentlig ut, det er ett krav. Og ett frisert skjegg oppfyller de kravene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg liker ikke den forferdelige stereotypen om at anstendige mennesker er pene og glattbarberte. Jeg har ikke vært glattbarbert siden 2006, og det har aldri skada meg mtp møter, jobb, osv. Må være pga min sjarmerende personlighet, snusleppe og metallband-tskjorter at jeg sklir gjennom nåløyet ubemerket. En kompis av meg dro på jobbintervju i dongeribukse, ubarbert, hestehale, slayer-t skjorte og dressjakke. Han fikk faktisk jobben. Noe journalistgreier. Hva du lirer av deg har vel mye å si også. Endret 16. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Må være det. Jeg er tom for snus og har ingen sjarmerende personlighet eller metallband-t-skjorter, så jeg må ifg. pappa barbere meg og gå anstendig kledt for en gangs skyld. -_- Å nei! Kor synd det er i deg! Nie: Du skulle gje lyd frå deg. Glømte du det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg skulle gi lyd fra meg når hun var i seng, om du ikke hørte noe drev vi på med leggingen. Noe vi gjør. Hun er akkurat ferdig med ett sinneanfall fra helvete. 8D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Damnation! Hvorfor er det umulig å bare spise EN Smash? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Må være det.Jeg er tom for snus og har ingen sjarmerende personlighet eller metallband-t-skjorter' date=' så jeg må ifg. pappa barbere meg og gå anstendig kledt for en gangs skyld. -_-[/quote'] Nav-folk er ikke mennesker du trenger kle deg opp for. Du overdriver, det var hele poenget mitt. En kompis av meg dro på jobbintervju i dongeribukse, ubarbert, hestehale, slayer-t skjorte og dressjakke. Han fikk faktisk jobben. Noe journalistgreier. Hva du lirer av deg har vel mye å si også. Jeg vil tro det. Damnation! Hvorfor er det umulig å bare spise EN Smash?Smash skal spises til du er uvel! :--D I går gikk det opp for meg hvor uberharry jeg må framstå for noen folk. Da hadde jeg på jack daniels-tskjorte, wolf-hettegenser og ufc-caps. Det er godt jeg ikke har for pripne venner og bekjente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ulvegenser er awesome..spesiellt "ulv mot fullmåne" motiv over hele fronten og ryggen. Da vet alle du er singel. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg skulle gi lyd fra meg når hun var i seng, om du ikke hørte noe drev vi på med leggingen. Noe vi gjør. Hun er akkurat ferdig med ett sinneanfall fra helvete. 8D Og no? Eg antar du veit at eg ikkje gidd å dra opp der klokko ni for å dra heim igjen rundt midnatt? XD Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 http://www.imdb.com/title/tt1202521/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg skulle gi lyd fra meg når hun var i seng, om du ikke hørte noe drev vi på med leggingen. Noe vi gjør. Hun er akkurat ferdig med ett sinneanfall fra helvete. 8D Og no? Eg antar du veit at eg ikkje gidd å dra opp der klokko ni for å dra heim igjen rundt midnatt? XD Det høres ut som om alt går i riktig retning. Eneste vi hører fra soverommet er halvsøvnesutring over at våkensutringen ikke virket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 En nabo blaster "Numb" med Linkin Park på full guffe nå hører jeg. Finnes det ikke en lov mot slikt? "Jf. § 13 i Band-loven finner vi at Linkin Park ikke er lov til å spilles høyere enn maksimalt seksten desibel". 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Når jeg gifter meg, skal jeg ha sånn kjole: Og sånt hår. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ulvegenser er awesome..spesiellt "ulv mot fullmåne" motiv over hele fronten og ryggen. Da vet alle du er singel. Wolf som i bandet Wolf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Må være det. Jeg er tom for snus og har ingen sjarmerende personlighet eller metallband-t-skjorter, så jeg må ifg. pappa barbere meg og gå anstendig kledt for en gangs skyld. -_- Å nei! Kor synd det er i deg! Ja, det er det. Hadde jeg hatt en fin kjole, kunne jeg stilt i det, men siden det er en psykolog, er vel ikke det heller så lurt. Jeg hater å gjøre meg til for å gjøre et godt inntrykk på folk. Jeg overdriver alltid. Som da jeg stilte til muntlig i norsk i mørk dongeribukse, sort pologenser, dressjakke og vannkjemmet hår. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ulvegenser er awesome..spesiellt "ulv mot fullmåne" motiv over hele fronten og ryggen. Da vet alle du er singel. Ingenting slår denne genseren, og hvor mye innovertiss man kan få med å ha den på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ingenting slår denne genseren, og hvor mye innovertiss man kan få med å ha den på Åfyfaen, om ikke den genseren drar stygge emoberter, gjør ingenting det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg