Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dere er noen rare skruer her inne, just saying.

Alkohol foran idrett, skole har ingenting å si (fniste litt av den, gitt), dere ser på fotball og spiser kebab. Og ser dexter. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, en gjennomsnittlig dag i dnfk får meg til å føle meg så normal og oppegående. :love:

Jeg gjør ingen av delene. Kan jeg dele plassen med deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sjekket det og kommer ikke til å gjøre det heller. Men når det gjelder argumenter må man jo svare det samme om og om igjen når man blir spurt om det samme hele tiden... Og det var vel russetråden du tenkte på. Den gikk nedover for svært lenge siden vil jeg hevde.

Tenkte mer i retning skole- og lærer-debatten. :)

Dere er noen rare skruer her inne, just saying.

Alkohol foran idrett, skole har ingenting å si (fniste litt av den, gitt), dere ser på fotball og spiser kebab. Og ser dexter. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, en gjennomsnittlig dag i dnfk får meg til å føle meg så normal og oppegående. :love:

Jeg rører ikke alkohol.

Jeg holdt på å stryke på skolen.

Fotball rører jeg ikke med en 15-meters pinne.

Kebab er kjedelig.

Dexter har jeg ikke sett.

Normal, anyone? Neh!

Lenke til kommentar

Jeg gjør ingen av delene. Kan jeg dele plassen med deg?

Jeg må nesten tenke på det. Du har en skrudd døgnrytme, så jeg må revurdere døgnrytmen min om jeg tar deg inn på normal-teamet. Så lenge du er utenfor kan jeg føle meg stolt av døgnrytmen min. ^^

Jeg rører ikke alkohol.

Jeg holdt på å stryke på skolen.

Fotball rører jeg ikke med en 15-meters pinne.

Kebab er kjedelig.

Dexter har jeg ikke sett.

Normal, anyone? Neh!

Jeg var en snill lærer unna å stryke, og jeg gikk ut med godt over tre i snitt. Skolesystemet er fucket, det skal jeg heller gi Glimti rett i. Men til dags dato er det det eneste, tror jeg.

Men utenom punktene du ramset opp, så er du liten og rosa. Det går ikke under normal, under noen omstendigheter. 8D

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke den forferdelige stereotypen om at anstendige mennesker er pene og glattbarberte.

Det burde være personlig, ikke bestemt av glattbarberte, "pene" a-mennesker som liker å pine seg gjennom varme jobber i bukse.

Jeg går i t-skjorte og kortbukse oftere enn jeg går i bukse, fordi bukse og genser er så himla varmt. Og jeg liker ikke å være glattbarbert, da jeg synes det ser så jævlig femi ut.

Greit, seniorrådgivere i staten kan tydeligvis gå rundt med topplue, ungdomsklær og være ubarberte i en alder av 40 år, men man jo komme seg dit også, og da må man være "anstendig" i årevis først. Samt ha den rette utdanningen.

Speaking of ... Hva slags utdanning må man ha for å jobbe i fengsel? Så Trondhjem Kretsfengsel søkte leder. :p

e: Nvm, fant fengselsskolen og jeg må ha minst ett års praksis fra yrkeslivet og bestå en fysisk funksjonstest og en utholdenhetsprøve, samt ha lappen, god helse og god vandel.

Vel, sistnevnte har jeg. Tror jeg.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...