Bytex Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Dere er noen rare skruer her inne, just saying. Alkohol foran idrett, skole har ingenting å si (fniste litt av den, gitt), dere ser på fotball og spiser kebab. Og ser dexter. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, en gjennomsnittlig dag i dnfk får meg til å føle meg så normal og oppegående. Jeg gjør ingen av delene. Kan jeg dele plassen med deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Har ikke sjekket det og kommer ikke til å gjøre det heller. Men når det gjelder argumenter må man jo svare det samme om og om igjen når man blir spurt om det samme hele tiden... Og det var vel russetråden du tenkte på. Den gikk nedover for svært lenge siden vil jeg hevde. Tenkte mer i retning skole- og lærer-debatten. Dere er noen rare skruer her inne, just saying. Alkohol foran idrett, skole har ingenting å si (fniste litt av den, gitt), dere ser på fotball og spiser kebab. Og ser dexter. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, en gjennomsnittlig dag i dnfk får meg til å føle meg så normal og oppegående. Jeg rører ikke alkohol. Jeg holdt på å stryke på skolen. Fotball rører jeg ikke med en 15-meters pinne. Kebab er kjedelig. Dexter har jeg ikke sett. Normal, anyone? Neh! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 lol. Jeg er mest enig med Pensjonistpartiet iføgle NRK. Så kommer Venstre og FRP. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg gjør ingen av delene. Kan jeg dele plassen med deg? Jeg må nesten tenke på det. Du har en skrudd døgnrytme, så jeg må revurdere døgnrytmen min om jeg tar deg inn på normal-teamet. Så lenge du er utenfor kan jeg føle meg stolt av døgnrytmen min. ^^ Jeg rører ikke alkohol. Jeg holdt på å stryke på skolen. Fotball rører jeg ikke med en 15-meters pinne. Kebab er kjedelig. Dexter har jeg ikke sett. Normal, anyone? Neh! Jeg var en snill lærer unna å stryke, og jeg gikk ut med godt over tre i snitt. Skolesystemet er fucket, det skal jeg heller gi Glimti rett i. Men til dags dato er det det eneste, tror jeg. Men utenom punktene du ramset opp, så er du liten og rosa. Det går ikke under normal, under noen omstendigheter. 8D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Men utenom punktene du ramset opp, så er du liten og rosa. Det går ikke under normal, under noen omstendigheter. 8D Haha, liten og rosa ja! Er jenta søt nok, så kan jeg sikkert rødme meg rosa. Endret 16. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Du får komme hit og spille badminton med stekepanner og kjeler til tross for at jeg har flere proffe racketer. Får se om jeg får tatt turen neste uke. Er opptatt denne. Jeg kommer sannsynligvis nedover til RxR. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 ka så skjer her da? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har alltid sett for meg Slimda som avataren sin. Til og med etter å ha sett flere bilder av ham. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Om noen kjøper denne til meg, skal jeg bruke den på hvert eneste forumtreff: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Huh. Tok den valgomaten selv, og fikk akkurat det jeg hadde tenkt å stemme på fra før av. Småbylista Orkdal. Oh yeah. Sære partier, go go go! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Kystpartiet? La oss håpe at Kystpartiet og Pensjonistpartiet kan råde godt i vårt samfunn!.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Om noen kjøper denne til meg, skal jeg bruke den på hvert eneste forumtreff: Haha, den var fet. Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Googlet på Yoshi hat... *edit* Pling! Endret 16. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Æsj ... I morra må jeg tidlig opp og dra til Trondhjem for et møte med NAV og en av deres psykologer. Noe som betyr at jeg må barbere meg og gå med bukse og skjorte fremfor shorts og singlet som jeg har gjort store deler av resten av sommeren ... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 SATANISK. BLACK. METAL. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ja, det er synd på deg altså. Må nesten se ut som et anstendig menneske og greier. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Skummelt det der, Hans. Å se ut som et anstendig menneske er veldig slitsomt på psyken. Vi vil jo alle sammen egentlig løpe rundt nakne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg liker ikke den forferdelige stereotypen om at anstendige mennesker er pene og glattbarberte. Det burde være personlig, ikke bestemt av glattbarberte, "pene" a-mennesker som liker å pine seg gjennom varme jobber i bukse. Jeg går i t-skjorte og kortbukse oftere enn jeg går i bukse, fordi bukse og genser er så himla varmt. Og jeg liker ikke å være glattbarbert, da jeg synes det ser så jævlig femi ut. Greit, seniorrådgivere i staten kan tydeligvis gå rundt med topplue, ungdomsklær og være ubarberte i en alder av 40 år, men man jo komme seg dit også, og da må man være "anstendig" i årevis først. Samt ha den rette utdanningen. Speaking of ... Hva slags utdanning må man ha for å jobbe i fengsel? Så Trondhjem Kretsfengsel søkte leder. e: Nvm, fant fengselsskolen og jeg må ha minst ett års praksis fra yrkeslivet og bestå en fysisk funksjonstest og en utholdenhetsprøve, samt ha lappen, god helse og god vandel. Vel, sistnevnte har jeg. Tror jeg. Endret 16. august 2011 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Så skal man på vors og byen med faddergruppa Bare synd jeg skal ha kjøretime i morra tidlig kl.7.00 (Kl. A) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Da får du slutte å drikke midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg