Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og ikke alltid det hjelper heller. Mange av de som studerte det samme som meg og jobba fra dag 1, festa lite og fikk hovedsaklig A-er og en og annen B, sitter nå i samme smørja som meg og har vært der i ett år eller to. Null jobb, null sjanse til master eller annen videre utdanning. Wooptidoo. Er i snitt 2 personer per kull som får jobb et eller annet sted i Norden.

 

Er så fantastisk. <3

Lenke til kommentar

Hehe, nei, men det var et treffende motargument. En viss person argumenterer slik i alle trådene sine.

 

Har ikke sjekket det og kommer ikke til å gjøre det heller. Men når det gjelder argumenter må man jo svare det samme om og om igjen når man blir spurt om det samme hele tiden... Og det var vel russetråden du tenkte på. Den gikk nedover for svært lenge siden vil jeg hevde.

Lenke til kommentar

Kan jo spille vannpolo da :)

 

Husker jeg gjorde det en gang for årevis siden. Var morro, men det ble den ene gangen jeg drev med noe spill i vannet. Ellers har det holdt seg til landjrden. Og når man ikke er liten lenger blir det kun om sommeren. Savner litt å drive med slike spillaktiviteter, men har ingen å spille med uansett.

Lenke til kommentar

Dere er noen rare skruer her inne, just saying.

 

Alkohol foran idrett, skole har ingenting å si (fniste litt av den, gitt), dere ser på fotball og spiser kebab. Og ser dexter. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, en gjennomsnittlig dag i dnfk får meg til å føle meg så normal og oppegående. :love:

Lenke til kommentar

Kan jo spille vannpolo da :)

 

Husker jeg gjorde det en gang for årevis siden. Var morro, men det ble den ene gangen jeg drev med noe spill i vannet. Ellers har det holdt seg til landjrden. Og når man ikke er liten lenger blir det kun om sommeren. Savner litt å drive med slike spillaktiviteter, men har ingen å spille med uansett.

Du får komme hit og spille badminton med stekepanner og kjeler til tross for at jeg har flere proffe racketer. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...